Teraz jest 21 lis 2017, o 23:54

Zostaw Kontakt



Etui Pancerne Huawei P10 lite
Etui Huawei P10 lite

karta SIM po wymianie nie działa

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 2502
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 209 razy

Re: karta SIM po wymianie nie działa

Post8 lis 2017, o 15:13

Kamilkamilkamil,

czy ta karta SIM była sprawdzana w innym urządzeniu?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Kamilkamilkamil

Nowy

  • Posty: 3
  • Dołączył(a): 8 lis 2017, o 14:07
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: karta SIM po wymianie nie działa

Post8 lis 2017, o 15:29

Witam, tak, na drugim urzadzeniu dziala ale na obecnym mam tez druga karte z Plush ale na karte i ta na karte dziala a ta na abonament juz niestety nie. Wyglada to tak teraz ze w jednym telefonie mam dwie karty jedna plush abonament, druga plush na karte- plush na karte dziala w obu slotach, plush na abonament w zadnym, Wiec nie jest to problem telefonu.
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 2502
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 209 razy

Re: karta SIM po wymianie nie działa

Post8 lis 2017, o 15:56

Kamilkamilkamil,

Kamilkamilkamil napisał(a):tak, na drugim urzadzeniu dziala

jeśli karta SIM działa prawidłowo w innym telefonie potwierdza to, że nie jest to problem po stronie sieci.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

bas2196

Nowy

  • Posty: 6
  • Dołączył(a): 12 lis 2017, o 00:37
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Abonament
  • Model telefonu: Samsung

Re: karta SIM po wymianie nie działa

Post12 lis 2017, o 01:04

Witam. Po przejściu z taryfy Mix na abonament (numer w momencie przejścia był i jest za granicą),pomimo aktywacji już po przejściu Roamingu (przez waszą infolinię) Po pierwszym dniu jest normalne połączenie (sygnał),można się dodzwonić i zadzwonić, następny dzień wyskakują info na telefonie brak karty sim ,ale po włączeniu i wyłączeniu telefonu problem znika do następnego dnia. Od czwartku od godz.20 brak karty sim. Pomimo zgłoszenia na infolinię do dziś nic się nie dzieje. Otrzymałam numer zgłoszenie, i interwencje o rozwiązanie.Karta była spr.w innym tel. I też jest brak karty sim. Dodam tylko iż w Mix wszystko rewelacyjnie działało. Po 100-tnej rozmowie z konsultantem i moich prośbach zostało sprawdzone z waszej strony iż faktycznie jest to wina po stronie operatora ponieważ jest sygnał zalogowania się do sieci. Niestety jedyne co słyszę na infolinię to ze czekac-zlecenie jest w trakcie realizacji. Bardzo długo to trwa ,proszę o pomoc. Nr.zgłoszenia 1444262
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 2502
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 209 razy

Re: karta SIM po wymianie nie działa

Post13 lis 2017, o 10:12

Witaj bas2196,

bas2196 napisał(a): Nr.zgłoszenia 1444262

poprosiłam już dział techniczny o przyspieszenie realizacji tego zgłoszenia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

bas2196

Nowy

  • Posty: 6
  • Dołączył(a): 12 lis 2017, o 00:37
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Abonament
  • Model telefonu: Samsung

Re: karta SIM po wymianie nie działa

Post13 lis 2017, o 10:36

I nic więcej Państwo nie mogą pomóc klientowi. To ja słyszę na infolinię,Ze interwencją zrobiona,I czekać. I tak od czwartku czekamy. Rozumiem że tak przez tydzień nawet jedyne co Plus może mi powiedzieć to czekac. Masakra. Proszę o kontakt w sprawie ponieważ tak dalej być nie może.
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 2502
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 209 razy

Re: karta SIM po wymianie nie działa

Post13 lis 2017, o 10:54

bas2196,

przepraszam za czas oczekiwania. Przekazałam do działu technicznego prośbę o pilne zajęcie się Twoim zgłoszeniem.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

bas2196

Nowy

  • Posty: 6
  • Dołączył(a): 12 lis 2017, o 00:37
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Abonament
  • Model telefonu: Samsung

Re: karta SIM po wymianie nie działa

Post13 lis 2017, o 12:29

Dziękuję. Ale pomimo tego problem dalej nie rozwiązany. Proszę ostatecznie o podjęcie tematu i rozwiązania. Zaznaczam iż wszyscy mi tak odpowiadają i nic z tym się nie dzieje. A sytuacja jest nie do zniesienia.
Offline
Avatar użytkownika

Ewa_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4337
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:37
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 74 razy
    Otrzymał podziękowań: 423 razy

Re: karta SIM po wymianie nie działa

Post13 lis 2017, o 16:30

bas2196,
- sprawa jest w trakcie analizy. Prośba o cierpliwość.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

bas2196

Nowy

  • Posty: 6
  • Dołączył(a): 12 lis 2017, o 00:37
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Abonament
  • Model telefonu: Samsung

Re: karta SIM po wymianie nie działa

Post14 lis 2017, o 09:35

Dziś mija następny dzień i tak dalej bez zmian. Zero kontaktu z numer z mojego zgłoszenia. Czy to jest w porządku wobec klienta? Cierpliwa Jestem,Ale żeby to od czwartku tak trwało???? Dział techniczny to oddział zamknięty, ja jako wasz klient od kilku lat jestem pozostawiona sama. Nic się nie zmieniło z moim zgłoszeniem.
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 2502
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 209 razy

Re: karta SIM po wymianie nie działa

Post14 lis 2017, o 10:17

bas2196,

przepraszam za czas oczekiwania. Ponowiłam interwencję do działu technicznego.

Edycja:
Wyłącz i włącz telefon, spróbuj ręcznie zalogować telefon do jednego z dostępnych operatorów i daj nam znać.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

bas2196

Nowy

  • Posty: 6
  • Dołączył(a): 12 lis 2017, o 00:37
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Abonament
  • Model telefonu: Samsung

Re: karta SIM po wymianie nie działa

Post14 lis 2017, o 11:11

Skoro karta sim jest nie widoczna to jakim cudem mają być inne sieci dostępne?

EDYCJA:
Karta sim w innym telefonie też jest nie widoczna. Brak karty sim.I tak jest od momentu przejścia z Mix na abonament. Numer był i jest za granicą. Roaming właczony.
Ostatnio edytowano 14 lis 2017, o 11:18 przez Basia_Plus, łącznie edytowano 1 raz
Powód: połączono posty- post pod postem
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 2502
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 209 razy

Re: karta SIM po wymianie nie działa

Post14 lis 2017, o 13:39

bas2196,

bas2196 napisał(a):Karta sim w innym telefonie też jest nie widoczna.

bas2196 napisał(a): Brak karty sim.

jeśli po przełożenie karty do innego aparatu, problem nadal występuje, oraz pojawia się informacja „Brak Karty SIM” jest to problem z kartą SIM i konieczna będzie jej wymiana.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

bas2196

Nowy

  • Posty: 6
  • Dołączył(a): 12 lis 2017, o 00:37
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Abonament
  • Model telefonu: Samsung

Re: karta SIM po wymianie nie działa

Post14 lis 2017, o 14:38

A czy jest jakaś możliwość odzyskania kontaktów które są zapisane na karcie Sim?
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 2502
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 209 razy

Re: karta SIM po wymianie nie działa

Post15 lis 2017, o 10:15

bas2196,

niestety, wymiana karty SIM powoduje utratę wszystkich danych na niej zapisanych (np. wpisy w książce telefonicznej).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Poprzednia strona

Powrót do Plus Abonament - Oficjalny Dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości