Teraz jest 29 cze 2017, o 11:53

Zostaw Kontakt




iPhone - konfiguracja

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1989
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 160 razy

Re: iPhone 5s - LTE

Post10 sty 2017, o 11:40

etuij52016

fooox5,

jak wygląda sytuacja po przełożeniu Twojej karty SIM do innego telefonu?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

fooox5

Nowy

  • Posty: 8
  • Dołączył(a): 9 sty 2017, o 16:36
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: iPhone 5s - LTE

Post10 sty 2017, o 12:00

Działa. Kartę sim miałem wymieniają na nową bo miałem starą
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1989
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 160 razy

Re: iPhone 5s - LTE

Post10 sty 2017, o 12:14

fooox5,

czy sprawdzałeś inną kartę SIM w swoim telefonie? Jeśli masz taką możliwość to proszę zrób taki test i daj nam znać czy usługa LTE działa.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

fooox5

Nowy

  • Posty: 8
  • Dołączył(a): 9 sty 2017, o 16:36
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: iPhone 5s - LTE

Post10 sty 2017, o 12:47

Postaram się sprawdzić jak wrócę z pracy
Offline
Avatar użytkownika

fooox5

Nowy

  • Posty: 8
  • Dołączył(a): 9 sty 2017, o 16:36
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: iPhone 5s - LTE

Post11 sty 2017, o 16:50

Zrobiłem test i nie działa LTE
Offline
Avatar użytkownika

Magda_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 5614
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:21
  • Podziękował : 69 razy
    Otrzymał podziękowań: 410 razy
  • Model telefonu: Sony xperia Sola

Re: iPhone 5s - LTE

Post11 sty 2017, o 17:01

fooox5 czy możesz nam podać numer modelu Twojego iPhone'a? Tę informację znajdziesz z tyłu na obudowie swojego aparatu. Ten numer zaczyna się od litery A i zawiera dodatkowo 4 cyfry.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

fooox5

Nowy

  • Posty: 8
  • Dołączył(a): 9 sty 2017, o 16:36
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: iPhone 5s - LTE

Post11 sty 2017, o 17:41

A1429
Offline
Avatar użytkownika

Magda_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 5614
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:21
  • Podziękował : 69 razy
    Otrzymał podziękowań: 410 razy
  • Model telefonu: Sony xperia Sola

Re: iPhone 5s - LTE

Post11 sty 2017, o 17:54

fooox5 Twój aparat nie obsługuje LTE800 (działa w LTE 1800). Jeśli jest jesteś w zasięgu tylko tego pasma to, telefon nie połączy się z LTE.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

15lat_zPlus

Nowy

  • Posty: 1
  • Dołączył(a): 5 maja 2017, o 20:11
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

iPhone i sieć PLUS

Post5 maja 2017, o 20:18

Witam serdecznie. Chciałbym podnieść jeden ważny temat który mam nadzieję dotyczy wielu użytkowników tej firmy. Problem użytkowania iPhone w sieci PLUS polega na tym, iż jest to sieć NIEUTORYZOWANA przez firmę APPLE.
Problem polega na tym iż wkładając kartę PLUSA do jakiegokolwiek urządzenia skonfiguruje się ono tylko do transmisji danych w zakresie 3G natomiast wszystkie dane do odbierania MMS, transmisji LTE należy wpisać ręcznie. To nie jest takie proste.
Nazwa: mms
APN: mms
MMSC: http://mms.plusgsm.pl:8002
Proxy MMS: 212.2.96.16
Port MMS: 8080
MCC: 260
MNC: 01
Typ uwierzytelniania: PAP
Typ APN: mms

Można się raz poświęcić przy zakupie ale jeśli ktoś często bywa w romingu musi powtarzać tą opcję za każdym razem. To jest utopia.
Moje pytanie jest bardzo proste:
Czy państwa sieć zamierza usunąć ten problem a jeśli tak to kiedy?
Czy to jest kwestia jakiś oszczędności bo jak się domyślam to wiąże się z jakimiś kosztami ?
Abonent z piętnastoletnim stażem.
Ostatnio edytowano 8 maja 2017, o 15:52 przez Ewa_Plus, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Połączyłam wątki. Podobny temat.
Offline
Avatar użytkownika

Ewa_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 3940
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:37
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 72 razy
    Otrzymał podziękowań: 365 razy

Re: iPhone 5s - LTE

Post8 maja 2017, o 16:03

15lat_zPlus napisał(a):Czy państwa sieć zamierza usunąć ten problem a jeśli tak to kiedy?
Czy to jest kwestia jakiś oszczędności bo jak się domyślam to wiąże się z jakimiś kosztami ?

- nie posiadamy informacji, aby w najbliższym czasie miało się coś w tej kwestii zmienić.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

maczekb

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 16
  • Dołączył(a): 19 maja 2017, o 10:02
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Lider Bis 2
  • Model telefonu: iPhone 7

Problem z internetem a raczej jego kompletny brak

Post19 maja 2017, o 10:17

Witam serdecznie. Jestem już stałym klientem Plusa od 8 lat. Posiadam telefon iPhone 7 w taryfie Lider Bis 2 (na abonament). Wykupiłem ostatnio pakiet internetu iPlus LTE 2GB. Otóż mój problem jest taki, iż pomimo poprawnej według mnie konfiguracji telefonu, internet niestety nie działa, ani 3G ani LTE. Próbowałem już wszelkich sposobów ale niestety nadal nie działa więc zwracam się z prośbą o pomoc w rozwiązaniu mojego problemu tutaj na forum. Za każda pomoc z góry dziękuje :) Poniżej załączam screeny z ustawień internetu.

IMG_1691.PNG

IMG_1692.PNG
Ostatnio edytowano 19 maja 2017, o 11:13 przez Ewa_Plus, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Dołączyłam do istniejącego wątku.
Offline
Avatar użytkownika

Ewa_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 3940
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:37
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 72 razy
    Otrzymał podziękowań: 365 razy

Re: iPhone - konfiguracja

Post19 maja 2017, o 11:28

maczekb,
- czy usługa GPRS jest aktywna na Twoim numerze? Możesz to sprawdzić przez mobilną aplikację Plus online (zakładka "usługi" -> "Internet" -> "Pakietowa Transmisja Danych".
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

maczekb

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 16
  • Dołączył(a): 19 maja 2017, o 10:02
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Lider Bis 2
  • Model telefonu: iPhone 7

Re: iPhone - konfiguracja

Post19 maja 2017, o 11:40

Ewa_Plus napisał(a):maczekb,
- czy usługa GPRS jest aktywna na Twoim numerze? Możesz to sprawdzić przez mobilną aplikację Plus online (zakładka "usługi" -> "Internet" -> "Pakietowa Transmisja Danych".


Niestety nie mam dostępu do takiej aplikacji, ponieważ nie znam Pluskodu :(
Offline
Avatar użytkownika

Ewa_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 3940
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:37
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 72 razy
    Otrzymał podziękowań: 365 razy

Re: iPhone - konfiguracja

Post19 maja 2017, o 11:42

maczekb,
- czy MMS-y możesz wysyłać/odbierać?
Czy po przełożeniu karty SIM do innego urządzenia Internet działa?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

maczekb

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 16
  • Dołączył(a): 19 maja 2017, o 10:02
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Lider Bis 2
  • Model telefonu: iPhone 7

Re: iPhone - konfiguracja

Post19 maja 2017, o 11:49

Ewa_Plus napisał(a):maczekb,
- czy MMS-y możesz wysyłać/odbierać?
Czy po przełożeniu karty SIM do innego urządzenia Internet działa?


Z pozycji telefonu MMS-ów nie moge odbierać, ani tez wysyłać lecz tylko na stronie Plusa. Po przełożeniu internet nadal nie działa.
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Plus Abonament - Oficjalny Dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 19 gości