Teraz jest 21 paź 2017, o 13:00

Zostaw Kontakt



Etui Pancerne Huawei P10 lite
Etui Huawei P10 lite

Aktywacja karty SIM - problem

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

d_petrus

Nowy

  • Posty: 3
  • Dołączył(a): 15 mar 2017, o 17:39
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Model telefonu: Samsung S5

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post15 mar 2017, o 17:47

Dzień dobry. Zmieniałam wczoraj kartę sim na micro do nowego telefonu, niestety stara karta jest już nieaktywna, a nowa w dalszym ciągu nie aktywowana. Czy mogę prosić o przyspieszenie aktywacji, bez telefonu nie mogę przelewać pieniędzy z konta bankowego. Pozdrawiam
Offline
Avatar użytkownika

Ewa_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4274
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:37
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 74 razy
    Otrzymał podziękowań: 414 razy

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post15 mar 2017, o 18:07

d_petrus,
- próbowałeś wyłączyć i włączyć telefon?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

d_petrus

Nowy

  • Posty: 3
  • Dołączył(a): 15 mar 2017, o 17:39
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Model telefonu: Samsung S5

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post15 mar 2017, o 18:22

Tak, oczywiście.
Offline
Avatar użytkownika

d_petrus

Nowy

  • Posty: 3
  • Dołączył(a): 15 mar 2017, o 17:39
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Model telefonu: Samsung S5

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post16 mar 2017, o 09:07

aktywacja udana po podwyższeniu statusu zgłoszenia w BOK
Offline
Avatar użytkownika

Magda_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 5614
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:21
  • Podziękował : 69 razy
    Otrzymał podziękowań: 410 razy
  • Model telefonu: Sony xperia Sola

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post16 mar 2017, o 10:12

d_petrus, cieszę się, że nowa karta SIM działa.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Nikat

Nowy

  • Posty: 1
  • Dołączył(a): 7 kwi 2017, o 12:56
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Model telefonu: SAMSUNG A5

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post7 kwi 2017, o 13:01

Witam,

Otrzymałam nowy telefon wraz z nową kartą SIM. W dniu wczorajszym za pomocą SMS i instrukcji dostarczonej do nowego telefonu - aktywowałam ją.
Po 24h nadal nic.
Dzwoniłam rano do konsultanta i poinformował mnie ze bo zakonczeniu rozmowy, karta zostanie aktywowana.
Wg instrukcji wyłączyłam i włączyłam telefon. Od rozmowy z konsultantem mineły 3h i kilka wyłączeń i włączeń telefonu.
Stara kart została zdeaktywowana, nowa nie działa.

PROSZE O POMOC W AKTYWACJI.
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 2429
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 198 razy

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post7 kwi 2017, o 13:14

Witaj Nikat,

prześlij proszę numer telefonu oraz numer seryjny nowej i dotychczasowej karty SIM poprzez ten formularz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Magdalena_26

Nowy

  • Posty: 6
  • Dołączył(a): 16 kwi 2017, o 16:06
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Ja+Mix
  • Model telefonu: Huawei Y5 II

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post16 kwi 2017, o 16:16

Witam. 13.04.2017 roku przedłużyłam umowę. Przesłano mi nowy telefon kurierem oraz nową kartę sim. Do dzisiaj nie została ona aktywowana. Stara karta sim jeszcze działa. Pani konsultanka powiedziała mi że kurier musi dostarczyć im podpisaną umowę i aktywacja może potrwać około 3 dni. Czy można przyspieszyć jakoś ten proces? Proszę o odpowiedź.
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 18411
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 45 razy
    Otrzymał podziękowań: 1486 razy

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post18 kwi 2017, o 10:09

Witaj Magdalena_26,
Magdalena_26 napisał(a):Czy można przyspieszyć jakoś ten proces?

Niestety nie. Aktywacja karty jest możliwa po wpłynięciu do nas podpisanych dokumentów (ok. 4 dni roboczych): viewtopic.php?f=100&t=6900&p=202412&hilit=AKTYWUJ#p202412.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

grego

Prawie PlusManiak

  • Posty: 40
  • Dołączył(a): 27 sty 2017, o 00:56
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Model telefonu: SG4

Nowa karta SIM

Post24 maja 2017, o 12:26

Z nowym telefonem (przedłużenie umowy) nowa karta SIM.
Jaka procedura aktywacji tej karty?
Sama się aktywuje kiedy "zobaczy" sieć po włączeniu telefonu a tym samym stara się dezaktywuje, czy trzeba coś gdzieś zgłaszać?
Ostatnio edytowano 24 maja 2017, o 12:51 przez Ewa_Plus, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Dołączyłam do istniejącego wątku.
Offline
Avatar użytkownika

Ewa_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4274
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:37
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 74 razy
    Otrzymał podziękowań: 414 razy

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post24 maja 2017, o 12:54

grego,
- przedłużenie było realizowane kanałem zdalnym?
Jeśli tak, to nową kartę SIM możesz aktywować samodzielnie przez wysłanie bezpłatnego SMS-a na nr 2601 o treści:
AKTYWUJ NUMER_SERYJNY_KARTY_SIM NUMER_TELEFONU (przykładowy SMS: AKTYWUJ 2345678912345 601000000).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

grego

Prawie PlusManiak

  • Posty: 40
  • Dołączył(a): 27 sty 2017, o 00:56
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Model telefonu: SG4

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post24 maja 2017, o 14:24

Kanał - kontakt z DUK, następnie kurier.
Offline
Avatar użytkownika

Ewa_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4274
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:37
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 74 razy
    Otrzymał podziękowań: 414 razy

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post24 maja 2017, o 15:01

grego,
- w takim razie możesz aktywować kartę sposobem, który podałam wyżej.
Aktywacja karty SIM jest możliwa po wpłynięciu podpisanych dokumentów do Polkomtel Sp. z o.o. (ok. 4 dni roboczych).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

grego

Prawie PlusManiak

  • Posty: 40
  • Dołączył(a): 27 sty 2017, o 00:56
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Model telefonu: SG4

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post24 maja 2017, o 16:12

Ok, dziękuję za informacje.
Offline
Avatar użytkownika

aproust

Nowy

  • Posty: 1
  • Dołączył(a): 31 maja 2017, o 09:02
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post31 maja 2017, o 09:08

Dzień dobry,

W poniedziałek 29 maja przedłużałam umowę w salonie. Wymieniona została karta SIM na nanoSIM. Pani w salonie poinformowala mnie, ze karta zostanie aktywowana w przeciągu kilku godzin, jednak do tej pory działa mi tylko stara karta. Czy mogłaby prosić o sprawdzenie kiedy nowa karta zostanie aktywowana?

Z góry dziekuje za pomoc.
Poprzednia stronaNastępna strona

Etui Huawei P9 Lite 2017

Powrót do Plus Abonament - Oficjalny Dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 16 gości


Etui Huawei P9 Lite 2017