Rozumiem, że testowałeś na tej karcie, na której w iPhonie jest problem?kacperoMM pisze:internet w iPhonie nie działa natomiast na innym urządzaniu działa,
iPhone - konfiguracja
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: iPhone - konfiguracja
kacperoMM, proszę wyzeruj ustawienia sieciowe w telefonie i skonfiguruj go ponownie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: iPhone - konfiguracja
Już to również zrobiłem i nie pomogło,
Tak oczywiście na tej samej karcie
Tak oczywiście na tej samej karcie
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: iPhone - konfiguracja
Czyli nie jest to problem sieciowy, a więc problemu należy szukać w ustawieniach telefonu. Proszę wrzuć tutaj na forum zrzuty ekranu swojej konfiguracji.kacperoMM pisze:Tak oczywiście na tej samej karcie
Proszę podaj również dokładny model telefonu (na tylnej klapce powinien być podany w postaci Axxxx).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: iPhone - konfiguracja
Model A1723
Re: iPhone - konfiguracja
Wyłącz WiFi.
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: iPhone - konfiguracja
kacperoMM, konfiguracja prawidłowa, ale widzę, że masz stosunkowo niski poziom sygnału. Jaka technologia wyświetla się obok kresek zasięgu po wyłączeniu Wi-Fi?
Proszę, prześlij też numer telefonu przez ten formularz , dla pewności zweryfikujemy czy ustawienia dla Twojej karty są prawidłowe.
Proszę, prześlij też numer telefonu przez ten formularz , dla pewności zweryfikujemy czy ustawienia dla Twojej karty są prawidłowe.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: iPhone - konfiguracja
Nie wyświetla się żadna technologia właśnie, oczywiście przy wyłączonym wifi
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: iPhone - konfiguracja
kacperoMM, konfiguracja na Twojej karcie jest prawidłowa, mimo to technicy dokonali resetu ustawień. Proszę wyłącz/włącz telefon ponownie.
Jeśli problem będzie występował dalej to obawiam się ze jest to problem już po stronie telefonu, pozostaje reset do ustawień fabryczny i ponowna konfiguracja i weryfikacja. Prawidłowe działanie karty na innym telefonie potwierdza, że problem nie jest po stronie sieci.
Jeśli problem będzie występował dalej to obawiam się ze jest to problem już po stronie telefonu, pozostaje reset do ustawień fabryczny i ponowna konfiguracja i weryfikacja. Prawidłowe działanie karty na innym telefonie potwierdza, że problem nie jest po stronie sieci.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: iPhone - konfiguracja
Wszystko działa jak powinno, wystarczył reset z Waszej strony
Dzięki wielkie za poświęcony czas i pomoc
Dzięki wielkie za poświęcony czas i pomoc
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: iPhone - konfiguracja
kacperoMM, super, ciszę się ze udało się rozwiązać problem .
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: iPhone - konfiguracja
Witam wszystkich,
IPHONE 6S z wyłączonym imesengerem
Gdy byłem u innego operatora i mając zainstalowany ios 10.3.3 (beta) a na drugim telefonie (IPHONE 5S) IOS 10 bez bety, to po wpisaniu konfiguracji nie ma MMS ani w jedną strone ani w drugą,
i będąc obecnie w plusie jest to samo wieć coś musiało być nie tak wieć...
Rozwiązanie tego problemu jest banalnie proste heh. Wystarczy wyłączyć WIFI, bo system wtedy próbuje wszystko wysyłać przez WIFI nawet MMS.
Po wyłaczeniu WIFI wszystko śmiga a gdy spowrotem włączamy WIFI to MMS przestaje działać.
Pozdrawiam i miłego dnia.
IPHONE 6S z wyłączonym imesengerem
Gdy byłem u innego operatora i mając zainstalowany ios 10.3.3 (beta) a na drugim telefonie (IPHONE 5S) IOS 10 bez bety, to po wpisaniu konfiguracji nie ma MMS ani w jedną strone ani w drugą,
i będąc obecnie w plusie jest to samo wieć coś musiało być nie tak wieć...
Rozwiązanie tego problemu jest banalnie proste heh. Wystarczy wyłączyć WIFI, bo system wtedy próbuje wszystko wysyłać przez WIFI nawet MMS.
Po wyłaczeniu WIFI wszystko śmiga a gdy spowrotem włączamy WIFI to MMS przestaje działać.
Pozdrawiam i miłego dnia.
Re: iPhone - konfiguracja
Witam, skonfigurowałem telefon tak jak poprzednicy w tym wątku ale internet na LTE nie chodzi. Pisze że brak subskrypcji. Zasięg LTE jest, 3G chodzi OK. LTE aktywne. Gdzie może być problem?
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: iPhone - konfiguracja
mix84, a masz obecnie jeszcze dostępne jednostki w pakiecie? To jest numer w ramach abonamentu czy na zasilenia? Jaka taryfa?
Gdzie dokładnie wyświetla się taki komunikat?mix84 pisze:Pisze że brak subskrypcji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ