iPhone - konfiguracja

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: iPhone - konfiguracja

Post autor: Ewa_Plus »

maczekb,
- wszystko wskazuje na to, że na Twoim numerze usługa GPRS nie jest aktywna.
Jeśli nie znasz Plus Kodu, to włączenie jej będzie możliwe podczas kontaktu osoby upoważnionej z Działem Obsługi Klienta.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
maczekb
Początkujący PlusManiak
Posty: 16
Rejestracja: 19 maja 2017, o 11:02

Re: iPhone - konfiguracja

Post autor: maczekb »

Ewa_Plus pisze:maczekb,
- wszystko wskazuje na to, że na Twoim numerze usługa GPRS nie jest aktywna.
Jeśli nie znasz Plus Kodu, to włączenie jej będzie możliwe podczas kontaktu osoby upoważnionej z Działem Obsługi Klienta.
Dziękuje za odpowiedź. Posiadam już Pluskod5 więc co trzeba zrobić aby odblokować GPRS?
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: iPhone - konfiguracja

Post autor: Basia_Plus »

maczekb,

usługę możesz aktywować wysyłając bezpłatnego SMS-a na numer 2601 o treści dodaj PlusKod5 gprs. Więcej na temat usługi znajdziesz tutaj http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... _topview=1.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
maczekb
Początkujący PlusManiak
Posty: 16
Rejestracja: 19 maja 2017, o 11:02

Re: iPhone - konfiguracja

Post autor: maczekb »

Basia_Plus pisze:maczekb,

usługę możesz aktywować wysyłając bezpłatnego SMS-a na numer 2601 o treści dodaj PlusKod5 gprs. Więcej na temat usługi znajdziesz tutaj http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... _topview=1.
Okazało sie jednak iż nie jest to Pluskod5, podobno miał być na pierwszej fakturze lecz to jednak nie ten kod. Dzwoniłem do konsultanta i oznajmił mi że nie może wysłać mi Pluskodu5, ponieważ nie posiada dostępu do konta. Wiec pytanie czy konsultant, w oparciu o to co powiedział, że nie ma dostępu do konta (niby, to czy może włączyć mi usługę GPRS?
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: iPhone - konfiguracja

Post autor: Basia_Plus »

maczekb,

czy jesteś użytkownikiem telefonu w danej firmie?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
maczekb
Początkujący PlusManiak
Posty: 16
Rejestracja: 19 maja 2017, o 11:02

Re: iPhone - konfiguracja

Post autor: maczekb »

Basia_Plus pisze:maczekb,

czy jesteś użytkownikiem telefonu w danej firmie?
Tak jestem ale skoro pod moim kontem abonenckim są podpięte 4 numery to w takim razie na moje życzenie powiniem mieć dostęp do konta tak?
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: iPhone - konfiguracja

Post autor: Basia_Plus »

maczekb,
Basia_Plus pisze:czy jesteś użytkownikiem telefonu w danej firmie?
maczekb pisze:Tak jestem
jeżeli jesteś użytkownikiem telefonu firmowego samodzielnie niestety nie będziesz miał możliwości aktywacji usługi. Proszę o kontakt z Administratorem w danej firmie, który może wyrazić zgodę na włączenie usługi.
Ostatnio zmieniony 19 maja 2017, o 17:24 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: zmieniłam pakiet na usługi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
maczekb
Początkujący PlusManiak
Posty: 16
Rejestracja: 19 maja 2017, o 11:02

Re: iPhone - konfiguracja

Post autor: maczekb »

Basia_Plus pisze:maczekb,
Basia_Plus pisze:czy jesteś użytkownikiem telefonu w danej firmie?
maczekb pisze:Tak jestem
jeżeli jesteś użytkownikiem telefonu firmowego samodzielnie niestety nie będziesz miał możliwości aktywacji pakietu. Proszę o kontakt z Administratorem w danej firmie, który może wyrazić zgodę na włączenie usługi.
Dobrze, dziękuję za poświęcony czas.
maczekb
Początkujący PlusManiak
Posty: 16
Rejestracja: 19 maja 2017, o 11:02

Re: iPhone - konfiguracja

Post autor: maczekb »

Basia_Plus pisze:maczekb,
Basia_Plus pisze:czy jesteś użytkownikiem telefonu w danej firmie?
maczekb pisze:Tak jestem
jeżeli jesteś użytkownikiem telefonu firmowego samodzielnie niestety nie będziesz miał możliwości aktywacji usługi. Proszę o kontakt z Administratorem w danej firmie, który może wyrazić zgodę na włączenie usługi.
Niestety, po włączeniu usługi GPRS internet nadal nie działa :cry:

EDIT:
Jest ktoś w stanie mi tutaj pomóc?
Ostatnio zmieniony 23 maja 2017, o 12:11 przez Krzysiek_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączenie postów, proszę nie pisz post pod postem, korzystaj z opcji edytuj/zmień!
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: iPhone - konfiguracja

Post autor: Krzysiek_Plus »

maczekb pisze:Niestety, po włączeniu usługi GPRS internet nadal nie działa
Czy resetowałeś telefon (wyłączenie/włączenie) od momentu uruchomieniu GPRS'u?

Czy masz obecnie ustawiony APN plus w ustawieniach telefonu (zarówno w podstawowej konfiguracji jak i dla LTE)?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
maczekb
Początkujący PlusManiak
Posty: 16
Rejestracja: 19 maja 2017, o 11:02

Re: iPhone - konfiguracja

Post autor: maczekb »

Krzysiek_Plus pisze:
maczekb pisze:Niestety, po włączeniu usługi GPRS internet nadal nie działa
Czy resetowałeś telefon (wyłączenie/włączenie) od momentu uruchomieniu GPRS'u?

Czy masz obecnie ustawiony APN plus w ustawieniach telefonu (zarówno w podstawowej konfiguracji jak i dla LTE)?
Tak resetowałem, nawet ustawienia sieci do poziomu fabrycznego i nic. To są moje obecne ustawienia telefonu w iPhonie 7
IMG_1691.PNG
IMG_1692.PNG
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: iPhone - konfiguracja

Post autor: Krzysiek_Plus »

maczekb, a transmisja danych na telefonie jest aktywna? Obok zasięgu wyświetla się informacja o rodzaju technologii? Czy możesz wysyłać wiadomości MMS (przy wyłączonym Wi-Fi)?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
maczekb
Początkujący PlusManiak
Posty: 16
Rejestracja: 19 maja 2017, o 11:02

Re: iPhone - konfiguracja

Post autor: maczekb »

Krzysiek_Plus pisze:maczekb, a transmisja danych na telefonie jest aktywna? Obok zasięgu wyświetla się informacja o rodzaju technologii? Czy możesz wysyłać wiadomości MMS (przy wyłączonym Wi-Fi)?
Pomimo włączonej transmisji danych MMS-y się nie wysyłają, a obok zasięgu nic się nie pokazało.
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: iPhone - konfiguracja

Post autor: Krzysiek_Plus »

maczekb, niestety, ale wszystko wskazuje na dalszy brak usługi GPRS na Twoim numerze. Proszę, prześlij numer telefon przez ten formularz. zweryfikujemy czy konfiguracja na numerze jest prawidłowa.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
maczekb
Początkujący PlusManiak
Posty: 16
Rejestracja: 19 maja 2017, o 11:02

Re: iPhone - konfiguracja

Post autor: maczekb »

Krzysiek_Plus pisze:maczekb, niestety, ale wszystko wskazuje na dalszy brak usługi GPRS na Twoim numerze. Proszę, prześlij numer telefon przez ten formularz. zweryfikujemy czy konfiguracja na numerze jest prawidłowa.
Numer telefonu, został wysłany.
ODPOWIEDZ