Aktywacja karty SIM - problem
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Aktywacja karty SIM - problem
Witaj Maggie,
aktywacja karty SIM następuje niezwłocznie po otrzymaniu przez nas podpisanych dokumentów.
aktywacja karty SIM następuje niezwłocznie po otrzymaniu przez nas podpisanych dokumentów.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Aktywacja karty SIM - problem
Skoro umowa została podpisana w środę rano to chyba już otrzymaliście te dokumenty...
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Aktywacja karty SIM - problem
Maggie,
najwcześniej termin aktywacji to 4 dni robocze od dnia dostarczenia przesyłki. Jutro karta powinna zostać uaktywniona.
najwcześniej termin aktywacji to 4 dni robocze od dnia dostarczenia przesyłki. Jutro karta powinna zostać uaktywniona.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Aktywacja karty SIM - problem
Witam w ostatni wtorek tj. 20 maj 2014 kurier przywiózł mi telefon wraz z umową, zamówiłem aktywację natychmiastową po dostarczeniu prze kuriera podpisanej umowy. Dzis po tygodniu mój numer nadal jest nieaktywny... O co chodzi?
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Aktywacja karty SIM - problem
esebeka92, proszę wykonaj restart telefonu i sprawdź czy karata jest dalej nieaktywna.
Jeśli tak, proszę prześlij numer PESEL przez ten formularz.
Jeśli tak, proszę prześlij numer PESEL przez ten formularz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Aktywacja karty SIM - problem
Witam!
W czwartek podpisałem umowę na abonament (22 maj) przez kuriera - kartę oczywiście włożyłem do telefonu, ale cały czas jest nieaktywna czerwony krzyżyk w opcji zasięgu. Ile trzeba czekać na aktywację. Podpisałem zgodę na wcześniejszą aktywację, przez 10 dniami..
Pozdrawiam!
W czwartek podpisałem umowę na abonament (22 maj) przez kuriera - kartę oczywiście włożyłem do telefonu, ale cały czas jest nieaktywna czerwony krzyżyk w opcji zasięgu. Ile trzeba czekać na aktywację. Podpisałem zgodę na wcześniejszą aktywację, przez 10 dniami..
Pozdrawiam!
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Aktywacja karty SIM - problem
Decyma w jaki sposób złożyłeś zamówienie - telefonicznie?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Aktywacja karty SIM - problem
Tak, zamówienie złożone telefoniczne i umowa dostarczona kurierem :D
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Aktywacja karty SIM - problem
Decyma podaj mi przez ten formularz nr telefonu i numer karty SIM, dla której nie ma aktywacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Aktywacja karty SIM - problem
Właśnie usługa została aktywowana
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Aktywacja karty SIM - problem
Rozumiem.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Aktywacja karty SIM - problem
dzien dobry podpisalem ponad tydzien tem,u umowe o abonament i do tej pory czekam na aktywacje karty sim a podpisalem jeszcze ze wy cagu 7 dni powini aktywowac karte prosze o pomoc
Edycja:
czekam na panstwa odpowiedz
Edycja:
czekam na panstwa odpowiedz
Ostatnio zmieniony 29 maja 2014, o 13:40 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono posty.
Powód: Połączono posty.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Aktywacja karty SIM - problem
dstenka2,
proszę o kontynowanie rozmowy w jednym wątku. Krzysiek odpisała tutaj: http://www.plusforum.pl/viewtopic.php?f ... 21#p110021.
proszę o kontynowanie rozmowy w jednym wątku. Krzysiek odpisała tutaj: http://www.plusforum.pl/viewtopic.php?f ... 21#p110021.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Aktywacja karty SIM - problem
Witam! Przedluzylam umowę z Plusem i wczoraj dostałam przesyłkę z telefonem i nowa karta sim. Pan konsultant powiedział mi, ze karta zostanie aktywowana jak najszybciej się da. Czy jest więc mozliwosc jej szybszej aktywacji, gdyż nie ukrywam, że potrzebuje mieć natychmiastowy dostęp do sieci? :)
Ps. W razie czego przesyłam nr konta klienta - xxxxxxx oraz pesel -xxxxxxxxxxxx.
Pozdrawiam i z góry dziękuję za pomoc!
Ps. W razie czego przesyłam nr konta klienta - xxxxxxx oraz pesel -xxxxxxxxxxxx.
Pozdrawiam i z góry dziękuję za pomoc!
Ostatnio zmieniony 30 maja 2014, o 11:35 przez Magda_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Nie należy podawać swoich danych na forum publicznym
Powód: Nie należy podawać swoich danych na forum publicznym
Re: Aktywacja karty SIM - problem
Witam, podobnie jak esebeka92 dokonałam zakupu telefonicznie, zamówiłam aktywację karty natychmiast po dostarczeniu przez kuriera podpisanej umowy. Niestety mija piąty dzień i karta nadal jest nieaktywna :( Proszę o interwencję w mojej sprawie, z góry dziękuję :)