Aktywacja karty SIM - problem

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post autor: Ewa_Plus »

developer11,
- skoro umowa na abonament została podpisana, to nie wygaśnie samoistnie. I nawet gdy operator "dawca" odmówi wydania numeru, to nie ma to wpływu na podpisaną umowę. Możliwe będzie jednak ponowienie wniosku o przekazanie numeru.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
KRZYCHU34
Nowy
Posty: 6
Rejestracja: 31 lip 2017, o 06:15

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post autor: KRZYCHU34 »

Ewa_Plus pisze:KRZYCHU34,
- odpisałam na maila. Daj znać, czy teraz, po przelogowaniu telefonu (wył./wł.) dalej występuje ten problem.
DZIAŁA !!! Super , dziękuję bardzo. W końcu :)
Już zaczynałem wątpić w Plusa.
Bardzo dziękuję.
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post autor: Ewa_Plus »

KRZYCHU34,
- cieszę się, że mogłam pomóc :)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
developer11
Początkujący PlusManiak
Posty: 17
Rejestracja: 13 maja 2017, o 11:34

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post autor: developer11 »

Ewa_Plus pisze:developer11,
- skoro umowa na abonament została podpisana, to nie wygaśnie samoistnie. I nawet gdy operator "dawca" odmówi wydania numeru, to nie ma to wpływu na podpisaną umowę. Możliwe będzie jednak ponowienie wniosku o przekazanie numeru.
właśnie tu mamy problem - nie podpisywałem uymowy na abonament tylko umowę o przeniesienie numeru. Konsultant przy składaniu wniosku o przeniesienie kilka razy mówił mi że w przypadku niepowodzenia operacji numer tymczasowy wygaśnie. O przejściu na abonament nic nie mówił.

PS. Chwilę temu na maila przyszła faktura :: mam szczerą ochotę nie płacić. W sumie to nie macie prawa żądaźć pieniędzy za coś czego nie zamawiałem. A ja nie mam obowiązku płacić. To jest próba wyłudzenia nienależnych Wam pieniędzy i ja mogę iść z tą fakturą na policję.
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post autor: Ewa_Plus »

developer11,
- jeśli nie podpisałeś żadnej umowy z Plusem, a masz wystawiane faktury, to sprawa wymaga weryfikacji przez Departament Reklamacji.
Czy składałeś już może w tej sprawie reklamację? Jeśli nie, to możesz wysłać ją np. mailowo (na adres: bok@plus.pl) i podać nam potem tutaj numer referencyjny zgłoszenia. Postaramy się przyśpieszyć rozpatrzenie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
developer11
Początkujący PlusManiak
Posty: 17
Rejestracja: 13 maja 2017, o 11:34

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post autor: developer11 »

Ewa_Plus pisze:developer11,
- jeśli nie podpisałeś żadnej umowy z Plusem, a masz wystawiane faktury, to sprawa wymaga weryfikacji przez Departament Reklamacji.
Czy składałeś już może w tej sprawie reklamację? Jeśli nie, to możesz wysłać ją np. mailowo (na adres: bok@plus.pl) i podać nam potem tutaj numer referencyjny zgłoszenia. Postaramy się przyśpieszyć rozpatrzenie.
właśnie jestem w trakcie pisania (raczej szkicowania) reklamacji. OK, jak napiszę i wyślę to podam jej numer tutaj. Ja chciałem wysłać ją via PlusOnline.

Płacić obecną fakturę czy reklamacja zawiesza termin płatności?
Tomasz Zbroński
Prawie PlusManiak
Posty: 33
Rejestracja: 9 kwie 2015, o 19:26

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post autor: Tomasz Zbroński »

Ewa_Plus pisze:Tomasz Zbroński,
- mam maila. Przekazałam już sprawę do weryfikacji.
Telefon działa, bardzo dziękuje za pomoc.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5187
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post autor: Basia_Plus »

developer11,

do czasu wyjaśnienia reklamacji nie musisz opłacać kwoty spornej. Jeśli podasz nam numer zgłoszenia postaramy się przyspieszyć jego rozpatrzenie.

Tomasz Zbroński,
Tomasz Zbroński pisze:Telefon działa,
super :->, dziękuję za wiadomość.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
developer11
Początkujący PlusManiak
Posty: 17
Rejestracja: 13 maja 2017, o 11:34

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post autor: developer11 »

Basia_Plus pisze:developer11,

do czasu wyjaśnienia reklamacji nie musisz opłacać kwoty spornej. Jeśli podasz nam numer zgłoszenia postaramy się przyspieszyć jego rozpatrzenie.

Tomasz Zbroński,
Tomasz Zbroński pisze:Telefon działa,
super :->, dziękuję za wiadomość.
@Basiu dzięki.

EDIT 01.08.2017:: Sprawa wyjaśniona - reklamacji nie będzie.
Byłem w salonie i konsultant powiedział (po bardzo dokładnym sprawdzeniu) że system musiał się pomylić i źle wpisać opis na fakturze. Okazało się ze nie abonament tytlko opłaty za przeniesienie + nowa karta SIM (starter).
mysz123
Nowy
Posty: 9
Rejestracja: 10 sie 2017, o 20:54

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post autor: mysz123 »

Witam,
wczoraj wymieniłem kartę SIM, gdyż potrzebowałem nano sim. Niestety wciąż czekam na aktywację nowej, proszę o pomoc. Z góry dziękuję.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5187
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post autor: Basia_Plus »

Witaj mysz123,

jak obecnie wygląda sytuacja, czy stara karta SIM nadal działa?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
mysz123
Nowy
Posty: 9
Rejestracja: 10 sie 2017, o 20:54

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post autor: mysz123 »

Ani stara ani nowa karta nie działają. Przed chwilą włączyłem i wyłączyłem telefon nadal nic nie działa. Sprawdzałem również na innym telefonie. takze nie działa
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5187
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post autor: Basia_Plus »

mysz123,

prześlij proszę poprzez ten formularz swój numer telefonu wraz z numerami starej i nowej karty SIM.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
mysz123
Nowy
Posty: 9
Rejestracja: 10 sie 2017, o 20:54

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post autor: mysz123 »

Wysłałem. Licze na pomoc. Dziękuję.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5187
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post autor: Basia_Plus »

mysz123,

wiadomość dotarła - dziękuję. Sprawdź pocztę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ