Aktywacja karty SIM - problem
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Ewa_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 6975
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Aktywacja karty SIM - problem
Wojtas985,
- czy podczas składania zamówienia wyraziłeś zgodę na aktywację przed upływem 14 dni?
- czy podczas składania zamówienia wyraziłeś zgodę na aktywację przed upływem 14 dni?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Aktywacja karty SIM - problem
Nawet jeśli nie to 14 dni minęło wczoraj
Re: Aktywacja karty SIM - problem
Wojtas985,
- chodzi o 14 dni roboczych, a po drodze były soboty, niedziele i święta.
- chodzi o 14 dni roboczych, a po drodze były soboty, niedziele i święta.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Aktywacja karty SIM - problem
Ok zaczekam jeszcze tydzien
Re: Aktywacja karty SIM - problem
Wojtas985,
- daj znać potem, czy wszystko jest OK.
- daj znać potem, czy wszystko jest OK.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Aktywacja karty SIM - problem
Witam
W kwietniu gdy byłem na urlopie w Polsce postanowiłem przenieść numer z Orange do Plusa.
Wszystko podpisane przez kuriera, dwie faktury już opłacone.
Kartę sim dostałem pocztą.
Umowę z orange miałem do dnia 20 czerwca 2017r.
W dniu dzisiejszym wsadziłem kartę sim plusa do telefonu ale chyba nie jest aktywna - nie znajduję sieci.
Kiedy zacznie działać? A może trzeba ją jakoś ręcznie aktywować?
Pozdrawiam i proszę o jakąś wskazówkę.
W kwietniu gdy byłem na urlopie w Polsce postanowiłem przenieść numer z Orange do Plusa.
Wszystko podpisane przez kuriera, dwie faktury już opłacone.
Kartę sim dostałem pocztą.
Umowę z orange miałem do dnia 20 czerwca 2017r.
W dniu dzisiejszym wsadziłem kartę sim plusa do telefonu ale chyba nie jest aktywna - nie znajduję sieci.
Kiedy zacznie działać? A może trzeba ją jakoś ręcznie aktywować?
Pozdrawiam i proszę o jakąś wskazówkę.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5187
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Aktywacja karty SIM - problem
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Prawie PlusManiak
- Posty: 33
- Rejestracja: 29 cze 2017, o 17:07
Re: Aktywacja karty SIM - problem
Proszę o podanie podstawy prawnej dla sposobu liczenia podanego przez Państwa wyżej.Ewa_Plus pisze:Wojtas985,
- chodzi o 14 dni roboczych, a po drodze były soboty, niedziele i święta.
Czy zechcą Państwo w Plus uzgodnić między sobą tę kwestię?
Mam wrażenie, że Państwo celowo wprowadzają klientów w błąd, próbując maskować swoją organizacyjną nieudolność.
Parę dni temu przedstawiłem podobne pytanie drogą mailową i otrzymałem, słuszną zresztą, odpowiedź, że liczy się kolejnych 14 dni kalendarzowych.
Zwracam uwagę, że zgodnie z kodeksem cywilnym:
Art. 111. § 1. Termin oznaczony w dniach kończy się z upływem ostatniego dnia.
§ 2. Jeżeli początkiem terminu oznaczonego w dniach jest pewne zdarzenie, nie uwzględnia się przy obliczaniu terminu dnia, w którym to zdarzenie nastąpiło.
Jak widać liczą się dni kalendarzowe a nie jakieś tzw. robocze.
Jeśli mógłbym wrzucić swoje trzy grosze - na Twoim miejscu składałbym od razy reklamację (umowa przewiduje na taką okoliczność kary umowne ze strony Polkomtela).Wojtas985 pisze:Ok zaczekam jeszcze tydzien
Re: Aktywacja karty SIM - problem
Witam,
W sobotę wymieniałam kartę SIM na nową, w niedzielę zablokowano stara a do dnia dzisiejszego nowa nie działa. Poinformowano mnie na infolinii, że problem występuje od 19 czerwca. Pytam zatem jakim cudem nowa karta została mi wydana w punkcie Plusa??? Gdyby powiedziano mi, że występuje taki problem i jeśli mam możliwość to mam pozostać ze starą kartą SIM do jego naprawienia to nie byłoby sprawy. W chwili obecnej jestem poza siecią, bez możliwości wykonania przelewów (autoryzacja poprzez SMS). Proszę o natychmiastowe przywrócenia dostępu do sieci. Nie robi w tej chwili różnicy czy na starej czy na nowej karcie. o możliwości złożenia reklamacji także nie musicie mnie informować - jeśli problem nie zostanie rozwiązany w dniu dzisiejszym nie będzie reklamacji tylko odstąpienie od umowy!
W sobotę wymieniałam kartę SIM na nową, w niedzielę zablokowano stara a do dnia dzisiejszego nowa nie działa. Poinformowano mnie na infolinii, że problem występuje od 19 czerwca. Pytam zatem jakim cudem nowa karta została mi wydana w punkcie Plusa??? Gdyby powiedziano mi, że występuje taki problem i jeśli mam możliwość to mam pozostać ze starą kartą SIM do jego naprawienia to nie byłoby sprawy. W chwili obecnej jestem poza siecią, bez możliwości wykonania przelewów (autoryzacja poprzez SMS). Proszę o natychmiastowe przywrócenia dostępu do sieci. Nie robi w tej chwili różnicy czy na starej czy na nowej karcie. o możliwości złożenia reklamacji także nie musicie mnie informować - jeśli problem nie zostanie rozwiązany w dniu dzisiejszym nie będzie reklamacji tylko odstąpienie od umowy!
Re: Aktywacja karty SIM - problem
darekkkkkk,
- tak masz rację, jest to 14 dni kalendarzowych. Mój błąd
dodomi,
- czy wyłączałeś i włączałeś telefon, w którym znajduje się nowa karta SIM?
Jeśli problem dalej występuje podeślij mi przez ten formularz swój numer telefonu wraz z numerem starej i nowej karty SIM.
- tak masz rację, jest to 14 dni kalendarzowych. Mój błąd
dodomi,
- czy wyłączałeś i włączałeś telefon, w którym znajduje się nowa karta SIM?
Jeśli problem dalej występuje podeślij mi przez ten formularz swój numer telefonu wraz z numerem starej i nowej karty SIM.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Prawie PlusManiak
- Posty: 33
- Rejestracja: 29 cze 2017, o 17:07
Re: Aktywacja karty SIM - problem
Dziękuję.Ewa_Plus pisze:darekkkkkk,
- tak masz rację, jest to 14 dni kalendarzowych. Mój błąd
Nie ma sprawy.
Aktywacja karty sim
Witam, w dniu dzisiejszym odebrałem od kuriera karte sim i nowy telefon. Jak długo muszę czekać żeby karta była aktywna ? Jestem klientem Plusa od ponad 10 lat mam tam już trzy numery i chciałbym żeby ta nowa karta była aktywna jak najszybciej, czy jest na to sposób ?
Ostatnio zmieniony 11 lip 2017, o 11:05 przez Ewa_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączyłam wątki. Podobny temat.
Powód: Połączyłam wątki. Podobny temat.
Re: Aktywacja karty sim
W komplecie dokumentów, które dostarczył Ci kurier razem z przesyłką, jest informacja że aktywacja karty nastąpi w ciągu bodajże 4 dni roboczych. W praktyce chyba chodzi o to że, dopóki kurier nie dostarczy do centrali kopii dokumentów podpisanych przez Ciebie w momencie dostarczenia przesyłki, dopóty karta pozostanie nieaktywna ze zrozumiałych względów. Jeżeli był dzisiaj to [tak myślę] że najwcześniej jutro pod koniec dnia możesz podjechać do najbliższego punktu Plusa i tam próbować aktywować karte.
Lub próbować poprzez Specjalistów_Plusa, dowiedzieć się jaki jest status karty.
Lub próbować poprzez Specjalistów_Plusa, dowiedzieć się jaki jest status karty.
Re: Aktywacja karty SIM - problem
Raul74,
- w przypadku nowych aktywacji, jest tak, jak napisał Andrzej62, czyli ok. 4 dni roboczych, chyba że nie wyraziłeś zgody na aktywację przed upływem 14 dni.
Jeśli było to przedłużenie umowy, to nową kartę SIM możesz aktywować sam, zgodnie z tym opisem.
- w przypadku nowych aktywacji, jest tak, jak napisał Andrzej62, czyli ok. 4 dni roboczych, chyba że nie wyraziłeś zgody na aktywację przed upływem 14 dni.
Jeśli było to przedłużenie umowy, to nową kartę SIM możesz aktywować sam, zgodnie z tym opisem.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ