Aktywacja karty SIM - problem

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22376
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj Maggie,

aktywacja karty SIM następuje niezwłocznie po otrzymaniu przez nas podpisanych dokumentów.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Maggie
Początkujący PlusManiak
Posty: 18
Rejestracja: 28 kwie 2014, o 15:34

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post autor: Maggie »

Skoro umowa została podpisana w środę rano to chyba już otrzymaliście te dokumenty...
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22376
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post autor: Joanna_Plus »

Maggie,

najwcześniej termin aktywacji to 4 dni robocze od dnia dostarczenia przesyłki. Jutro karta powinna zostać uaktywniona.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
esebeka92
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 27 maja 2014, o 13:45

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post autor: esebeka92 »

Witam w ostatni wtorek tj. 20 maj 2014 kurier przywiózł mi telefon wraz z umową, zamówiłem aktywację natychmiastową po dostarczeniu prze kuriera podpisanej umowy. Dzis po tygodniu mój numer nadal jest nieaktywny... O co chodzi?
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post autor: Krzysiek_Plus »

esebeka92, proszę wykonaj restart telefonu i sprawdź czy karata jest dalej nieaktywna.

Jeśli tak, proszę prześlij numer PESEL przez ten formularz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Decyma
Początkujący PlusManiak
Posty: 13
Rejestracja: 28 maja 2014, o 08:50

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post autor: Decyma »

Witam!

W czwartek podpisałem umowę na abonament (22 maj) przez kuriera - kartę oczywiście włożyłem do telefonu, ale cały czas jest nieaktywna czerwony krzyżyk w opcji zasięgu. Ile trzeba czekać na aktywację. Podpisałem zgodę na wcześniejszą aktywację, przez 10 dniami..

Pozdrawiam!
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post autor: Magda_Plus »

Decyma w jaki sposób złożyłeś zamówienie - telefonicznie?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Decyma
Początkujący PlusManiak
Posty: 13
Rejestracja: 28 maja 2014, o 08:50

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post autor: Decyma »

Tak, zamówienie złożone telefoniczne i umowa dostarczona kurierem :D
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post autor: Magda_Plus »

Decyma podaj mi przez ten formularz nr telefonu i numer karty SIM, dla której nie ma aktywacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Decyma
Początkujący PlusManiak
Posty: 13
Rejestracja: 28 maja 2014, o 08:50

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post autor: Decyma »

Właśnie usługa została aktywowana
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post autor: Magda_Plus »

Rozumiem.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
dstenka2
Początkujący PlusManiak
Posty: 10
Rejestracja: 29 maja 2014, o 12:28

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post autor: dstenka2 »

dzien dobry podpisalem ponad tydzien tem,u umowe o abonament i do tej pory czekam na aktywacje karty sim a podpisalem jeszcze ze wy cagu 7 dni powini aktywowac karte prosze o pomoc

Edycja:

czekam na panstwa odpowiedz
Ostatnio zmieniony 29 maja 2014, o 13:40 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono posty.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22376
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post autor: Joanna_Plus »

dstenka2,

proszę o kontynowanie rozmowy w jednym wątku. Krzysiek odpisała tutaj: http://www.plusforum.pl/viewtopic.php?f ... 21#p110021.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
bakstage
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 20 maja 2014, o 19:57

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post autor: bakstage »

Witam! Przedluzylam umowę z Plusem i wczoraj dostałam przesyłkę z telefonem i nowa karta sim. Pan konsultant powiedział mi, ze karta zostanie aktywowana jak najszybciej się da. Czy jest więc mozliwosc jej szybszej aktywacji, gdyż nie ukrywam, że potrzebuje mieć natychmiastowy dostęp do sieci? :)
Ps. W razie czego przesyłam nr konta klienta - xxxxxxx oraz pesel -xxxxxxxxxxxx.
Pozdrawiam i z góry dziękuję za pomoc!
Ostatnio zmieniony 30 maja 2014, o 11:35 przez Magda_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Nie należy podawać swoich danych na forum publicznym
Monks05
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 30 maja 2014, o 10:10

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post autor: Monks05 »

Witam, podobnie jak esebeka92 dokonałam zakupu telefonicznie, zamówiłam aktywację karty natychmiast po dostarczeniu przez kuriera podpisanej umowy. Niestety mija piąty dzień i karta nadal jest nieaktywna :( Proszę o interwencję w mojej sprawie, z góry dziękuję :)
ODPOWIEDZ