Strona 77 z 88

Re: Aktywacja karty SIM - problem

: 15 mar 2017, o 19:07
autor: Ewa_Plus
d_petrus,
- próbowałeś wyłączyć i włączyć telefon?

Re: Aktywacja karty SIM - problem

: 15 mar 2017, o 19:22
autor: d_petrus
Tak, oczywiście.

Re: Aktywacja karty SIM - problem

: 16 mar 2017, o 10:07
autor: d_petrus
aktywacja udana po podwyższeniu statusu zgłoszenia w BOK

Re: Aktywacja karty SIM - problem

: 16 mar 2017, o 11:12
autor: Magda_Plus
d_petrus, cieszę się, że nowa karta SIM działa.

Re: Aktywacja karty SIM - problem

: 7 kwie 2017, o 14:01
autor: Nikat
Witam,

Otrzymałam nowy telefon wraz z nową kartą SIM. W dniu wczorajszym za pomocą SMS i instrukcji dostarczonej do nowego telefonu - aktywowałam ją.
Po 24h nadal nic.
Dzwoniłam rano do konsultanta i poinformował mnie ze bo zakonczeniu rozmowy, karta zostanie aktywowana.
Wg instrukcji wyłączyłam i włączyłam telefon. Od rozmowy z konsultantem mineły 3h i kilka wyłączeń i włączeń telefonu.
Stara kart została zdeaktywowana, nowa nie działa.

PROSZE O POMOC W AKTYWACJI.

Re: Aktywacja karty SIM - problem

: 7 kwie 2017, o 14:14
autor: Basia_Plus
Witaj Nikat,

prześlij proszę numer telefonu oraz numer seryjny nowej i dotychczasowej karty SIM poprzez ten formularz.

Re: Aktywacja karty SIM - problem

: 16 kwie 2017, o 17:16
autor: Magdalena_26
Witam. 13.04.2017 roku przedłużyłam umowę. Przesłano mi nowy telefon kurierem oraz nową kartę sim. Do dzisiaj nie została ona aktywowana. Stara karta sim jeszcze działa. Pani konsultanka powiedziała mi że kurier musi dostarczyć im podpisaną umowę i aktywacja może potrwać około 3 dni. Czy można przyspieszyć jakoś ten proces? Proszę o odpowiedź.

Re: Aktywacja karty SIM - problem

: 18 kwie 2017, o 11:09
autor: Joanna_Plus
Witaj Magdalena_26,
Magdalena_26 pisze:Czy można przyspieszyć jakoś ten proces?
Niestety nie. Aktywacja karty jest możliwa po wpłynięciu do nas podpisanych dokumentów (ok. 4 dni roboczych): http://plusforum.pl/viewtopic.php?f=100 ... UJ#p202412.

Nowa karta SIM

: 24 maja 2017, o 13:26
autor: grego
Z nowym telefonem (przedłużenie umowy) nowa karta SIM.
Jaka procedura aktywacji tej karty?
Sama się aktywuje kiedy "zobaczy" sieć po włączeniu telefonu a tym samym stara się dezaktywuje, czy trzeba coś gdzieś zgłaszać?

Re: Aktywacja karty SIM - problem

: 24 maja 2017, o 13:54
autor: Ewa_Plus
grego,
- przedłużenie było realizowane kanałem zdalnym?
Jeśli tak, to nową kartę SIM możesz aktywować samodzielnie przez wysłanie bezpłatnego SMS-a na nr 2601 o treści:
AKTYWUJ NUMER_SERYJNY_KARTY_SIM NUMER_TELEFONU (przykładowy SMS: AKTYWUJ 2345678912345 601000000).

Re: Aktywacja karty SIM - problem

: 24 maja 2017, o 15:24
autor: grego
Kanał - kontakt z DUK, następnie kurier.

Re: Aktywacja karty SIM - problem

: 24 maja 2017, o 16:01
autor: Ewa_Plus
grego,
- w takim razie możesz aktywować kartę sposobem, który podałam wyżej.
Aktywacja karty SIM jest możliwa po wpłynięciu podpisanych dokumentów do Polkomtel Sp. z o.o. (ok. 4 dni roboczych).

Re: Aktywacja karty SIM - problem

: 24 maja 2017, o 17:12
autor: grego
Ok, dziękuję za informacje.

Re: Aktywacja karty SIM - problem

: 31 maja 2017, o 10:08
autor: aproust
Dzień dobry,

W poniedziałek 29 maja przedłużałam umowę w salonie. Wymieniona została karta SIM na nanoSIM. Pani w salonie poinformowala mnie, ze karta zostanie aktywowana w przeciągu kilku godzin, jednak do tej pory działa mi tylko stara karta. Czy mogłaby prosić o sprawdzenie kiedy nowa karta zostanie aktywowana?

Z góry dziekuje za pomoc.

Re: Aktywacja karty SIM - problem

: 31 maja 2017, o 10:23
autor: Ewa_Plus
Witaj aproust,
- podeślij mi proszę przez ten formularz swój numer telefonu wraz z numerem starej i nowej karty SIM.