Aktywacja karty SIM - problem
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 2
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 25 gru 2016, o 13:30
Re: Aktywacja karty SIM - problem
Witam mam problem z aktywacją karty sim. Wymieniłem starą kartę na nową, ponieważ potrzebowałem wersję NanoSim. Od wczoraj nie działa mi ani stara karta, ani nowa, a wiadomo, że w trakcie świąt jest to uciążliwe :) Mógłbym prosić o pomoc? O szybszą aktywację?
Pozdrawiam
Pozdrawiam
Re: Aktywacja karty SIM - problem
taifunss, na dzień dzisiejszy to:
możesz próbować dodzwonić się do BOK [oczywiście jeśli ktoś tam dzisiaj pracuje] pod nr. 601 102 601 (bezpłatny)Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Re: Aktywacja karty SIM - problem
Małe sprostowanie...Andrzej62 pisze:możesz próbować dodzwonić się do BOK [oczywiście jeśli ktoś tam dzisiaj pracuje] pod nr. 601 102 601 (bezpłatny)
Połączenie z powyższym numerem jest bezpłatne dla osób korzystających z darmowych połączeń do wszystkich sieci bądź do Plusa (w przypadku, gdy połączenie wykonujemy z numeru należącego do sieci Plus). W innym przypadku opłata za każdą minutę połączenia jest zgodna z cennikiem taryfy, którą posiadamy.
Więcej informacji w temacie "kontakt" w artykule:
Dział Obsługi Klienta - Kontakt
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Aktywacja karty SIM - problem
Dikej007 sprawdź pocztę.
taifunss czy w dalszym ciągu nowa karta SIM jest nieaktywna?
taifunss czy w dalszym ciągu nowa karta SIM jest nieaktywna?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Aktywacja karty SIM - problem
Dzień dobry, także mam problem z aktywacją wymienionej karty sim - mogę prosić o interwencję?
BOK twierdzi, że nic nie może i nic się nie da zrobić.
Pozdrawiam
BOK twierdzi, że nic nie może i nic się nie da zrobić.
Pozdrawiam
Re: Aktywacja karty SIM - problem
maui,
- stara karta SIM jeszcze działa?
- stara karta SIM jeszcze działa?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Aktywacja karty SIM - problem
Nie wiem - nie mam możliwości sprawdzić (karta jest dla numeru 609xxxyyy)
Ostatnio zmieniony 28 gru 2016, o 16:18 przez Ewa_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: ukryłam nr telefonu
Powód: ukryłam nr telefonu
Re: Aktywacja karty SIM - problem
maui,
- wyłącz i włącz telefon. Jaki komunikat się pojawia?
- wyłącz i włącz telefon. Jaki komunikat się pojawia?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Aktywacja karty SIM - problem
Telefon właśnie wyjechał z dzieckiem na obóz :(
Re: Aktywacja karty SIM - problem
maui,
- w takim razie daj nam znać, jak tylko to sprawdzicie.
- w takim razie daj nam znać, jak tylko to sprawdzicie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Aktywacja karty SIM
Witam, dziś wymieniłem kartę sim i nie mogę jej aktywować.
Pozdrawiam!
Pozdrawiam!
Ostatnio zmieniony 28 gru 2016, o 18:15 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Aktywacja karty SIM - problem
Witaj GRYZLLI,
wymiana tej karty realizowana była w punkcie? Dotychczasowa karta nadal działa?
wymiana tej karty realizowana była w punkcie? Dotychczasowa karta nadal działa?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Aktywacja karty SIM - problem
@Joanna_Plus, tak wymiana była dokonana w punkcie i dotychczasowa karta działa.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Aktywacja karty SIM - problem
GRYZLLI,
prześlij mi proszę przez ten formularz:
- numer telefonu,
- numer seryjny nowej i dotychczasowej karty SIM,
- imię i nazwisko,
- dokładny adres placówki, w której wymiana była realizowana.
prześlij mi proszę przez ten formularz:
- numer telefonu,
- numer seryjny nowej i dotychczasowej karty SIM,
- imię i nazwisko,
- dokładny adres placówki, w której wymiana była realizowana.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Aktywacja karty SIM - problem
Witam,
Dzisiaj w salonie w Mariottcie, razem z tatą wymieniliśmy moja kartę mikro sim na nano sim. Miała się aktywować do 2 godzin (pani powiedziała max 2 godziny, ale przeważnie w ciągu 15 minut). Panią w trakcie wyrzuciło z systemu. Mam pewne wątpliwości czy w ogóle zarejestrowała kartę. Nowa karta nie działa, stara działa, ale muszę mieć nowy telefon aktywny wraz z kartą sim do dzisiejszego wieczora. Telefon jest na tatę, ale nie może pozwolić sobie na kolejna wycieczkę do Plusa. Proszę o pomoc.
Dzisiaj w salonie w Mariottcie, razem z tatą wymieniliśmy moja kartę mikro sim na nano sim. Miała się aktywować do 2 godzin (pani powiedziała max 2 godziny, ale przeważnie w ciągu 15 minut). Panią w trakcie wyrzuciło z systemu. Mam pewne wątpliwości czy w ogóle zarejestrowała kartę. Nowa karta nie działa, stara działa, ale muszę mieć nowy telefon aktywny wraz z kartą sim do dzisiejszego wieczora. Telefon jest na tatę, ale nie może pozwolić sobie na kolejna wycieczkę do Plusa. Proszę o pomoc.