iPhone - konfiguracja
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 6
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 18 kwie 2014, o 14:34
Re: iPhone 5s - LTE
Witam
Właśnie sprawdzałem stronę
https://www.apple.com/iphone/LTE/
Nawet t-mobile ma już zgłoszone lte w Polsce ale plus oczywiście cisza czy można oczekiwać od was jakiejś konkretnej informacji
Właśnie sprawdzałem stronę
https://www.apple.com/iphone/LTE/
Nawet t-mobile ma już zgłoszone lte w Polsce ale plus oczywiście cisza czy można oczekiwać od was jakiejś konkretnej informacji
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: iPhone 5s - LTE
czarekpl, informacje w wcześniejszych postach tego wątku.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: iPhone 5s - LTE
Panie Krzysztofie a może jakieś konkrety. a nie cały czas że nie ma żadnych informacji i nie wiecie kiedy będą
Ogłaszacie się jako "Lider technologi LTE" a na jednym z najlepszych telefonów LTE nie działa żenada
Ogłaszacie się jako "Lider technologi LTE" a na jednym z najlepszych telefonów LTE nie działa żenada
Re: iPhone 5s - LTE
prawda jest taka, że wiele osób odchodzi i odejdzie od Plusa właśnie ze względu na brak LTE w IPHONIE. Nikt nie wydaje tyle kasy na sprzęt żeby nie móc korzystać z technologii LTE. To już powinien być standard. Dla mnie jest to niezrozumiałe i niestety za około 3 miesiące sam z tego powodu będę zmuszony opuścić operatora. Nie piszę tego żeby coś wymóc ale jest mi po prostu przykro, że lider LTE nie może obsłużyć mojego sprzętu. Sprawa była już tak wiele razy poruszana, że chyba szkoda już czasu i nerwów użytkowników APPLE. Tylko proszę nie pisać, że to od Was niezależne, bo dla mnie jako długoletniego i wiernego klienta końcowego mało to obchodzi.
z poważaniem
z poważaniem
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: iPhone 5s - LTE
czarekpl, Mateo97, tak jak informowaliśmy już w wcześniejszych postach:
Krzysiek_Plus pisze:Po stronie Polkomtel jesteśmy jak najbardziej za tym żeby każdy Klient, również ten używający iPhona, miał możliwość korzystania z dostępu do najlepszej sieci LTE w Polsce. Liczymy na to, że podobne stanowisko będzie miał również Apple, na którego decyzję czekamy.
pracujemy nad taką możliwością.Krzysiek_Plus pisze:Jeżeli będziemy posiadali jakieś konkretne informacje na temat zmiany tej sytuacji to damy znać w tym wątku.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: iPhone 5s - LTE
Przełożyłem kartę T-Mobile do iPhone i śpieszę poinformować, że po podłączeniu smartfona pod komputer i zaktualizowaniu ustawień operatora, mam dostępną opcję LTE. LTE za chwilę zostanie uruchomione w T-Mobile. Czyli właściciele iPhone'ów 5S mają już opcję LTE dostępną w Play, Orange, T-Mobile tylko Plus nie potrafił dogadać się z Apple. Poczekam do końca umowy, jeżeli nic się w tej kwestii nie zmieni, rezygnuję z Plusa. Ponadto mam pytanie… dlaczego w ofercie smartfonów na stronie Pulsa nie ma urządzeń Apple ?, zarówno dla firm jak i klientów indywidualnych ?.
Re: iPhone 5s - LTE
Bo Plus nie jest oficjalnym dystrybutorem sprzętu Apple w Polsce, stąd właśnie są te problemy z udostępnieniem LTE.
Re: iPhone 5s - LTE
Wiem o tym, tylko że ta wiedza w żaden sposób nie przyczynia się do rozwiązania problemu. Polityka Apple w tym względzie zasługuje na napiętnowanie, ale to Plusowi powinno zależeć na tym, aby się z Apple dogadać. No chyba, że firmie Plus nie zależy na klientach korzystających z iPhone. Wtedy niech to otwarcie napiszą, a klienci będą wiedzieli już co zrobić.patryk7588 pisze:Bo Plus nie jest oficjalnym dystrybutorem sprzętu Apple w Polsce, stąd właśnie są te problemy z udostępnieniem LTE.
Re: iPhone 5s - LTE
no właśnie Magik. - myślę, że Plusowi na takich Klientach chyba nie zależy, bo jeśli są chęci to można się dogadać szybko, a nie wodzić Klientów APPLE od kilku lat :(
Spoko, jeśli PLUS ma się tak dobrze to przeboleje odejście Klientów Iphonów.
Spoko, jeśli PLUS ma się tak dobrze to przeboleje odejście Klientów Iphonów.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: iPhone 5s - LTE
Magik., Mateo97,
rozumiem Wasze stanowisko, ale zapewniam, że nam również zależy nam na tym, aby z technologii LTE mogli korzystać wszyscy nasi Klienci.
rozumiem Wasze stanowisko, ale zapewniam, że nam również zależy nam na tym, aby z technologii LTE mogli korzystać wszyscy nasi Klienci.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: iPhone 5s - LTE
Och, jak ja lubię takie puste frazesy.... Widać Pan Krzysiek już nie potrafił wymyślić niczego bardziej kreatywnego i włączyła się Pani Joanna.Joanna_Plus pisze:Magik., Mateo97,
rozumiem Wasze stanowisko, ale zapewniam, że nam również zależy nam na tym, aby z technologii LTE mogli korzystać wszyscy nasi Klienci.
Rozumiem, że Wam zależy, ale mi też zależy na komforcie i dlatego właśnie moja firma już rozmawia z T-Mobile o przeniesieniu naszych numerów.
Przepraszam za słowa goryczy i sarkazm, ale nie możecie Państwo swojej nieudolności i ignorancji stale tłumaczyć tą samą śpiewką, zrzucając winę na Apple. Miejcie choć trochę odwagi cywilnej i umieszczajcie ostrzeżenia, że oferowany przez Was sprzęt firmy Apple nie działa w technologii LTE w Plusie i przynajmniej będzie chociaż trochę fair.
I bardzo proszę nie odpowiadać na mój post kolejnym frazesem pozbawionym zawartości merytorycznej.
Pozdrawiam, mimo wszystko, serdecznie.
Re: iPhone 5s - LTE
Może należało najpierw prześledzić kto ze Specjalistów Plusa odpowiadał na FORUM w dniu 2 maja i nie wysilać się w swoich domysłach? Krzysiek_Plus w tym dniu nie napisał ani jednego posta, więc należy przyjąć, że był nieobecny, a więc siłą rzeczy ktoś musiał go zastąpić.BigMadOwl pisze:(...) Widać Pan Krzysiek już nie potrafił wymyślić niczego bardziej kreatywnego i włączyła się Pani Joanna. (...)
To nie inteligentne roboty udzielają odpowiedzi na PlusForum a ludzie, którzy od czasu do czasu mają wolne.
Proponuję zapoznać się bliżej z PlusForum, jego działami, Regulaminem, może w przyszłości na coś się przyda.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
Re: iPhone 5s - LTE
....tylko po co?? Jeżeli Ludzie, Którzy Od Czasu Do Czasu Mają Wolne skupiają się na formie wypowiedzi i łapią za słówka, nie mające z treścią niczego wspólnego, to po co mam zajmować sobie czas? Czy złamałem któryś z punktów regulaminu? Czy obraziłem kogoś?
Jeżeli tak to przepraszam, ale radzę przeczytać ze zrozumieniem mój post jako rozgoryczonego klienta, a nie awanturnika obrażającego Szanownych Moderatorów. Ewentualna obraza za moje słowa nie świadczy, niestety, dobrze o poziomie "obrażonych"....
Żeby nie spamować i nie offtopować - prosiłem o nieudzielanie niemerytorycznych odpowiedzi na mój - jakby nie było - retoryczny post... Zwyczajnie wyraziłem własne zdanie - tłumaczenia, że "zależy nam na zadowoleniu klientów i robimy wszystko by..." mam dość na co dzień, śledząc polską scenę polityczną.. Plus niestety nie ma nic do powiedzenia - co widać po wcześniejszych wypowiedziach (proszę o wybaczenie, że nie śledzę dokładnych dat tychże, mimo iż daty jak widać kluczowe dla niektórych), poza sloganami... Na stronach Apple nawet muchy się za Plusem nie gonią, nie ma śladu, by cokolwiek było nawet "pending"...
Ale - jak widać - słowa krytyki nie są zbyt mile widziane. No cóż - taki kraj, tacy ludzie. :) Miłej majówki!
Jeżeli tak to przepraszam, ale radzę przeczytać ze zrozumieniem mój post jako rozgoryczonego klienta, a nie awanturnika obrażającego Szanownych Moderatorów. Ewentualna obraza za moje słowa nie świadczy, niestety, dobrze o poziomie "obrażonych"....
Żeby nie spamować i nie offtopować - prosiłem o nieudzielanie niemerytorycznych odpowiedzi na mój - jakby nie było - retoryczny post... Zwyczajnie wyraziłem własne zdanie - tłumaczenia, że "zależy nam na zadowoleniu klientów i robimy wszystko by..." mam dość na co dzień, śledząc polską scenę polityczną.. Plus niestety nie ma nic do powiedzenia - co widać po wcześniejszych wypowiedziach (proszę o wybaczenie, że nie śledzę dokładnych dat tychże, mimo iż daty jak widać kluczowe dla niektórych), poza sloganami... Na stronach Apple nawet muchy się za Plusem nie gonią, nie ma śladu, by cokolwiek było nawet "pending"...
Ale - jak widać - słowa krytyki nie są zbyt mile widziane. No cóż - taki kraj, tacy ludzie. :) Miłej majówki!
Ostatnio zmieniony 3 maja 2014, o 18:10 przez sl@w_es, łącznie zmieniany 2 razy.
Powód: Usunięcie cytatu. Jeśli odpowiedź dotyczy poprzedniej wypowiedzi to po co ją cytować?
Powód: Usunięcie cytatu. Jeśli odpowiedź dotyczy poprzedniej wypowiedzi to po co ją cytować?
Re: iPhone 5s - LTE
Dzwoniłem przed chwilą do Plusa żeby wyjaśnić jedną sprawę. Przy okazji zapytałem o LTE w iPhone. Konsultant chyba często musi być o to pytany, bo od razu (nie dając dokończyć mi zdania) powiedział, że Plus nie ma podpisanej umowy z Apple. Zapytałem więc czy jakiekolwiek działania są w tej sprawie podejmowane. Odpowiedź była krótka - Nie. To zamyka temat do dyskusji. Czas podziękować firmie Plus i przenieść się do konkurencji.BigMadOwl pisze:Plus niestety nie ma nic do powiedzenia - co widać po wcześniejszych wypowiedziach (proszę o wybaczenie, że nie śledzę dokładnych dat tychże, mimo iż daty jak widać kluczowe dla niektórych), poza sloganami... Na stronach Apple nawet muchy się za Plusem nie gonią, nie ma śladu, by cokolwiek było nawet "pending"...
Re: iPhone 5s - LTE
Co wam tak zależy na tym LTE? Co z tego że masz LTE w iPhone jak masz pakiet internetowy 1GB...
Sam mam LTE w moim Nexus 5 ale czy ja wiem czy to jest to aż tak potrzebne... bateria znacznie szybciej ucieka, zasięg LTE nie jest tak mocny jak np U900 niestety...
No chyba ze chcecie poszpanować w speedtest.net...
Sam mam LTE w moim Nexus 5 ale czy ja wiem czy to jest to aż tak potrzebne... bateria znacznie szybciej ucieka, zasięg LTE nie jest tak mocny jak np U900 niestety...
No chyba ze chcecie poszpanować w speedtest.net...