Strona 76 z 88

Re: Aktywacja karty SIM - problem

: 26 sty 2017, o 11:33
autor: brynio87
Gdzie mogę sprawdzić czy wyraziłem zgodę na uruchomienie usługi przed 14 dniem?

Re: Aktywacja karty SIM - problem

: 26 sty 2017, o 12:12
autor: Basia_Plus
brynio87,

informację taką znajdziesz w załączniku do umowy. Ewentualnie możesz skontaktować się z kanałem sprzedaży, poprzez który realizowałeś zamówienie i tam dowiedzieć się, jakie zgody wyraziłeś.

Re: Aktywacja karty SIM - problem

: 27 sty 2017, o 01:38
autor: nika574@o2.pl
moge takze prosic o aktywacje karty sim?

Re: Aktywacja karty SIM - problem

: 27 sty 2017, o 11:03
autor: Ewa_Plus
nika574@o2.pl,
- czy w Twoim przypadku chodzi o nową umowę, czy też wymieniana była sama karta?

Re: Aktywacja karty SIM - problem

: 2 lut 2017, o 08:17
autor: aaandzia82
Witam
Wczoraj wymieniona został karta sim na nano sim. Miała być aktywowana w ciągu 2 godzin a nie działa do tej pory. Proszę o pomoc

Re: Aktywacja karty SIM - problem

: 2 lut 2017, o 11:14
autor: Magda_Plus
aaandzia82 czy stara karta SIM jeszcze działa?

Re: Aktywacja karty SIM - problem

: 2 lut 2017, o 11:25
autor: aaandzia82
Tak, działa

Re: Aktywacja karty SIM - problem

: 2 lut 2017, o 12:45
autor: Magda_Plus
aaandzia82 w momencie kiedy przestanie działać stara karta SIM, nowa będzie możliwa do użycia.
Czy zgłaszałaś zaistniałą sytuację do Działu Obsługi Klienta?

Re: Aktywacja karty SIM - problem

: 2 lut 2017, o 16:25
autor: aaandzia82
Tak, dzwoniłam i konsultant powiedział mi, że trzeba czekać. Czy nie można w żaden sposób przyspieszyć aktywacji tej nowej karty?

Re: Aktywacja karty SIM - problem

: 2 lut 2017, o 16:33
autor: Basia_Plus
aaandzia82,

prześlij proszę numer telefonu, numer seryjny nowej i dotychczasowej karty SIM oraz imię i nazwisko poprzez ten formularz.

Re: Aktywacja karty SIM - problem

: 17 lut 2017, o 10:25
autor: Asia 123
Witam, 10 lutego podpisałam umowę i wymieniałam kartę sim. Stara przestała działać niestety nowa nadal nie działa. Problem był zgłaszany w dziale obsługi klienta, dziale technicznym i w punkcie plusa.

Re: Aktywacja karty SIM - problem

: 17 lut 2017, o 11:03
autor: Basia_Plus
Witaj Asia 123,
Asia 123 pisze:Problem był zgłaszany w dziale obsługi klienta, dziale technicznym i w punkcie plusa.
czy posiadasz numer zgłoszenia?

Re: Aktywacja karty SIM - problem

: 17 lut 2017, o 11:11
autor: Asia 123
Niestety nikt nie podał mi numeru zgłoszenia. Jednak jak w środę dzwoniłam kolejny raz to poinformowano mnie, że w systemie jest zapisane moje zgłoszenie i aby przyspieszyć ponowi je.

Re: Aktywacja karty SIM - problem

: 17 lut 2017, o 11:19
autor: Basia_Plus
Asia 123,

podaj proszę numer telefonu, którego to dotyczy poprzez ten formularz.

Re: Aktywacja karty SIM - problem

: 15 mar 2017, o 18:47
autor: d_petrus
Dzień dobry. Zmieniałam wczoraj kartę sim na micro do nowego telefonu, niestety stara karta jest już nieaktywna, a nowa w dalszym ciągu nie aktywowana. Czy mogę prosić o przyspieszenie aktywacji, bez telefonu nie mogę przelewać pieniędzy z konta bankowego. Pozdrawiam