Strona 1 z 88

Re: Aktywacja karty SIM - problem

: 27 paź 2013, o 20:30
autor: kuba_85
kuba_85 pisze:Witam,
wczoraj wymieniłem kartę SIM, gdyż poprzednia zespuła się. Niestety wciąż czekam na aktywację nowej, proszę o pomoc. Z góry dziękuję.
w ciągu weekendu trzy raz byłem w salonie i zgłaszałem problem - trzykrotnie doradcy wysyłali wniosek o aktywację karty SIM i trzykrotnie została ona odrzucona. A przysługuje mi bezpłatna wymiana karty. Prośba o pomoc.

Aktualnie nawet nie mogę zalogować się do Plus Online, gdyż potrzebne jest hasło, które przychodzi na mój numer...

Re: Aktywacja karty SIM - problem

: 28 paź 2013, o 12:50
autor: Ewa_Plus
Podeślij mi proszę swój numer przez ten formularz, sprawdzę co się dzieje.

EDIT:
kuba_85 - dziękuję za numer telefonu. Zainterweniowałam gdzie trzeba. Wyłącz i włącz telefon. Nowa karta SIM już powinna być aktywna :-)

Re: Aktywacja karty SIM - problem

: 28 paź 2013, o 15:41
autor: kuba_85
trochę to trwało, w związku z czym reputacja Plusa została lekko nadszarpnięta (i reklamacja w związku z całym zajściem została wysłana ;-)).

Niemniej, dziękuję za pomoc :-)

Re: Aktywacja karty SIM - problem

: 5 lis 2013, o 01:26
autor: vieri37
Witam. Podpisałam wczoraj umowę przez kuriera na abonament. Czy jest możliwość szybkiej aktywacji karty? Podpisałam zgodę na włączenie sieci przed 10 dni.

Re: Aktywacja karty SIM - problem

: 5 lis 2013, o 10:45
autor: Ewa_Plus
vieri37 - czy zamówienie składałeś przez sklep internetowy, czy telefonicznie?

Re: Aktywacja karty SIM - problem

: 6 lis 2013, o 10:31
autor: krzysztofr88
Witam
w poniedziałek podpisałem umowe którą przywiózł mi kurier. czy można przyspieszyc aktywacje poniewaz bardzi mi na tym zależy. telefon zamawialem telefonicznie

Re: Aktywacja karty SIM - problem

: 6 lis 2013, o 11:35
autor: Ewa_Plus
Witaj krzysztofr88 , czy wysyłałeś zgłoszenie o kontakt przez naszą stronę? Jak nie, to najlepiej byłoby w tej sprawie zadzwonić pod numer telefonu, pod którym składałeś zamówienie.

Re: Aktywacja karty SIM - problem

: 7 maja 2014, o 16:27
autor: Poli2426
Witam. W poniedziałek została podpisana umowa którą przywiózł kurier było to dokładnie 28.05-a dziś mamy 07.05 i jeszcze karta jest neieaktywna dlaczego? wybrana została aktywacja przed 10 dniami. Zamówienie składane było telefonicznie. Proszę o pomoc. Z Góry Dziękuje

Re: Aktywacja karty SIM - problem

: 7 maja 2014, o 16:36
autor: Krzysiek_Plus
Poli2426, proszę prześlij numer PESEL przez ten formularz.

Re: Aktywacja karty SIM - problem

: 7 maja 2014, o 17:38
autor: Poli2426
numer pesel xxxxxxxxxx

EDIT:

Dziękuje ślicznie:) Jak długo trzeba czekać w sprawie tej karty

Re: Aktywacja karty SIM - problem

: 7 maja 2014, o 17:54
autor: Krzysiek_Plus
Poli2426, wysłałem w tej sprawie interwencje dam znać jak tylko otrzymam odpowiedź. ;-)

Re: Aktywacja karty SIM - problem

: 7 maja 2014, o 18:07
autor: Poli2426
Rozumiem:) Dziękuje

Re: Aktywacja karty SIM - problem

: 8 maja 2014, o 14:00
autor: Krzysiek_Plus
Poli2426, karta aktywowana. ;-)

Re: Aktywacja karty SIM - problem

: 8 maja 2014, o 17:25
autor: Poli2426
Dziękuje ślicznie :->

Re: Aktywacja karty SIM - problem

: 12 maja 2014, o 12:35
autor: Maggie
Witam

W środę tj. 07.05. podpisałam umowę o przeniesienie numeru do Plusa z opcją numeru tymczasowego, wyraziłam zgodę na aktywację przed upływem 10 dni. Jednak do dnia dzisiejszego karta SIM nie jest aktywna. Zamówienie składałam przez internet. Jak długo trzeba czekać na aktywację numeru tymczasowego?