Bo nie chcę, aby indolencja telekomu ograniczała funkcjonalność mojego smartfona. Poza tym, brak LTE to nie jedyny problem. Są też kłopoty z FT w sieci Plus no a poza tym, trudno kupić nowego iP w Plusie przy przedłużaniu umowy. Brak nawet producenta Apple w ofercie telefonów w abonamencie. U konkurencji nie ma takich problemów. W T-Mobile nowe iP są dostępne i to stosunkowo świeżo po premierze.patryk7588 pisze:Co wam tak zależy na tym LTE?
iPhone - konfiguracja
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- PlusManiak
- Posty: 54
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 17 mar 2014, o 00:49
Re: iPhone 5s - LTE
Re: iPhone 5s - LTE
Co to ma za znaczenie, czy potrzebny czy nie. Chodzi o samo podejście do klienta. Poza tym nie jest to coś nieosiągalnego, skoro pozostali operatorzy (nawet Play!) mogli to dograć, nieprawdaż?
Mnie osobiście zniechęca juź zwykła arogancja wypowiedzi "ludzi Plusa" tu, na forum. Mówiąc o arogancji mam na myśli to zadufanie, nadwrażliwość i ignorancję bijącą z odpowiedzi.
Czy nie byłoby uczciwiej przyznać się, że nic się nie robi w tym kierunku, bo jest się nastawionym na "trzepanie kasy"? Plus, niestety, schodzi na psy i to nie tylko w tej dziedzinie. Byłem z Plusem od początku. Od 1996/7 roku i byłem zadowolony. Poziom usług, zasięg, no i genialny pimysł z reklamami z grupą Mumio - "Kopytko" do dziś wywołuje miłe wspomnienia u mnie. Ale niestety, te czasy minęły. Plus się miota i obawiam się, że na dobre mu to nie wyjdzie. Moja firma dziękuje Plusowi za współpracę po 11 latach. A prywatnie też nie zamierzam sobie szarpać nerwów z firmą, która jest nieuczciwa. Tak. Bo uczciwość nakazuje powiedzieć prawdę, nawet jeśli ta prawda jest niełatwa.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Mnie osobiście zniechęca juź zwykła arogancja wypowiedzi "ludzi Plusa" tu, na forum. Mówiąc o arogancji mam na myśli to zadufanie, nadwrażliwość i ignorancję bijącą z odpowiedzi.
Czy nie byłoby uczciwiej przyznać się, że nic się nie robi w tym kierunku, bo jest się nastawionym na "trzepanie kasy"? Plus, niestety, schodzi na psy i to nie tylko w tej dziedzinie. Byłem z Plusem od początku. Od 1996/7 roku i byłem zadowolony. Poziom usług, zasięg, no i genialny pimysł z reklamami z grupą Mumio - "Kopytko" do dziś wywołuje miłe wspomnienia u mnie. Ale niestety, te czasy minęły. Plus się miota i obawiam się, że na dobre mu to nie wyjdzie. Moja firma dziękuje Plusowi za współpracę po 11 latach. A prywatnie też nie zamierzam sobie szarpać nerwów z firmą, która jest nieuczciwa. Tak. Bo uczciwość nakazuje powiedzieć prawdę, nawet jeśli ta prawda jest niełatwa.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: iPhone 5s - LTE
1. Ale to Apple ogranicza funkcję tego smartfonu przecież... pokaż mi innego producenta który blokuje funkcje telefonu...Magik. pisze:Bo nie chcę, aby indolencja telekomu ograniczała funkcjonalność mojego smartfona. Poza tym, brak LTE to nie jedyny problem. Są też kłopoty z FT w sieci Plus no a poza tym, trudno kupić nowego iP w Plusie przy przedłużaniu umowy. Brak nawet producenta Apple w ofercie telefonów w abonamencie. U konkurencji nie ma takich problemów. W T-Mobile nowe iP są dostępne i to stosunkowo świeżo po premierze.patryk7588 pisze:Co wam tak zależy na tym LTE?
2. FT - Face Time ? Przecież to działa przez Wi-Fi... co ma operator do tej usługi?
3. Plus nie jest oficjalnym dystrybutorem Apple dlatego brak telefonów w ofercie...
Re: iPhone 5s - LTE
FaceTime działa też przez 3G
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: iPhone 5s - LTE
BigMadOwl pisze:Czy nie byłoby uczciwiej przyznać się, że nic się nie robi w tym kierunku, bo jest się nastawionym na "trzepanie kasy"?
Akurat na maniakach Apple można nieźle natrzepać kasę, więc Plusowi pewnie zależy na tym, by LTE było także w Apple. Tym bardziej, że LTE to dzisiaj świetny chwyt marketingowy.Magik. pisze:Bo nie chcę, aby indolencja telekomu ograniczała funkcjonalność mojego smartfona.
Zrozumcie jednak, że to czy będzie LTE zależy nie od Plusa, ale o producenta Waszych wypasionych smartfonów. Podziękujcie Apple, że traktuje Was nierówno.
A w ogóle czy iPhone uczy czytać ze zrozumieniem?
Pan Krzysztof wyraźnie napisał, że to czy LTE będzie w iPhonie zależy od decyzji Apple, na która Plus czeka. Może zamiast na forum Plusa, należy napisać do Apple, by wreszcie Was dostrzegł?Krzysiek_Plus pisze:Po stronie Polkomtel jesteśmy jak najbardziej za tym żeby każdy Klient, również ten używający iPhona, miał możliwość korzystania z dostępu do najlepszej sieci LTE w Polsce. Liczymy na to, że podobne stanowisko będzie miał również Apple, na którego decyzję czekamy.
Trzeba zacząć od tego, że konsultanci nie są wtajemniczani w negocjacje biznesowe operatora.Magik. pisze:Konsultant (...) powiedział, że Plus nie ma podpisanej umowy z Apple. Zapytałem więc czy jakiekolwiek działania są w tej sprawie podejmowane. Odpowiedź była krótka - Nie. To zamyka temat do dyskusji. Czas podziękować firmie Plus i przenieść się do konkurencji.
Ostatnio zmieniony 3 maja 2014, o 20:00 przez szewol, łącznie zmieniany 3 razy.
Re: iPhone 5s - LTE
Apple traktuje nas nierówno ?, nie żartuj. Wystarczy skorzystać z oferty konkurencji, aby mieć uruchomioną opcję LTE. To Plus zachowuje się nieporadnie nie potrafiąc porozumieć się z Apple. Oczywiście użytkownicy iPhone to przeważnie inteligentni ludzie potrafiący czytać ze zrozumieniem. I jako człowiek logicznie myślący nie rozumiem jak to jest, że konsultant na forum napisał, że Plus prowadzi już jakieś rozmowy z Apple, a drugi konsultant na infolinii temu zaprzeczył. No ale udzielanie sprzecznych informacji w Plusie nie należy do sytuacji sporadycznych.szewol pisze:Zrozumcie jednak, że to czy będzie LTE zależy nie od Plusa, ale o producenta Waszych wypasionych smartfonów. Podziękujcie Apple, że traktuje Was nierówno.
[…]
A w ogóle czy iPhone uczy czytać ze zrozumieniem?
[…]
Pan Krzysztof wyraźnie napisał, że to czy LTE będzie w iPhonie zależy od decyzji Apple, na która Plus czeka. Może zamiast na forum Plusa, należy napisać do Apple, by wreszcie Was dostrzegł?
[…]
Trzeba zacząć od tego, że konsultanci nie są wtajemniczani w negocjacje biznesowe operatora.
Re: iPhone 5s - LTE
Gdyby Apple traktowało Polskę równo, to nowe modele urządzeń trafiałyby do naszego kraju równocześnie z amerykańską premiera, a nie kilka miesięcy później. To po pierwsze. A po drugie, jakoś inni producenci sprzętu nie mają trudności z udostępnieniem LTE dla różnych operatorów, tylko ten cudowny Apple. Prawda, że dziwne? Ale pewnie to wina operatora, bo przecież nie strategii i polityki Apple, prawda?Magik. pisze:Apple traktuje nas nierówno ?, nie żartuj. Wystarczy skorzystać z oferty konkurencji, aby mieć uruchomioną opcję LTE. To Plus zachowuje się nieporadnie nie potrafiąc porozumieć się z Apple.
Po pierwsze nie każda decyzja biznesowa jest opłacalna i za wszelką cenę Po drugie Orange czy T-Mobile korzystają, bo umowę z Apple zapewne podpisuje centrala zapewniając dystrybucje na różnych rynkach. Nie uczestniczymy w negocjacjach, ale zakładam, że taka umowa jest o wiele trudniejsza, niż pójście do salonu, by podpisać nową umowę z telefonem. Zresztą, gdyby Apple zależało, to pewnie LTE w Plusie byłoby od dawna.Magik. pisze:To Plus zachowuje się nieporadnie nie potrafiąc porozumieć się z Apple.
Jak u każdego operatora sprzeczne informacje się pojawiają. Pytanie kto ma racje? Pamiętaj też, że konsultanci są różni i pracują w różnych działach firmy (sprzedaż, technika, IT itd.). Jedni mogą być poinformowani mniej a inni bardziej, bo interesują się tematem i mają kontakt z odpowiednim działem. Po prostu.Magik. pisze:I jako człowiek logicznie myślący nie rozumiem jak to jest, że konsultant na forum napisał, że Plus prowadzi już jakieś rozmowy z Apple, a drugi konsultant na infolinii temu zaprzeczył. No ale udzielanie sprzecznych informacji w Plusie nie należy do sytuacji sporadycznych.
Re: iPhone 5s - LTE
Napisałem wyżej, że zachowanie Apple pozostawia trochę do życzenia. Ale z drugiej strony pozostałe telekomy jakoś ten problem rozwiązały, a mnie jako klienta nie interesuje jak się Plus dogada z Apple. Interesuje mnie to, że tylko w Plusie nie mogę uruchomić LTE bez jailbreak i interesuje mnie to, że nie mogę przy przedłużaniu umowy normalnie kupić nowego iPhone tak jak ma to miejsce w T-Mobile, Orange oraz w Play. Inni producenci sprzętu mnie nie obchodzą, bo moja firma pracuje na sprzęcie Apple - począwszy od komputerów poprzez tablety, a kończąc na smartfonach.szewol pisze:…jakoś inni producenci sprzętu nie mają trudności z udostępnieniem LTE dla różnych operatorów, tylko ten cudowny Apple. Prawda, że dziwne? Ale pewnie to wina operatora, bo przecież nie strategii i polityki Apple, prawda?
Re: iPhone 5s - LTE
Masz racje. W sumie mnie też nie obchodzi. Najważniejsze, że producent mojego telefonu oferuje LTE dla klientów Plusa, więc problem mam z głowyMagik. pisze:Inni producenci sprzętu mnie nie obchodzą, bo moja firma pracuje na sprzęcie Apple - począwszy od komputerów poprzez tablety, a kończąc na smartfonach.
Chociaż... dla mnie nie ważne czy to LTE czy 3G w telefonie, najważniejsze by śmigało jak trzeba
Re: iPhone 5s - LTE
A nasi forumowi konsultanci tymczasem od kilku dni milczą. Myślę, że to dobry znak i w końcu doczekamy się jakichkolwiek konkretów, terminów, zapewnień ze strony Plusa?
Widzę po burzy na forum, że wielu z nas oczekuje przynajmniej szczerości, żeby z pełną świadomością wybierać operatora ba kolejne lata umów lojalnościowych, tym bardziej, że teraz już wchodzą w grę kontrakty na min. 2 lata (także w ofercie bez aparatu).
Widzę po burzy na forum, że wielu z nas oczekuje przynajmniej szczerości, żeby z pełną świadomością wybierać operatora ba kolejne lata umów lojalnościowych, tym bardziej, że teraz już wchodzą w grę kontrakty na min. 2 lata (także w ofercie bez aparatu).
Re: iPhone 5s - LTE
Obyś miał rację. Gorzej gdy okaże się, że milczenie wynika z faktu, że nie mają nic więcej w sprawie do powiedzenia i tylko Plus z czwórki największych telekomów w Polsce, nie potrafi porozumieć się z Apple. Może się też okazać, że brak umowy Plusa z Apple to pikuś, a to dlatego, bo Sąd unieważnił decyzję UKE (dotyczy przetargu na LTE z 2007 roku) z powodu błędów regulatora. Jeżeli zostanie rozpisany nowy przetarg, a UKE anuluje umowy z firmami pana Solorza (jak chce T-Mobile zdaniem Rzeczpospolitej) to szykuje się niezła jazda.Abonent-P pisze:A nasi forumowi konsultanci tymczasem od kilku dni milczą. Myślę, że to dobry znak i w końcu doczekamy się jakichkolwiek konkretów, terminów, zapewnień ze strony Plusa?
Re: iPhone 5s - LTE
miejmy nadzieje ze nie będzie to trwało 2 lata
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: iPhone 5s - LTE
Odpowiedź w tej sprawie nie uległa zmianie.Abonent-P pisze:A nasi forumowi konsultanci tymczasem od kilku dni milczą. Myślę, że to dobry znak i w końcu doczekamy się jakichkolwiek konkretów, terminów, zapewnień ze strony Plusa?
Krzysiek_Plus pisze: Po stronie Polkomtel jesteśmy jak najbardziej za tym żeby każdy Klient, również ten używający iPhona, miał możliwość korzystania z dostępu do najlepszej sieci LTE w Polsce. Liczymy na to, że podobne stanowisko będzie miał również Apple, na którego decyzję czekamy.
Krzysiek_Plus pisze:Jeżeli będziemy posiadali jakieś konkretne informacje na temat zmiany tej sytuacji to damy znać w tym wątku.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: iPhone 5s - LTE
Świetnie. Znalazłem artykuł, z którego wynika, że w roku 2012 Plus stracił ponad 386 tys. klientów. Nie szukałem nowszych danych, ale zaczynam rozumieć tych, którzy odeszli. Lider technologii LTE, której nie można uruchomić na jednym z najchętniej kupowanych smartfonów… dobre.Krzysiek_Plus pisze:Odpowiedź w tej sprawie nie uległa zmianie.
Re: iPhone 5s - LTE
Po ostatniej odpowiedzi od konsultanta Plusa Krzyśka, podejmujemy decyzję o przeniesieniu wszystkich firmowych numerów do innego operatora, którego przedstawiciel biznesowy nas zachęcał i prezentował jak może śmigać LTE na iPhone. Dołączamy zatem do grona klientów, o których posze Magik. Po wielu latach z siecią Plus:( Dla Plusa to ponad 50 aktywacji mniej, oczywiście nie wszystkie na raz, bo są lojalki.
Umowy na numery prywatne niedawno przedłużyłem, tak że te zostaję z nimi w Plusie na prawie 2 lata (nawet bez aparatu minimalny okres umowy dostaliśmy na 24 m-ce!), może w tym czasie coś się jeszcze w Plusie w omawianej kwestii poprawi. Tak że prywatnie nadal czekam na odwilż Plus/Apple ;)
Umowy na numery prywatne niedawno przedłużyłem, tak że te zostaję z nimi w Plusie na prawie 2 lata (nawet bez aparatu minimalny okres umowy dostaliśmy na 24 m-ce!), może w tym czasie coś się jeszcze w Plusie w omawianej kwestii poprawi. Tak że prywatnie nadal czekam na odwilż Plus/Apple ;)