Strona 78 z 88

Re: Aktywacja karty SIM - problem

: 12 cze 2017, o 16:59
autor: jubel95
Mam problem w takiej postaci ze telefonicznie zamowilem telefon i abonament jeszcze nową karte sim i teraz jest nie aktywna bo aktywowalem sms , a pisze ze dokumenty musza wplynac do Polkomel w nawiazie (4 dni robocze ) minąl tez czas a karta dalej nie dziala , Chcialbym przyspieszyc moja aktywacje ?

Re: Aktywacja karty SIM - problem

: 12 cze 2017, o 17:08
autor: Basia_Plus
jubel95,

sprawa dotyczy nowej aktywacji czy przedłużenia umowy?

Re: Aktywacja karty SIM - problem

: 12 cze 2017, o 17:40
autor: jubel95
Nowej aktywacji karty SIM

Re: Aktywacja karty SIM - problem

: 12 cze 2017, o 17:52
autor: Basia_Plus
jubel95,

czy telefon był wyłączany i włączany?

Re: Aktywacja karty SIM - problem

: 13 cze 2017, o 15:10
autor: jubel95
Tak był teraz karta sim działa :) Ale mam pytanie bo z konsultantem umowiłem sie ze abonament bedzie dzialac po 10 dniach roboczych czy mozna przyspieszyc proces ?

Re: Aktywacja karty SIM - problem

: 13 cze 2017, o 15:50
autor: Basia_Plus
jubel95,
jubel95 pisze: teraz karta sim działa :)
jeśli karta SIM jest aktywna to możesz już korzystać z usług.
Gdybyś nie wyraził zgody na rozpoczęcie usług przed upływem 14 dni to karta SIM nie zostałaby aktywowana.

Re: Aktywacja karty SIM - problem

: 17 cze 2017, o 22:45
autor: darekkojak
Witam,przeszlam z mixa na abonament została mi wymieniona karta sim,karta niby została aktywowana.Stara karta nie działa ,nowa tez ,mozna do mnie dzwonic lecz ja nie moge wykonywac polaczen ani sms.Internet działa.Po rozmowie z konsultantem dowiedzialam sie ze jest jakis problem po stronie Plusa ale ile moge czekac na rozwiazzanie problemu.Od dwoch dni nie moge wykonywac połaczen.

Re: Aktywacja karty SIM - problem

: 18 cze 2017, o 14:38
autor: Nyziu
Witam, 17.06.2017 przeszedłem z mixa na abonament , również została wymieniona karta sim na nową , przez cały dzień karta się nie aktywowała , mimo że stara przestała działać . Pani w bok powiedziała że po waszej stronie wygląda wszystko ok i że prawdopodobnie trafiła mi się zepsuta karta , więc została wymieniona na nową drugi raz (dzisiaj 18.06.2017). Niestety karta dalej nie działa mimo że od wymiany minęły 4 godziny (nawet zasięgu nie łapie , tylko połączenia alarmowe) , co to ma być ja się pytam??

Re: Aktywacja karty SIM - problem

: 18 cze 2017, o 22:17
autor: 23nadzieja23
Witam. Mam ten sam problem co Nyziu i darekkojak. Również przeszłam na abonament i po zmianie karty SIM nie działa ani stara karta, ani nowa. Do mnie mogą dzwonić i pisać, ale ja nie mogę. Od razu połączenie zostaje przerwane. To już trwa ponad 2 doby. W Biurze Obsługi powiedzieli, że jest jakiś problem po stronie Plusa, ale jak długo można funkcjonować bez telefonu? proszę o pomoc...

Re: Aktywacja karty SIM - problem

: 19 cze 2017, o 10:33
autor: Basia_Plus
Witaj darekkojak, Nyziu, 23nadzieja23,

wiemy o problemach z wykonywaniem połączeń i wysyłaniem wiadomości SMS, po konwersji na abonament. Technicy pracują nad rozwiązaniem problemu, za niedogodności przepraszamy.

Re: Aktywacja karty SIM - problem

: 19 cze 2017, o 11:00
autor: Nyziu
No ale ludzie ile można naprawiać jeden problem ? Kiedy karty nie działają od piątku!! Zero zasięgu ani internetu ani nic to jest porażka nie sieć .

Re: Aktywacja karty SIM - problem

: 19 cze 2017, o 11:31
autor: 23nadzieja23
Dziękuję za odpowiedź. Mam nadzieję, że szybko technicy rozwiążą ten problem, bo od piątku bez telefonu to już naprawdę przesada.

Re: Aktywacja karty SIM - problem

: 21 cze 2017, o 12:49
autor: Wojtas985
Witam od 6.6.2017 czekam na aktywację karty sim i nadal karta jest nieaktywna mimo że kurier był u mnie 2tygodnie temu

Re: Aktywacja karty SIM - problem

: 21 cze 2017, o 13:29
autor: Basia_Plus
Witaj Wojtas985,

sprawa dotyczy nowej aktywacji czy przedłużenia umowy?

Re: Aktywacja karty SIM - problem

: 21 cze 2017, o 15:42
autor: Wojtas985
Nowej umowy