Teraz jest 16 gru 2017, o 00:37

Zostaw Kontakt




Aktywacja karty SIM - problem

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 2591
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 213 razy

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post25 sty 2017, o 14:24

brynio87,

czy wyraziłeś zgodę na rozpoczęcie świadczenia usług przed upływem 14 dni?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

brynio87

Nowy

  • Posty: 3
  • Dołączył(a): 24 sty 2017, o 18:29
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post26 sty 2017, o 10:33

Gdzie mogę sprawdzić czy wyraziłem zgodę na uruchomienie usługi przed 14 dniem?
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 2591
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 213 razy

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post26 sty 2017, o 11:12

brynio87,

informację taką znajdziesz w załączniku do umowy. Ewentualnie możesz skontaktować się z kanałem sprzedaży, poprzez który realizowałeś zamówienie i tam dowiedzieć się, jakie zgody wyraziłeś.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

nika574@o2.pl

Nowy

  • Posty: 1
  • Dołączył(a): 27 sty 2017, o 00:31
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: abonament
  • Model telefonu: huawei p8

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post27 sty 2017, o 00:38

moge takze prosic o aktywacje karty sim?
Offline
Avatar użytkownika

Ewa_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4368
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:37
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 75 razy
    Otrzymał podziękowań: 426 razy

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post27 sty 2017, o 10:03

nika574@o2.pl,
- czy w Twoim przypadku chodzi o nową umowę, czy też wymieniana była sama karta?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

aaandzia82

Nowy

  • Posty: 3
  • Dołączył(a): 2 lut 2017, o 07:12
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post2 lut 2017, o 07:17

Witam
Wczoraj wymieniona został karta sim na nano sim. Miała być aktywowana w ciągu 2 godzin a nie działa do tej pory. Proszę o pomoc
Offline
Avatar użytkownika

Magda_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 5614
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:21
  • Podziękował : 69 razy
    Otrzymał podziękowań: 411 razy
  • Model telefonu: Sony xperia Sola

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post2 lut 2017, o 10:14

aaandzia82 czy stara karta SIM jeszcze działa?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

aaandzia82

Nowy

  • Posty: 3
  • Dołączył(a): 2 lut 2017, o 07:12
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post2 lut 2017, o 10:25

Tak, działa
Offline
Avatar użytkownika

Magda_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 5614
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:21
  • Podziękował : 69 razy
    Otrzymał podziękowań: 411 razy
  • Model telefonu: Sony xperia Sola

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post2 lut 2017, o 11:45

aaandzia82 w momencie kiedy przestanie działać stara karta SIM, nowa będzie możliwa do użycia.
Czy zgłaszałaś zaistniałą sytuację do Działu Obsługi Klienta?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

aaandzia82

Nowy

  • Posty: 3
  • Dołączył(a): 2 lut 2017, o 07:12
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post2 lut 2017, o 15:25

Tak, dzwoniłam i konsultant powiedział mi, że trzeba czekać. Czy nie można w żaden sposób przyspieszyć aktywacji tej nowej karty?
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 2591
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 213 razy

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post2 lut 2017, o 15:33

aaandzia82,

prześlij proszę numer telefonu, numer seryjny nowej i dotychczasowej karty SIM oraz imię i nazwisko poprzez ten formularz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Asia 123

Nowy

  • Posty: 2
  • Dołączył(a): 17 lut 2017, o 08:45
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Abonament
  • Model telefonu: Huawei p9 lite

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post17 lut 2017, o 09:25

Witam, 10 lutego podpisałam umowę i wymieniałam kartę sim. Stara przestała działać niestety nowa nadal nie działa. Problem był zgłaszany w dziale obsługi klienta, dziale technicznym i w punkcie plusa.
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 2591
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 213 razy

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post17 lut 2017, o 10:03

Witaj Asia 123,

Asia 123 napisał(a):Problem był zgłaszany w dziale obsługi klienta, dziale technicznym i w punkcie plusa.

czy posiadasz numer zgłoszenia?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Asia 123

Nowy

  • Posty: 2
  • Dołączył(a): 17 lut 2017, o 08:45
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Abonament
  • Model telefonu: Huawei p9 lite

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post17 lut 2017, o 10:11

Niestety nikt nie podał mi numeru zgłoszenia. Jednak jak w środę dzwoniłam kolejny raz to poinformowano mnie, że w systemie jest zapisane moje zgłoszenie i aby przyspieszyć ponowi je.
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 2591
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 213 razy

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post17 lut 2017, o 10:19

Asia 123,

podaj proszę numer telefonu, którego to dotyczy poprzez ten formularz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Plus Abonament - Oficjalny Dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 27 gości