Teraz jest 21 kwi 2018, o 01:14

Zostaw Kontakt





karta SIM po wymianie nie działa

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 2971
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 261 razy

Re: karta SIM po wymianie nie działa

Post30 lis 2017, o 10:46

baszta,

koszt wymiany karty SIM w ofercie na Kartę to 12,30 zł. Jeśli pobrana została inna opłata, możesz w tej sprawie złożyć reklamację. Informacje jak złożyć reklamację znajdziesz tutaj: http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... _topview=1.
Kwestie blokady karty SIM z tytułu naruszenia Regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych skieruj proszę do Departamentu Reklamacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

nanee

Nowy

  • Posty: 2
  • Dołączył(a): 6 gru 2017, o 14:01
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: karta SIM po wymianie nie działa

Post6 gru 2017, o 14:07

Proszę o pomoc!

Przedłużyłam wraz ze swoją mamą umowę na abonament w duecie, ona dostała nowy telefon, ja przedłużyłam bez telefonu - ze względu na to ja nie zmieniłam karty, a mama wymieniła na kartę nano. Wczoraj w punkcie Plusa, obsługujący nas Pan powiedział, że karta aktywuje się po ok. 3 h. Niestety dzisiaj nie działa ani stara, ani nowa karta mojej mamy, ani moja - stara. Generalnie nie mamy jak się z skontaktować z kimkolwiek. :-?
Offline
Avatar użytkownika

nanee

Nowy

  • Posty: 2
  • Dołączył(a): 6 gru 2017, o 14:01
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: karta SIM po wymianie nie działa

Post6 gru 2017, o 14:58

OK, już nieaktualne.
Offline
Avatar użytkownika

Marta_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 619
  • Dołączył(a): 11 lip 2017, o 09:52
  • Podziękował : 4 razy
    Otrzymał podziękowań: 86 razy

Re: karta SIM po wymianie nie działa

Post6 gru 2017, o 16:22

nanee,

cieszę się, że już wszystko OK. :->
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

agap240593

Nowy

  • Posty: 2
  • Dołączył(a): 5 sty 2018, o 17:26
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: ja +
  • Model telefonu: samsung a3

Re: karta SIM po wymianie nie działa

Post5 sty 2018, o 17:40

Witam,
wymieniłam kartę sim na nową 31.12.2017 r., jej aktywacja miała nastąpić do 24h, a po 2 dniach dalej nie działała, po zgłoszeniach na infolinii zostałam poinstruowana żeby udać się do salonu Plusa i ponownie wymienić kartę, która dalej, aż do dziś nie działa. Po ponownych kontaktach z infolinią nie ma żadnego rezultatu. Proszę o pomoc bo nie mogę korzystać z telefonu już prawie tydzień!!!
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 2971
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 261 razy

Re: karta SIM po wymianie nie działa

Post5 sty 2018, o 17:50

Witaj agap240593,

czy stara karta SIM nadal działa?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

agap240593

Nowy

  • Posty: 2
  • Dołączył(a): 5 sty 2018, o 17:26
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: ja +
  • Model telefonu: samsung a3

Re: karta SIM po wymianie nie działa

Post5 sty 2018, o 17:52

Żadna nie działa od dnia wymiany (31.12.2017 r.)
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 2971
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 261 razy

Re: karta SIM po wymianie nie działa

Post5 sty 2018, o 17:55

agap240593,

prześlij proszę poprzez ten formularz swój numer telefonu wraz z numerami starej i nowej karty SIM.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Poprzednia strona

Powrót do Plus Abonament - Oficjalny Dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości