Aktywacja karty SIM - problem
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Aktywacja karty SIM - problem
Witaj basia1988,
uzupełnij proszę wiadomości wysłane do mnie o takie dane jak:
- numer telefonu,
- numer seryjny nowej i dotychczasowej karty SIM,
- imię i nazwisko.
Rozumiem, że po przelogowaniu telefonu (wył./wł.) nowa karta nadal nie loguje się do sieci?
uzupełnij proszę wiadomości wysłane do mnie o takie dane jak:
- numer telefonu,
- numer seryjny nowej i dotychczasowej karty SIM,
- imię i nazwisko.
Rozumiem, że po przelogowaniu telefonu (wył./wł.) nowa karta nadal nie loguje się do sieci?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Aktywacja karty SIM - problem
Witam. Podobnie jak koleżanka powyżej w środę zmieniałem taryfę, wraz z telefonem, w salonie Plusa. Wiązało się to z wymianą starej karty sim na wersję micro sim. Kierownik salonu poinformował mnie że aktywacja nowej karty nastąpi w przeciągu max 1h. Niestety do chwili obecnej nic w tej sprawie się nie zmieniło. Próby dodzwonienia się do BOK to całkowita pomyłka bo na próbach skontaktowania się z konsultantem straciłem łącznie ok 1h. Proszę o pomoc.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Aktywacja karty SIM - problem
Witaj PiTi_1989 ,
prześlij proszę poprzez ten formularz numer telefonu, imię i nazwisko oraz numer starej i nowej karty SIM.
prześlij proszę poprzez ten formularz numer telefonu, imię i nazwisko oraz numer starej i nowej karty SIM.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Aktywacja karty SIM - problem
Witam w Nowym 2017r.
Problem dotyczy aktywacji karty, mam 2 numery na abonament i dwa telefony przeniesione wcześniej z Orange do Play i obecnie z Play do Plus na czym polega problem otóż telefon (A) z kartą (a) działa bezbłędnie telefon (B) z kartą (b)-(brak karty sim, możesz wykonywać tylko połączenia alarmowe) ale gdy kartę (a) włożę do telefonu (B) to działa i tak samo odwrotnie gdy wkładam kartę (b) do telefonu (A) to również działa, wytłumaczcie mi proszę bo nie pojmuję dodam, że dodzwoniłam się do BOK i kartę (b) zrestartowano pomogło to działanie na parę godzin i obecnie dalej nie działa.
Problem dotyczy aktywacji karty, mam 2 numery na abonament i dwa telefony przeniesione wcześniej z Orange do Play i obecnie z Play do Plus na czym polega problem otóż telefon (A) z kartą (a) działa bezbłędnie telefon (B) z kartą (b)-(brak karty sim, możesz wykonywać tylko połączenia alarmowe) ale gdy kartę (a) włożę do telefonu (B) to działa i tak samo odwrotnie gdy wkładam kartę (b) do telefonu (A) to również działa, wytłumaczcie mi proszę bo nie pojmuję dodam, że dodzwoniłam się do BOK i kartę (b) zrestartowano pomogło to działanie na parę godzin i obecnie dalej nie działa.
Ostatnio zmieniony 2 sty 2017, o 14:50 przez Adamfx, łącznie zmieniany 1 raz.
Adamfx
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Aktywacja karty SIM - problem
Witaj Adamfx,
prześlij proszę poprzez ten formularz numer telefonu, którego sprawa dotyczy oraz modele aparatów w jakich ta karta była sprawdzana.
prześlij proszę poprzez ten formularz numer telefonu, którego sprawa dotyczy oraz modele aparatów w jakich ta karta była sprawdzana.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 3
- Rejestracja: 24 sty 2017, o 10:48
Re: Aktywacja karty SIM - problem
Dzień dobry, w piątek przedłużyłam swoją umowę w plusie. Przeszłam z mixa na abonament. Konieczna była nowa karta do telefonu. Miała ona zadziałać automatycznie po 2-3h, gdy stara przestanie. Stara karta w starym telefonie działa jednak nowa nadal nie.Myślałam,że może to przez weekend jednak dziś mamy wtorek a karta nadal jest nieaktywna. Próbowałam wysłać sms'a na 2601, niestety otrzymuje wiadomość zwrotną,że wyskoczył jakiś błąd. Co mogę zrobić w tej sytuacji?
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Aktywacja karty SIM - problem
Witaj kusiakbadziak,
w jakim kanale sprzedaży umowa została zawarta?
w jakim kanale sprzedaży umowa została zawarta?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 3
- Rejestracja: 24 sty 2017, o 10:48
Re: Aktywacja karty SIM - problem
W salonie. Otrzymałam kartę i informację,że aktywacja nastąpi maksymalnie w ciągu właśnie tych 2-3h
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Aktywacja karty SIM - problem
kusiakbadziak,
prześlij proszę poprzez ten formularz numer telefonu, imię i nazwisko oraz numer starej i nowej karty SIM.
prześlij proszę poprzez ten formularz numer telefonu, imię i nazwisko oraz numer starej i nowej karty SIM.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 3
- Rejestracja: 24 sty 2017, o 10:48
Re: Aktywacja karty SIM - problem
Poszło :)
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Aktywacja karty SIM - problem
kusiakbadziak,
wiadomość dotarła - dziękuję. Sprawdź pocztę.
wiadomość dotarła - dziękuję. Sprawdź pocztę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Aktywacja karty SIM - problem
Witam.
Kurier doręczył mi 17.01.2017 router wraz z karta sim LTE.
Dziś mija tydzień od odebrania przesyłki i pytanie kiedy zostanie aktywowana karta sim?
Kurier doręczył mi 17.01.2017 router wraz z karta sim LTE.
Dziś mija tydzień od odebrania przesyłki i pytanie kiedy zostanie aktywowana karta sim?
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Aktywacja karty SIM - problem
Witaj brynio87,
sprawa dotyczy nowej aktywacji czy przedłużenia umowy?
sprawa dotyczy nowej aktywacji czy przedłużenia umowy?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Aktywacja karty SIM - problem
Chodzi o nową aktywacje usługi Internet Mobilny LTE.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Aktywacja karty SIM - problem
brynio87,
czy wyraziłeś zgodę na rozpoczęcie świadczenia usług przed upływem 14 dni?
czy wyraziłeś zgodę na rozpoczęcie świadczenia usług przed upływem 14 dni?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ