Aktywacja karty SIM - problem
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Aktywacja karty SIM - problem
backstage przy przedłużeniu umowy przez telefon lub przez Internet, kurierzy dostarczający sprzęt - telefon, modem lub router oraz umowy, NIGDY nie przywożą ze sobą kart SIM. Jeśli sprzęt wymaga wymiany karty SIM, wówczas klient idzie do punktu sprzedaży i wymienia kartę na miejscu. Wymiana jest bezpłatna i można ją zrealizowana w ciągu 90 dni.
Coś chyba jest nie tak z Twoją umową, sprawdź czy przypadkiem nie jest to umowa aktywacyjna.
Monks05 czy możesz mi przez ten formularz podać numer telefonu pod którym składałeś zamówienie, oraz numer telefonu, którego dotyczy sprawa?
Coś chyba jest nie tak z Twoją umową, sprawdź czy przypadkiem nie jest to umowa aktywacyjna.
Monks05 czy możesz mi przez ten formularz podać numer telefonu pod którym składałeś zamówienie, oraz numer telefonu, którego dotyczy sprawa?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Aktywacja karty SIM - problem
Pani Magdo wiadomo już coś ?
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Aktywacja karty SIM - problem
Monks05,
wysłałam w piątek wiadomość do Ciebie. Nie otrzymałam jednak odpowiedzi .
wysłałam w piątek wiadomość do Ciebie. Nie otrzymałam jednak odpowiedzi .
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Aktywacja karty SIM - problem
Podpisałam umowę, dzięki której karta miała być zaktualizowana zaraz po dostarczeniu telefonu przez kuriera.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Aktywacja karty SIM - problem
Monks05,
dziękuję za informację. Przekazałam sprawę dalej.
dziękuję za informację. Przekazałam sprawę dalej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Aktywacja karty SIM - problem
Witam
Mozna jakoś sprawdzić kiedy będzie aktywowany mój abonament i internet lte ? Nie ukrywam że bardzo mi się spieszy gdyż bez tel i internetu nie mogę pracować ;/
Mozna jakoś sprawdzić kiedy będzie aktywowany mój abonament i internet lte ? Nie ukrywam że bardzo mi się spieszy gdyż bez tel i internetu nie mogę pracować ;/
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Aktywacja karty SIM - problem
Witaj lbarthezz,
kiedy kurier dostarczył umowę i sprzęt? Była zgoda na aktywację przed okresem 10-ciu dni?
kiedy kurier dostarczył umowę i sprzęt? Była zgoda na aktywację przed okresem 10-ciu dni?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Aktywacja karty SIM - problem
Kurier dostarczył mi przesyłkę wczoraj telefon, router i 2 karty sim do urządzeń o godz 12.00 była zgoda na aktywacje. Nie ukrywam że zależy mi na bardzo szybkiej aktywacji. Jeśli to coś pomoże wcześniej mix plus teraz przeszedłem na abonament .
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Aktywacja karty SIM - problem
lbarthezz,
jeżeli przesyłka została dostarczona w dniu wczorajszym, to musimy poczekać na przekazanie dokumentów przez firmę kurierską. Zazwyczaj trwa to około 4 dni roboczych.
jeżeli przesyłka została dostarczona w dniu wczorajszym, to musimy poczekać na przekazanie dokumentów przez firmę kurierską. Zazwyczaj trwa to około 4 dni roboczych.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Aktywacja karty SIM - problem
Kurier zapewniał mnie że w ciągu 24 godzin dokumenty zostaną dostarczone tak samo jak została do mnie dostarczona przesyłka w ciągu 24 godz więc skąd się biorą te 4 dni Skoro dokumenty są na 2 dzień.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Aktywacja karty SIM - problem
lbarthezz,
a przez jak kanał sprzedaży składałeś to zamówienie (sklep internetowy, BOK, infolinia handlowa, telemarketing)?
a przez jak kanał sprzedaży składałeś to zamówienie (sklep internetowy, BOK, infolinia handlowa, telemarketing)?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Aktywacja karty SIM - problem
Infolinia Handlowa
aktywacja sim
Witam, otrzymałam dziś nowy nr i kartę sim kurierem. Kartę włożyłam do aparatu, jak długo muszę czekać na jej aktywację?
Ostatnio zmieniony 5 cze 2014, o 11:50 przez Krzysiek_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączenie wątków / ten sam temat.
Powód: połączenie wątków / ten sam temat.
Re: Aktywacja karty SIM - problem
To jest śmieszne... Czekam dziewiąty dzień i karta nadal nie jest aktywna... a miała być zaraz po dostarczeniu przez kuriera. Bez komentarza !
-
- Nowy
- Posty: 4
- Rejestracja: 5 cze 2014, o 12:30
Re: Aktywacja karty SIM - problem
Witam tydzien temu podpisałam umowe na abonament w plusie i nadal mam nie aktywna karte a dodam ze wyrazilam zgode na wlaczenie uslugi przed 10 dniami. Mam ja w programie - 50% ale w umowie nie ma o niej mowy jest tylko stawka za abonament w calej kwocie,a zapewnial mnie konsultant ze rachunek bede placic mniejszy o polowe ,pięć razy go o to pytalam i potwierdzal ciagle mowiac ze bede placic nie 89,99 tylko 39,99 .Dzwonie na numer który mi podal przy rozmowie ale nikt nie odpowiada od 3 dni.Nie wiem co mam myslec ,co robic?Prosze o pomoc