Aktywacja karty SIM - problem

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj basia1988,

uzupełnij proszę wiadomości wysłane do mnie o takie dane jak:
- numer telefonu,
- numer seryjny nowej i dotychczasowej karty SIM,
- imię i nazwisko.

Rozumiem, że po przelogowaniu telefonu (wył./wł.) nowa karta nadal nie loguje się do sieci?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
PiTi_1989
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 29 gru 2016, o 23:57

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post autor: PiTi_1989 »

Witam. Podobnie jak koleżanka powyżej w środę zmieniałem taryfę, wraz z telefonem, w salonie Plusa. Wiązało się to z wymianą starej karty sim na wersję micro sim. Kierownik salonu poinformował mnie że aktywacja nowej karty nastąpi w przeciągu max 1h. Niestety do chwili obecnej nic w tej sprawie się nie zmieniło. Próby dodzwonienia się do BOK to całkowita pomyłka bo na próbach skontaktowania się z konsultantem straciłem łącznie ok 1h. Proszę o pomoc.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post autor: Basia_Plus »

Witaj PiTi_1989 ,

prześlij proszę poprzez ten formularz numer telefonu, imię i nazwisko oraz numer starej i nowej karty SIM.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
Adamfx
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 1 sty 2017, o 18:10
Lokalizacja: Bydgoszcz

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post autor: Adamfx »

Witam w Nowym 2017r.
Problem dotyczy aktywacji karty, mam 2 numery na abonament i dwa telefony przeniesione wcześniej z Orange do Play i obecnie z Play do Plus na czym polega problem otóż telefon (A) z kartą (a) działa bezbłędnie telefon (B) z kartą (b)-(brak karty sim, możesz wykonywać tylko połączenia alarmowe) ale gdy kartę (a) włożę do telefonu (B) to działa i tak samo odwrotnie gdy wkładam kartę (b) do telefonu (A) to również działa, wytłumaczcie mi proszę bo nie pojmuję dodam, że dodzwoniłam się do BOK i kartę (b) zrestartowano pomogło to działanie na parę godzin i obecnie dalej nie działa.
Ostatnio zmieniony 2 sty 2017, o 14:50 przez Adamfx, łącznie zmieniany 1 raz.
Adamfx
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post autor: Basia_Plus »

Witaj Adamfx,

prześlij proszę poprzez ten formularz numer telefonu, którego sprawa dotyczy oraz modele aparatów w jakich ta karta była sprawdzana.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
kusiakbadziak
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 24 sty 2017, o 10:48

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post autor: kusiakbadziak »

Dzień dobry, w piątek przedłużyłam swoją umowę w plusie. Przeszłam z mixa na abonament. Konieczna była nowa karta do telefonu. Miała ona zadziałać automatycznie po 2-3h, gdy stara przestanie. Stara karta w starym telefonie działa jednak nowa nadal nie.Myślałam,że może to przez weekend jednak dziś mamy wtorek a karta nadal jest nieaktywna. Próbowałam wysłać sms'a na 2601, niestety otrzymuje wiadomość zwrotną,że wyskoczył jakiś błąd. Co mogę zrobić w tej sytuacji?
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post autor: Basia_Plus »

Witaj kusiakbadziak,

w jakim kanale sprzedaży umowa została zawarta?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
kusiakbadziak
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 24 sty 2017, o 10:48

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post autor: kusiakbadziak »

W salonie. Otrzymałam kartę i informację,że aktywacja nastąpi maksymalnie w ciągu właśnie tych 2-3h
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post autor: Basia_Plus »

kusiakbadziak,

prześlij proszę poprzez ten formularz numer telefonu, imię i nazwisko oraz numer starej i nowej karty SIM.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
kusiakbadziak
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 24 sty 2017, o 10:48

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post autor: kusiakbadziak »

Poszło :)
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post autor: Basia_Plus »

kusiakbadziak,

wiadomość dotarła - dziękuję. Sprawdź pocztę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
brynio87
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 24 sty 2017, o 19:29

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post autor: brynio87 »

Witam.
Kurier doręczył mi 17.01.2017 router wraz z karta sim LTE.
Dziś mija tydzień od odebrania przesyłki i pytanie kiedy zostanie aktywowana karta sim?
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post autor: Basia_Plus »

Witaj brynio87,

sprawa dotyczy nowej aktywacji czy przedłużenia umowy?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
brynio87
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 24 sty 2017, o 19:29

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post autor: brynio87 »

Chodzi o nową aktywacje usługi Internet Mobilny LTE.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post autor: Basia_Plus »

brynio87,

czy wyraziłeś zgodę na rozpoczęcie świadczenia usług przed upływem 14 dni?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ