Aktywacja karty SIM - problem
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 2
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 22 lip 2016, o 12:14
Re: Aktywacja karty SIM - problem
Przeszedłem z karty na abonament, numeru tymczasowego nie dostałem, miałem korzystać z karty Play do momentu zarejestrowania numeru. Gdy karta przestała działać miałem zmienić na tą z Plusa, po ponownej wizycie w salonie wydano mi drugą kartę, jednak dalej żadna nie działa
Re: Aktywacja karty SIM - problem
Patrick1,
- rozumiem, że karta SIM poprzedniego operatora już nie działa, tak?
Czy na tej fakturze, którą otrzymałeś jest wpisany Twój numer telefonu, który przeniosłeś?
- rozumiem, że karta SIM poprzedniego operatora już nie działa, tak?
Czy na tej fakturze, którą otrzymałeś jest wpisany Twój numer telefonu, który przeniosłeś?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Aktywacja karty SIM - problem
mam tak samo. wziełem nowy telefon Zte Blade A452 i dostałem arte mini gdyż w poprzednim miałem normalną i bie ige dzwonić ani nic
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5177
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Aktywacja karty SIM - problem
TheR3load,
czy stara karta SIM dalej działa?
czy stara karta SIM dalej działa?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Aktywacja karty SIM - problem
stara karta działa....
EDYCJA:
kurier z telefonem oraz umową przyjechał równo tydzień temu 16.08 a dziś jest 23.08 czy jest możliwe abym w najbliższym czasie miał aktywowane konto?
EDYCJA:
kurier z telefonem oraz umową przyjechał równo tydzień temu 16.08 a dziś jest 23.08 czy jest możliwe abym w najbliższym czasie miał aktywowane konto?
Ostatnio zmieniony 23 sie 2016, o 13:32 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połaczono posty
Powód: połaczono posty
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5177
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Aktywacja karty SIM - problem
TheR3load ,
czy możesz podesłać przez ten formularz numer starej i nowej karty SIM oraz numer telefonu, którego sprawa dotyczy?
czy możesz podesłać przez ten formularz numer starej i nowej karty SIM oraz numer telefonu, którego sprawa dotyczy?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Karta sim po wymianie na nową nie rejestruję się w sieci.
Witam. Otóz w środę tj. 31.08 wymieniłem kartę na nową umożliwiającą użycie LTE, jednak karta nadal jest nieaktywna. Mogę tylko wykonywać połączenia alarmowe. Dodam tylko, że próbowałem ręcznie się rejestrować w sieci i też to nie pomogło. Mieszkam w Województwie KUJ-POM w powiecie Inowrocławskim. Może tutaj dział techniczny mi pomoże?
Pozdrawiam!
Pozdrawiam!
Ostatnio zmieniony 2 wrz 2016, o 12:32 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączono wątki- ten sam temat.
Powód: połączono wątki- ten sam temat.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5177
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Aktywacja karty SIM - problem
Witaj BigU77,
czy stara karta SIM dalej działa?
czy stara karta SIM dalej działa?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Aktywacja karty SIM - problem
Stara krat kila chwil po wymianie przestała działać.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5177
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Aktywacja karty SIM - problem
BigU77,
czy telefon był wyłączany i włączany?
czy telefon był wyłączany i włączany?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Aktywacja karty SIM - problem
Tak wiele razy :) Właśnie w tej chwili zaczeła karta działać :) Dziękuję za poświęcony czas :)
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5177
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Aktywacja karty SIM - problem
BigU77,
super, dziękuję za wiadomość.
super, dziękuję za wiadomość.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Aktywacja karty SIM - problem
Witam,
Też mam problem, proszę o sprawdzenie przez specjalistę.
Kartę USIM wstawiłem do "nowego" aparatu (sony M) w czwartek, nie zarejestrowała się do tej pory - wykonywano restarty.
Stara karta jest i musi być aktywna do momentu zadziałania nowej, jest używana w "starym" aparacie (sony J) - numer jest dość ważny dla firmy.
Proszę o pomoc.
Pozdrawiam,
Jacek
Też mam problem, proszę o sprawdzenie przez specjalistę.
Kartę USIM wstawiłem do "nowego" aparatu (sony M) w czwartek, nie zarejestrowała się do tej pory - wykonywano restarty.
Stara karta jest i musi być aktywna do momentu zadziałania nowej, jest używana w "starym" aparacie (sony J) - numer jest dość ważny dla firmy.
Proszę o pomoc.
Pozdrawiam,
Jacek
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5177
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Aktywacja karty SIM - problem
Witaj domagaj,
podaj proszę przez ten formularz numer starej i nowej karty SIM oraz numer telefonu, którego dotyczy wymiana karty.
podaj proszę przez ten formularz numer starej i nowej karty SIM oraz numer telefonu, którego dotyczy wymiana karty.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Aktywacja karty SIM - problem
Hej tez mam problem przedłużałem umowe i do nowego telefonu dostalem nowa karte nanoSim stara karta miala sie wylaczyc w ciagu dwoch godz a wlaczyc nowa minelo juz ponad 24godz i nic caly czas musze operowac na starym telefonie