Aktywacja karty SIM - problem

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post autor: Joanna_Plus »

Jacek_023,
Jacek_023 pisze:podano mi numer telefonu na jaki mogę dzwonić i zmienić decyzję tj. 222287773
To proszę skontaktuj się z powyższym numerem.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Jacek_023
Nowy
Posty: 7
Rejestracja: 6 cze 2014, o 01:09

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post autor: Jacek_023 »

już pisałem, że dodzwonienie się na ten numer graniczy z cudem! Proszę spróbować, może Pani się uda!
Reasumując nie uzyskam pomocy od Państwa?! Jak trzeba przedstawić ofertę klientowi to Państwo wydzwaniają 10 razy dziennie i wszystko jest możliwe, a jak już klient podpisze umowę to może sobie czekać! Dziękuję za pomoc!
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post autor: Joanna_Plus »

Jacek_023,

mnie udało się dodzwonić.
Prześlij proszę numer PESEL oraz numer kontaktowy przez ten formularz. Przekażę wówczas prośbę o kontakt.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Jacek_023
Nowy
Posty: 7
Rejestracja: 6 cze 2014, o 01:09

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post autor: Jacek_023 »

z tym dodzwonieniem się przez Panią to dobry żart! To tak jakbym Pani napisał, że mnie udało się dodzwonić do kolegi z pracy, który siedzi na przeciwko mnie :)))
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post autor: Krzysiek_Plus »

Jacek_023, 222287773 to numer kontaktowy do naszego partnera Telemarketingowego Geneo Call Center Sp. z o.o. z Tomaszowa Mazowieckiego, więc nie jest to numer związany bezpośrednio z siecią Plus.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Spin
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 18 cze 2014, o 12:40

Aktywacja karty SIM

Post autor: Spin »

Witam, wczoraj przyszedł do mnie telefon oraz karta sim kurierem. Niestety do dzisiaj karta nie została aktywowana więc chce zapytać ile trwa aktywacja karty?
Ostatnio zmieniony 18 cze 2014, o 12:47 przez Krzysiek_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączenie wątków / ten sam temat.
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post autor: Krzysiek_Plus »

Spin
Joanna_Plus pisze: jeżeli przesyłka została dostarczona w dniu wczorajszym, to musimy poczekać na przekazanie dokumentów przez firmę kurierską. Zazwyczaj trwa to około 4 dni roboczych.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Spin
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 18 cze 2014, o 12:40

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post autor: Spin »

Dziękuje za odpowiedź, wszystko jasne :D
dominika696
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 20 cze 2014, o 18:39

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post autor: dominika696 »

Witam 16 dni temu podpisałam umowę abonamentową u kuriera poniewż telefon zamówiłam telefonicznie numer miał być aktywny po 10 dnich, dzisiaj mija już 16 i z telefonu w dalszym ciągu nie można wykonywac połączeń.
Spin
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 18 cze 2014, o 12:40

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post autor: Spin »

Witam dnia 17 czerwca odebrałem telefon i karte sim przesłaną kurierem, do dzisiaj karta sim nie jest aktywna mogę prosić o pomoc?
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj dominika696,

rozumiem, że to miała być nowa aktywacja, nie konwersja? Za pośrednictwem jakiego kanału sprzedaży ta umowa była realizowana (sklep internetowy, BOK, infolinia handlowa, telemarketing)? Prześlij proszę swój numer PESEL przez ten formularz. Sprawdzimy to.

Witaj Spin,

prośba jak powyżej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
robert57
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 25 cze 2014, o 08:48

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post autor: robert57 »

Witam,
W dniu 17.06.2014 r. podpisałem umowę na internet w pakiecie Internet POWER LTE 35 GB (umowa była realizowana przez sklep internetowy). Do chwili obecnej karta SIM jest nieaktywna. Kilkakrotnie kontaktowałem się z BOK w celu otrzymania informacji kiedy wreszcie będę mógł korzystać z internetu, niestety nikt nie był w stanie nic mi na ten temat powiedzieć (w umowie jest zapis, iż usługa powinna być uruchomiona w ciągu 7 dni). Internet jest mi niezbędny do pracy. Bardzo proszę o pomoc.
marioomariooo
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 25 cze 2014, o 10:32

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post autor: marioomariooo »

Witam.
W dniu 23.06.2014r kurier przywiózł tablet i kartę sim, jednak jest ona nieaktywna. Próby dodzwonienia się na numer 222287773 są bezskuteczne. Kiedy moja karta zostanie aktywowana?
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post autor: Krzysiek_Plus »

robert57, proszę prześlij numer zamówienia i numer PESEL przez ten formularz.

marioomariooo, musimy poczekać na przekazanie dokumentów przez firmę kurierską. Zazwyczaj trwa to około 4 dni roboczych.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
robert57
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 25 cze 2014, o 08:48

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post autor: robert57 »

Dziękuję bardzo, ale właśnie przed chwilą uruchomiono mi usługę. Wszystko bardzo dobrze i szybko działa.
pozdrawiam
ODPOWIEDZ