iPhone - konfiguracja

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: iPhone - konfiguracja

Post autor: Krzysiek_Plus »

kacperoMM, proszę wyzeruj ustawienia sieciowe w telefonie i skonfiguruj go ponownie.
kacperoMM pisze:internet w iPhonie nie działa natomiast na innym urządzaniu działa,
Rozumiem, że testowałeś na tej karcie, na której w iPhonie jest problem?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
kacperoMM
Nowy
Posty: 9
Rejestracja: 29 cze 2017, o 20:40

Re: iPhone - konfiguracja

Post autor: kacperoMM »

Już to również zrobiłem i nie pomogło,
Tak oczywiście na tej samej karcie
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: iPhone - konfiguracja

Post autor: Krzysiek_Plus »

kacperoMM pisze:Tak oczywiście na tej samej karcie
Czyli nie jest to problem sieciowy, a więc problemu należy szukać w ustawieniach telefonu. Proszę wrzuć tutaj na forum zrzuty ekranu swojej konfiguracji.

Proszę podaj również dokładny model telefonu (na tylnej klapce powinien być podany w postaci Axxxx).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
kacperoMM
Nowy
Posty: 9
Rejestracja: 29 cze 2017, o 20:40

Re: iPhone - konfiguracja

Post autor: kacperoMM »

Model A1723
kacperoMM
Nowy
Posty: 9
Rejestracja: 29 cze 2017, o 20:40

Re: iPhone - konfiguracja

Post autor: kacperoMM »

IMG_4573.PNG
kacperoMM
Nowy
Posty: 9
Rejestracja: 29 cze 2017, o 20:40

Re: iPhone - konfiguracja

Post autor: kacperoMM »

IMG_4574.PNG
habish
Szalony PlusManiak
Posty: 5656
Rejestracja: 19 maja 2012, o 14:14
Lokalizacja: Polska

Re: iPhone - konfiguracja

Post autor: habish »

Wyłącz WiFi.
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: iPhone - konfiguracja

Post autor: Krzysiek_Plus »

kacperoMM, konfiguracja prawidłowa, ale widzę, że masz stosunkowo niski poziom sygnału. Jaka technologia wyświetla się obok kresek zasięgu po wyłączeniu Wi-Fi?

Proszę, prześlij też numer telefonu przez ten formularz , dla pewności zweryfikujemy czy ustawienia dla Twojej karty są prawidłowe.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
kacperoMM
Nowy
Posty: 9
Rejestracja: 29 cze 2017, o 20:40

Re: iPhone - konfiguracja

Post autor: kacperoMM »

Nie wyświetla się żadna technologia właśnie, oczywiście przy wyłączonym wifi
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: iPhone - konfiguracja

Post autor: Krzysiek_Plus »

kacperoMM, konfiguracja na Twojej karcie jest prawidłowa, mimo to technicy dokonali resetu ustawień. Proszę wyłącz/włącz telefon ponownie.

Jeśli problem będzie występował dalej to obawiam się ze jest to problem już po stronie telefonu, pozostaje reset do ustawień fabryczny i ponowna konfiguracja i weryfikacja. Prawidłowe działanie karty na innym telefonie potwierdza, że problem nie jest po stronie sieci.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
kacperoMM
Nowy
Posty: 9
Rejestracja: 29 cze 2017, o 20:40

Re: iPhone - konfiguracja

Post autor: kacperoMM »

Wszystko działa jak powinno, wystarczył reset z Waszej strony
Dzięki wielkie za poświęcony czas i pomoc :-)
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: iPhone - konfiguracja

Post autor: Krzysiek_Plus »

kacperoMM, super, ciszę się ze udało się rozwiązać problem :-).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
kicu
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 10 lip 2017, o 09:57

Re: iPhone - konfiguracja

Post autor: kicu »

Witam wszystkich,

IPHONE 6S :-) z wyłączonym imesengerem

Gdy byłem u innego operatora i mając zainstalowany ios 10.3.3 (beta) a na drugim telefonie (IPHONE 5S) IOS 10 bez bety, to po wpisaniu konfiguracji nie ma MMS ani w jedną strone ani w drugą,
i będąc obecnie w plusie jest to samo wieć coś musiało być nie tak wieć...
Rozwiązanie tego problemu jest banalnie proste heh. Wystarczy wyłączyć WIFI, bo system wtedy próbuje wszystko wysyłać przez WIFI nawet MMS.
Po wyłaczeniu WIFI wszystko śmiga a gdy spowrotem włączamy WIFI to MMS przestaje działać.

Pozdrawiam i miłego dnia.
mix84
Początkujący PlusManiak
Posty: 20
Rejestracja: 2 sty 2013, o 14:30
Lokalizacja: Orzesze

Re: iPhone - konfiguracja

Post autor: mix84 »

Witam, skonfigurowałem telefon tak jak poprzednicy w tym wątku ale internet na LTE nie chodzi. Pisze że brak subskrypcji. Zasięg LTE jest, 3G chodzi OK. LTE aktywne. Gdzie może być problem?
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: iPhone - konfiguracja

Post autor: Krzysiek_Plus »

mix84, a masz obecnie jeszcze dostępne jednostki w pakiecie? To jest numer w ramach abonamentu czy na zasilenia? Jaka taryfa?
mix84 pisze:Pisze że brak subskrypcji.
Gdzie dokładnie wyświetla się taki komunikat?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ