Aktywacja karty SIM - problem
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 4
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 24 lip 2017, o 10:09
Re: Aktywacja karty SIM - problem
Witam ponownie, może jeszcze raz opiszę problem . 30 maja została podpisana umowa w salonie plusa na przeniesienie nr. 19 lipca play wyłączył swoją usługę, po włożeniu karty sim z plusa ciągle mam brak sieci. Pytam się więc ile mozna czekać. Przy przenoszeniu nr córki do sieci Orange nie bylo żadnych problemów. Więc o co chodzi w Plusie?
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3140
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Aktywacja karty SIM - problem
Witam ponownie Emia,
rozumiem Twoje zniecierpliwienie i zapewniam, że robimy co w naszej mocy, by wyeliminować utrudnienia. Zgłoszenie jest przeze mnie cały czas eskalowane.
rozumiem Twoje zniecierpliwienie i zapewniam, że robimy co w naszej mocy, by wyeliminować utrudnienia. Zgłoszenie jest przeze mnie cały czas eskalowane.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Aktywacja karty SIM - problem
Nareszcie działa, dziękuję
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3140
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Aktywacja karty SIM - problem
Emia,
cieszę się i życzę przyjemnego korzystania z naszych usług.
cieszę się i życzę przyjemnego korzystania z naszych usług.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Aktywacja karty SIM - problem
Witam,
mam problem z kartą sim-jej aktywacją. Przedłużyłem umowę wraz z telefonem i otrzymałem nową kartę sim (tą mniejszą).Karta nie działała.Po kilku telefonach na infolinię i restartach karty (co nie pomogło),udałem się do punktu ,gdzie dostałem nową kartę,ale sytuacja jak z pierwszą... Dodam,że cały czas korzystałem z nr,gdyż miałem aktywną starą kartę sim. Otrzymałem informacje ,że stara karta powinna przestał działać,a nowa zacząć. Nic takiego się nie działo i zmęczony już infolinią,gdzie nie dość,że za każdym razem muszę tłumaczyć nowej osobie historie od początku,to efekt jest taki ,że mam zrestartować kartę - bez efektów,odpuściłem temat na kilka dni z myślą ,że w wolnym czasie podjadę do salonu na spokojnie i uda się to wyjaśnić. Niespodziewanie stara karta przestała działać,zostałem bez telefonu,dzwoniąc na mój nr jest automatyczna informacja,że "nie ma takiego numeru",ale żadna z nowych nie zaczęła działać. Udałem się do salonu,gdzie otrzymałem trzecią już kartę i nadal nic. Sytuacja jak wcześniej. Jestem bez telefonu,mam serdecznie dość infolinii i kolejnych wizyt w punkcie. Proszę o pomoc,gdyż nie wiem już gdzie mam się udać.
mam problem z kartą sim-jej aktywacją. Przedłużyłem umowę wraz z telefonem i otrzymałem nową kartę sim (tą mniejszą).Karta nie działała.Po kilku telefonach na infolinię i restartach karty (co nie pomogło),udałem się do punktu ,gdzie dostałem nową kartę,ale sytuacja jak z pierwszą... Dodam,że cały czas korzystałem z nr,gdyż miałem aktywną starą kartę sim. Otrzymałem informacje ,że stara karta powinna przestał działać,a nowa zacząć. Nic takiego się nie działo i zmęczony już infolinią,gdzie nie dość,że za każdym razem muszę tłumaczyć nowej osobie historie od początku,to efekt jest taki ,że mam zrestartować kartę - bez efektów,odpuściłem temat na kilka dni z myślą ,że w wolnym czasie podjadę do salonu na spokojnie i uda się to wyjaśnić. Niespodziewanie stara karta przestała działać,zostałem bez telefonu,dzwoniąc na mój nr jest automatyczna informacja,że "nie ma takiego numeru",ale żadna z nowych nie zaczęła działać. Udałem się do salonu,gdzie otrzymałem trzecią już kartę i nadal nic. Sytuacja jak wcześniej. Jestem bez telefonu,mam serdecznie dość infolinii i kolejnych wizyt w punkcie. Proszę o pomoc,gdyż nie wiem już gdzie mam się udać.
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 17
- Rejestracja: 13 maja 2017, o 11:34
Re: Aktywacja karty SIM - problem
Mam dokładnie taką samą sytuację - też chciałem przenieść numer. Tyle że do mnie jeszcze raz na jakiś czas dzwoni pan z windykacji i mnie próbuje zastraszyć.worms pisze:Witam,
Moja Małżonka ma problem z aktywacją karty od 05.07.2017r., pomału żałujemy decyzji i przejścia do Plus’a(przejście z T-mobile z przeniesieniem numeru). Jak długo można czekać na rozwiązanie problemu technicznego?
Najgorsze jest to, że PLUS olewa całkowicie klientów, zamyka zgłoszenia techniczne (ustawione na najwyższy priorytet) pomimo nierozwiązania usterki, taki przypadek miał miejsce trzy razy. Zero komentarza z jakiego powodu zamykają, a co gorsza gamonie nawet nie weryfikują czy udało im się usunąć przyczynę.
Od ośmiu dni nie można korzystać z bankowości elektronicznej, giełdy itp. Wszędzie tam gdzie wymagana jest autoryzacja poprzez sms, ale to nikogo nie interesuje.
PLUS to porażka, z tego co pamiętam w T-mobile nie miałem tak przykrych doświadczeń. Najciekawsze jest to, że pojawiła się faktura (abonament + aktywacja) tylko q..wa, jeszcze nie skorzystaliśmy z tej sieci, żenada!
Zaraz ktoś napisze, że mam prawo do reklamacji, zapłać, rób z siebie idiotę zgłaszaj na BOK, tłumacz się i wyjaśniaj, że głupi jesteś bo oni przecież nie wiedzą, że ty masz/miałeś problem z ich powodu, opieszałości i bezradności techników.
Założyłem kolejne zgłoszenie techniczne, czekam kiedy dostane sms’a o zamknięciu he he. Pewnikiem zacznę opisywać na wszystkich portalach informacyjnych całą ta sytuację i będę mocno przestrzegał o brawo TY i całej tej nędznej firmie.
Pozdrawiam,
-
- Prawie PlusManiak
- Posty: 33
- Rejestracja: 9 kwie 2015, o 19:26
Re: Aktywacja karty SIM - problem
Dzień dobry,
dnia 25.07.2017 podpisana została umowa na 2 przeniesienia, jeden numer działa natomiast drugi numer nie został aktywowany do dziś. W systemach numer widnieje jako przeniesiony, można na nim dokonywać zmian natomiast karta sim jest cały czas nieaktywna. Zostały wysłane interwencje w tej sprawie mija już tydzień i niestety nic się nie zmienia.
Proszę o pomoc i rozwiązanie problemu.
dnia 25.07.2017 podpisana została umowa na 2 przeniesienia, jeden numer działa natomiast drugi numer nie został aktywowany do dziś. W systemach numer widnieje jako przeniesiony, można na nim dokonywać zmian natomiast karta sim jest cały czas nieaktywna. Zostały wysłane interwencje w tej sprawie mija już tydzień i niestety nic się nie zmienia.
Proszę o pomoc i rozwiązanie problemu.
Re: Aktywacja karty SIM - problem
KRZYCHU34,
- podeślij mi swój numer telefonu przez ten formularz wraz z numerami starej i nowej karty SIM.
developer11,
- czy otrzymałeś numer tymczasowy? Czy numer, który przenosisz z innej sieci został już wyłączony u operatora-dawcy?
Tomasz Zbroński,
- czy ta karta SIM była sprawdzana w innym urządzeniu? Jakie komunikaty się pojawiają?
- podeślij mi swój numer telefonu przez ten formularz wraz z numerami starej i nowej karty SIM.
developer11,
- czy otrzymałeś numer tymczasowy? Czy numer, który przenosisz z innej sieci został już wyłączony u operatora-dawcy?
Tomasz Zbroński,
- czy ta karta SIM była sprawdzana w innym urządzeniu? Jakie komunikaty się pojawiają?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Prawie PlusManiak
- Posty: 33
- Rejestracja: 9 kwie 2015, o 19:26
Re: Aktywacja karty SIM - problem
Karta była sprawdzana w kilku urządzeniach, restartowana przez BOK. Nie loguje się do sieci, komunikat: nieudana rejestracja karty sim. ktoś na wsparciu sprzedaży ponoć zauważył iż karta nie ma przypisanych ustawień, ale restart nic nie pomógł.Ewa_Plus pisze:KRZYCHU34,
- podeślij mi swój numer telefonu przez ten formularz wraz z numerami staerj i nowej karty SIM.
developer11,
- czy otrzymałeś numer tymczasowy? Czy numer, który przenosisz z innej sieci został już wyłączony u operatora-dawcy?
Tomasz Zbroński,
- czy ta karta SIM była sprawdzana w innym urządzeniu? Jakie komunikaty się pojawiają?
Re: Aktywacja karty SIM - problem
Tomasz Zbroński,
- podeślij proszę swój numer przez ten formularz.
- podeślij proszę swój numer przez ten formularz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Prawie PlusManiak
- Posty: 33
- Rejestracja: 9 kwie 2015, o 19:26
Re: Aktywacja karty SIM - problem
Wysłałem, dziękuję.
Re: Aktywacja karty SIM - problem
Tomasz Zbroński,
- mam maila. Przekazałam już sprawę do weryfikacji.
- mam maila. Przekazałam już sprawę do weryfikacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Aktywacja karty SIM - problem
Ewa_Plus pisze:KRZYCHU34,
- podeślij mi swój numer telefonu przez ten formularz wraz z numerami starej i nowej karty SIM.
developer11,
- czy otrzymałeś numer tymczasowy? Czy numer, który przenosisz z innej sieci został już wyłączony u operatora-dawcy?
Tomasz Zbroński,
- czy ta karta SIM była sprawdzana w innym urządzeniu? Jakie komunikaty się pojawiają?
Wysłałem i mam nadzieję,że uda się w końcu "ruszyć" sprawę ,gdyż jestem kilka dni bez telefonu,a jest mi potrzebny do pracy. Dziękuję i czekam na info
Re: Aktywacja karty SIM - problem
KRZYCHU34,
- odpisałam na maila. Daj znać, czy teraz, po przelogowaniu telefonu (wył./wł.) dalej występuje ten problem.
- odpisałam na maila. Daj znać, czy teraz, po przelogowaniu telefonu (wył./wł.) dalej występuje ten problem.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 17
- Rejestracja: 13 maja 2017, o 11:34
Re: Aktywacja karty SIM - problem
@Ewa:
tak, mam numer tymczasowy od Was, ten numer (po Waszej negatywnej odpowiedzi na przeniesieniu numeru) stał się numerem abonamentowym (zamiast wygasnąć) a ja muszę bulić za abonament (którego nie zamawiałem).
Podsumowując - mam dwa numery (jeden u dotychczasowego operatora; jeden - niezamawiany - u Was), nie powinno być tak że w przypadku niepowodzenia przeniesienia numer tymczasowy wygasa? Druga sprawa - jakim prawem numer tymczasowy przeszedł samoistnie w abonament?
tak, mam numer tymczasowy od Was, ten numer (po Waszej negatywnej odpowiedzi na przeniesieniu numeru) stał się numerem abonamentowym (zamiast wygasnąć) a ja muszę bulić za abonament (którego nie zamawiałem).
Podsumowując - mam dwa numery (jeden u dotychczasowego operatora; jeden - niezamawiany - u Was), nie powinno być tak że w przypadku niepowodzenia przeniesienia numer tymczasowy wygasa? Druga sprawa - jakim prawem numer tymczasowy przeszedł samoistnie w abonament?