Teraz jest 11 gru 2017, o 06:50

Zostaw Kontakt




Aktywacja karty SIM - problem

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

kuba_85

Nowy

  • Posty: 3
  • Dołączył(a): 26 paź 2013, o 10:09
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Masz Smartfon
  • Model telefonu: Samsung Galaxy

Aktywacja karty SIM - problem

Post26 paź 2013, o 10:14

Witam,
wczoraj wymieniłem kartę SIM, gdyż poprzednia zespuła się. Niestety wciąż czekam na aktywację nowej, proszę o pomoc. Z góry dziękuję.
Offline
Avatar użytkownika

kuba_85

Nowy

  • Posty: 3
  • Dołączył(a): 26 paź 2013, o 10:09
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Masz Smartfon
  • Model telefonu: Samsung Galaxy

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post27 paź 2013, o 19:30

kuba_85 napisał(a):Witam,
wczoraj wymieniłem kartę SIM, gdyż poprzednia zespuła się. Niestety wciąż czekam na aktywację nowej, proszę o pomoc. Z góry dziękuję.


w ciągu weekendu trzy raz byłem w salonie i zgłaszałem problem - trzykrotnie doradcy wysyłali wniosek o aktywację karty SIM i trzykrotnie została ona odrzucona. A przysługuje mi bezpłatna wymiana karty. Prośba o pomoc.

Aktualnie nawet nie mogę zalogować się do Plus Online, gdyż potrzebne jest hasło, które przychodzi na mój numer...
Offline
Avatar użytkownika

Ewa_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4363
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:37
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 75 razy
    Otrzymał podziękowań: 426 razy

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post28 paź 2013, o 11:50

Podeślij mi proszę swój numer przez ten formularz, sprawdzę co się dzieje.

EDIT:
kuba_85 - dziękuję za numer telefonu. Zainterweniowałam gdzie trzeba. Wyłącz i włącz telefon. Nowa karta SIM już powinna być aktywna :-)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

kuba_85

Nowy

  • Posty: 3
  • Dołączył(a): 26 paź 2013, o 10:09
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Masz Smartfon
  • Model telefonu: Samsung Galaxy

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post28 paź 2013, o 14:41

trochę to trwało, w związku z czym reputacja Plusa została lekko nadszarpnięta (i reklamacja w związku z całym zajściem została wysłana ;-)).

Niemniej, dziękuję za pomoc :-)
Offline
Avatar użytkownika

vieri37

Nowy

  • Posty: 1
  • Dołączył(a): 5 lis 2013, o 00:23
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: OMG
  • Model telefonu: Samsung galaxy trend

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post5 lis 2013, o 00:26

Witam. Podpisałam wczoraj umowę przez kuriera na abonament. Czy jest możliwość szybkiej aktywacji karty? Podpisałam zgodę na włączenie sieci przed 10 dni.
Offline
Avatar użytkownika

Ewa_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4363
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:37
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 75 razy
    Otrzymał podziękowań: 426 razy

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post5 lis 2013, o 09:45

vieri37 - czy zamówienie składałeś przez sklep internetowy, czy telefonicznie?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

krzysztofr88

Nowy

  • Posty: 1
  • Dołączył(a): 6 lis 2013, o 09:27
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post6 lis 2013, o 09:31

Witam
w poniedziałek podpisałem umowe którą przywiózł mi kurier. czy można przyspieszyc aktywacje poniewaz bardzi mi na tym zależy. telefon zamawialem telefonicznie
Offline
Avatar użytkownika

Ewa_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4363
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:37
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 75 razy
    Otrzymał podziękowań: 426 razy

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post6 lis 2013, o 10:35

Witaj krzysztofr88 , czy wysyłałeś zgłoszenie o kontakt przez naszą stronę? Jak nie, to najlepiej byłoby w tej sprawie zadzwonić pod numer telefonu, pod którym składałeś zamówienie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Poli2426

Nowy

  • Posty: 4
  • Dołączył(a): 7 maja 2014, o 15:21
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post7 maja 2014, o 15:27

Witam. W poniedziałek została podpisana umowa którą przywiózł kurier było to dokładnie 28.05-a dziś mamy 07.05 i jeszcze karta jest neieaktywna dlaczego? wybrana została aktywacja przed 10 dniami. Zamówienie składane było telefonicznie. Proszę o pomoc. Z Góry Dziękuje
Offline
Avatar użytkownika

Krzysiek_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 17730
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 16:58
  • Podziękował : 39 razy
    Otrzymał podziękowań: 1672 razy

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post7 maja 2014, o 15:36

Poli2426, proszę prześlij numer PESEL przez ten formularz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Poli2426

Nowy

  • Posty: 4
  • Dołączył(a): 7 maja 2014, o 15:21
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post7 maja 2014, o 16:38

numer pesel xxxxxxxxxx

EDIT:

Dziękuje ślicznie:) Jak długo trzeba czekać w sprawie tej karty
Ostatnio edytowano 7 maja 2014, o 16:54 przez Krzysiek_Plus, łącznie edytowano 2 razy
Powód: ukryłem numer pesel
Offline
Avatar użytkownika

Krzysiek_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 17730
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 16:58
  • Podziękował : 39 razy
    Otrzymał podziękowań: 1672 razy

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post7 maja 2014, o 16:54

Poli2426, wysłałem w tej sprawie interwencje dam znać jak tylko otrzymam odpowiedź. ;-)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Poli2426

Nowy

  • Posty: 4
  • Dołączył(a): 7 maja 2014, o 15:21
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post7 maja 2014, o 17:07

Rozumiem:) Dziękuje
Offline
Avatar użytkownika

Krzysiek_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 17730
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 16:58
  • Podziękował : 39 razy
    Otrzymał podziękowań: 1672 razy

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post8 maja 2014, o 13:00

Poli2426, karta aktywowana. ;-)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Poli2426

Nowy

  • Posty: 4
  • Dołączył(a): 7 maja 2014, o 15:21
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post8 maja 2014, o 16:25

Dziękuje ślicznie :->
Następna strona

Powrót do Plus Abonament - Oficjalny Dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości