Aktywacja karty SIM - problem

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Przemek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 1261
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 17 mar 2016, o 13:51

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post autor: Przemek_Plus »

tig16, niestety, mamy obecnie awarię, efektem której mogą występować opóźnienia w aktywacji po wymianie kart SIM. Pracujemy już nad usunięciem tej usterki w możliwie najszybszym terminie. Przepraszamy za niedogodności z tym związane :-(
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
tig16
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 22 wrz 2016, o 06:17

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post autor: tig16 »

Juz działa :)

Pozdrawiam
Krolewna
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 23 wrz 2016, o 00:46

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post autor: Krolewna »

U mnie to samo co u poprzednika.. tez nie dziala nowa karta..

Ps czy na numerze tymczAsowym mam takze te.same warunki, ktore ustalalam z konsultsntem przy przenoszeniu nr?
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post autor: Ewa_Plus »

tig16,
- dzięki za informację. Cieszę się, że już sprawa się rozwiązała :)

Krolewna,
- chodzi o nową aktywację (nowy numer), czy wymianę karty SIM na posiadanym już numerze?
Krolewna pisze:Ps czy na numerze tymczAsowym mam takze te.same warunki, ktore ustalalam z konsultsntem przy przenoszeniu nr?
- tak, są to te same warunki.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
andre011997@wp.pl
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 23 wrz 2016, o 10:05

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post autor: andre011997@wp.pl »

Witam mam podobny problem, dostałem nowy telefon iphone 5s który obsługuje tylko karty nano sim. Musiałem więc wymienić starą na kartę sim na takową, jednak nowa karta nie działa. Muszę dodać, że odbyłem kilka restartów
Krolewna
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 23 wrz 2016, o 00:46

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post autor: Krolewna »

Ewa_Plus pisze:tig16,


Krolewna,
- chodzi o nową aktywację (nowy numer), czy wymianę karty SIM na posiadanym juz numerze
Chodzi o tymczasowa karte sim z plusa(nowy nr) , ktora dostalam przy przeniesieniu abonamentu.
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post autor: Ewa_Plus »

andre011997@wp.pl,
- próbowałeś wyłączyć / włączyć telefon? Stara karta SIM jeszcze działa?

Krolewna,
- kiedy był u Ciebie kurier? Czy podczas składania zamówienia wyraziłaś zgodę na aktywację przed upływem 14 dni?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Krolewna
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 23 wrz 2016, o 00:46

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post autor: Krolewna »

Ewa_Plus pisze:
Krolewna,
- kiedy był u Ciebie kurier? Czy podczas składania zamówienia wyraziłaś zgodę na aktywację przed upływem 14 dni?

Kurier był wczoraj, koło 9 rano. Wyraziłam taką zgodę, zarówno pisemnie jak i słownie z konsultantem.
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post autor: Ewa_Plus »

Krolewna,
- w takim razie proszę Cię o jeszcze trochę cierpliwości. Aktywacja następuje, jak tylko firma kurierska zwróci podpisane dokumenty. Trwa to zwykle ok. 4 dni roboczych.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Krolewna
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 23 wrz 2016, o 00:46

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post autor: Krolewna »

Ewa_Plus pisze:Krolewna,
- w takim razie proszę Cię o jeszcze trochę cierpliwości. Aktywacja następuje, jak tylko firma kurierska zwróci podpisane dokumenty. Trwa to zwykle ok. 4 dni roboczych.

Dziękuję za informację. Zaczekam w takim razie.
Jeśli karta się aktywuje, to bez problemu mogę korzystać z tej karty, bez dodatkowych opłat? Dodam że rozmowy smsy i mmsy mam mieć bez limitu, a transfer 10 gb.
andre011997@wp.pl
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 23 wrz 2016, o 10:05

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post autor: andre011997@wp.pl »

[quote="Ewa_Plus"]andre011997@wp.pl,
- próbowałeś wyłączyć / włączyć telefon? Stara karta SIM jeszcze działa?
Oczywiście kilkukrotnie, a stara karta Sim nadal działa.
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post autor: Ewa_Plus »

Krolewna,
- jak tylko karta się aktywuje, to od razu będą obowiązywały warunki z umowy :)


andre011997@wp.pl,
- podeślij proszę przez ten formularz swój nr telefonu oraz nr starej i nowej karty SIM.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
MarQs
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 21 paź 2016, o 09:39

Aktywacja karty sim

Post autor: MarQs »

Witam. Proszę o pomoc w aktywowaniu karty sim, którą wczoraj wymieniłem. Miała być aktywna w ciągu 1 do 2 h. Z przyczyn zdrowotnych i technicznych nie jestem wstanie na chwilę obecną dojechać do salonu Plusa. Stąd moja prośba o pomoc. Pozdrawiam. Marek

:-(
Ostatnio zmieniony 21 paź 2016, o 11:06 przez Ewa_Plus, łącznie zmieniany 2 razy.
Powód: Połączyłam wątki. Ten sam temat.
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post autor: Ewa_Plus »

MarQs,
- podeślij mi swój numer telefonu wraz z numerami starej i nowej karty SIM przez ten formularz. Wyślę interwencję w Twojej sprawie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
krzysiekzg
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 20 paź 2016, o 18:33

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post autor: krzysiekzg »

Witam.
Proszę o pomoc w aktywowaniu karty sim, którą wymieniłem najpierw 7 pazdziernika (stara karta się zniszczyła). Dzwoniłem w trakcie na infolinię ale problemu nie udało się rozwiązać.
Wczoraj rano tj 20 pazdziernika byłem w salonie i została wymieniona na jeszcze inną nowszą i ta również się nie aktywowała.
Pozdrawiam. Krzysiek
ODPOWIEDZ