karta SIM po wymianie nie działa

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
zjeben
Nowy
Posty: 2
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 16 maja 2016, o 14:40

Re: karta SIM po wymianie nie działa

Post autor: zjeben »

co do karty sim starej to nie wiem bo nie działa..
ale mógłby być miły a nie krzyczeć na cały salon :)

EDIT:dodam że telefon wyszukuje sieć plus ale nie może się z nią połączyć
Ostatnio zmieniony 16 maja 2016, o 15:37 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączono posty.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5187
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: karta SIM po wymianie nie działa

Post autor: Basia_Plus »

zjeben,

czy telefon był wyłączany i włączany?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
marjack
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 1 cze 2016, o 01:20

Brak połączeń wychodzących- natychmiastowe rozłączenie

Post autor: marjack »

Stało się to nagle, 24 maja, gdy wybieram jakikolwiek numer telefonu i naciskam "Połącz" natychmiast pojawia się napis "Zakończono", działa Internet, działają sms, wszyscy mogą się do mnie dodzwonić tylko ja nie mogę. W tym samym dniu udałem się do salonu Plusa z tym przeświadczeniem iż to awaria telefonu, Pan który mnie obsługiwał powiedział że nie może mi pomóc w sprawdzeniu telefonu ale może mi wymienić kartę sim za około 25 zł nie zgodziłem się ale nie mając innego telefonu na karty sim nano zakupiłem u niego przejściówkę na mikro którą i tak potrzebowałem. Jakie było moje zdziwienie gdy w innym telefonie raczej telefonach było tak samo dokładnie w 6. Jedyną rzeczą która mi przyszła do głowy to awaria karty sim, więc w środę udałem się do salonu Plusa i otrzymałem nową kartę sim z obietnicą że za godzinę ją uaktywnią, nastąpiło to niestety dopiero następnego dnia koło południa i tu się zdziwiłem po raz drugi, bo sytuacja była identyczna nadal mogę wysyłać sms-y i mms-y, nadal mogę ściągać i wysyłać z netu ale nie mogę dzwonić, inne karty włożone do telefonu działają i z plusa i innych sieci tylko nie moja. W piątek zgłosiłem to do BOK, Pani przyjęła zgłoszenie i obiecywała że maksymalnie usterkę usuną w trzy dni, wczoraj dzwoniłem i powiedzieli mi że Plus ma 30 dni żeby coś z tym zrobić. Szlak mnie trafił i pomyśleć że ja jeszcze będę musiał abonament za ten miesiąc zapłacić ? Obecnie wychodzę na barana wysyłając sms-y o treści „zadzwoń do mnie”.
Czy ktoś już miał podobny problem, od niedzieli przeszukuje internet w poszukiwaniu rozwiązania jak na razie bezskutecznie, uaktualniając telefony itp.
Ostatnio zmieniony 1 cze 2016, o 08:47 przez Magda_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączenie wątków
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: karta SIM po wymianie nie działa

Post autor: Magda_Plus »

marjack podaj mi numer zgłoszenia technicznego.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
marjack
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 1 cze 2016, o 01:20

Re: karta SIM po wymianie nie działa

Post autor: marjack »

C00000001258003 - proszę
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: karta SIM po wymianie nie działa

Post autor: Magda_Plus »

marjack przesłałam prośbę o przyspieszenie jego rozwiązania.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
marjack
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 1 cze 2016, o 01:20

Re: karta SIM po wymianie nie działa

Post autor: marjack »

Magda_Plus pisze:marjack przesłałam prośbę o przyspieszenie jego rozwiązania.
Dziękuję i czekam dalej, fajny byłby to prezent na dzień dziecka raczej dla starego barana :lol:
marjack
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 1 cze 2016, o 01:20

Re: Brak połączeń wychodzących- natychmiastowe rozłączenie

Post autor: marjack »

marjack pisze:Stało się to nagle, 24 maja, gdy wybieram jakikolwiek numer telefonu i naciskam "Połącz" natychmiast pojawia się napis "Zakończono", działa Internet, działają sms, wszyscy mogą się do mnie dodzwonić tylko ja nie mogę. W tym samym dniu udałem się do salonu Plusa z tym przeświadczeniem iż to awaria telefonu, Pan który mnie obsługiwał powiedział że nie może mi pomóc w sprawdzeniu telefonu ale może mi wymienić kartę sim za około 25 zł nie zgodziłem się ale nie mając innego telefonu na karty sim nano zakupiłem u niego przejściówkę na mikro którą i tak potrzebowałem. Jakie było moje zdziwienie gdy w innym telefonie raczej telefonach było tak samo dokładnie w 6. Jedyną rzeczą która mi przyszła do głowy to awaria karty sim, więc w środę udałem się do salonu Plusa i otrzymałem nową kartę sim z obietnicą że za godzinę ją uaktywnią, nastąpiło to niestety dopiero następnego dnia koło południa i tu się zdziwiłem po raz drugi, bo sytuacja była identyczna nadal mogę wysyłać sms-y i mms-y, nadal mogę ściągać i wysyłać z netu ale nie mogę dzwonić, inne karty włożone do telefonu działają i z plusa i innych sieci tylko nie moja. W piątek zgłosiłem to do BOK, Pani przyjęła zgłoszenie i obiecywała że maksymalnie usterkę usuną w trzy dni, wczoraj dzwoniłem i powiedzieli mi że Plus ma 30 dni żeby coś z tym zrobić. Szlak mnie trafił i pomyśleć że ja jeszcze będę musiał abonament za ten miesiąc zapłacić ? Obecnie wychodzę na barana wysyłając sms-y o treści „zadzwoń do mnie”.
Czy ktoś już miał podobny problem, od niedzieli przeszukuje internet w poszukiwaniu rozwiązania jak na razie bezskutecznie, uaktualniając telefony itp.

Niestety w środę o 8.01 dostał wiadomość iż zgłoszenie nr. C00000001258003 zostało zamknięte, ale niestety nadal nie mogę dzwonić, więc ponownie zadzwoniłem do BOK znów jakiś sympatyczny pan starał się mi pomóc, nadal bezskutecznie i ponownie założył zlecenie na które znów mają 30 dni na realizację. Kpina, zastanawiam się nad zmianą operatora tylko po to żeby pozostać przy tym numerze. Ręce opadają i jeszcze muszę za to płacić

Nowy numer zgłoszenia: C00000001261469
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5187
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: karta SIM po wymianie nie działa

Post autor: Basia_Plus »

marjack ,
marjack pisze:Nowy numer zgłoszenia: C00000001261469
wysłałam interwencję w Twojej sprawie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
marjack
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 1 cze 2016, o 01:20

Re: karta SIM po wymianie nie działa

Post autor: marjack »

Basia_Plus pisze:marjack ,
marjack pisze:Nowy numer zgłoszenia: C00000001261469
wysłałam interwencję w Twojej sprawie.
Dziękuję i czekam dalej
pluser1
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 13 cze 2016, o 10:25
Kontakt:

Re: karta SIM po wymianie nie działa

Post autor: pluser1 »

możliwe że styki zaśniedziały i nie łączy spróbować trzeba przeczyścić :)
Ostatnio zmieniony 13 cze 2016, o 20:09 przez sl@w_es, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Reg. PF pkt 17
akala
Nowy
Posty: 9
Rejestracja: 12 lip 2016, o 14:04

Re: zmiana karty sim

Post autor: akala »

Witam
Czy wymiana karty sim możliwa jest tylko w oddziale? I co znaczy, że może zrobić to tylko właściciel lub osoba z pełnomocnictwem notarialnym? Co w przypadku gdy w telefon należy do firmy i tych numerów jest kilka?
Ostatnio zmieniony 12 lip 2016, o 14:13 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Przeniesiono temat do właściwego działu.
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: karta SIM po wymianie nie działa

Post autor: Magda_Plus »

akala wymiana kart może zostać zrealizowana w punkcie sprzedaży Plusa. Może jej dokonać właściciel firmy lub osoby upoważnione do zmiana na kontach, których dane są widoczne w naszych systemach. Chyba, że dana firma ma opiekuna z ramienia Plusa, wówczas to do niego należy kierować swoją prośbę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
akala
Nowy
Posty: 9
Rejestracja: 12 lip 2016, o 14:04

Re: karta SIM po wymianie nie działa

Post autor: akala »

Dziękuję, a jak wyznaczyć osoby upoważnione do zmian?
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: karta SIM po wymianie nie działa

Post autor: Magda_Plus »

akala jesteś właścicielem firmy?

Na tej stronie znajdziesz informację jak upoważnić kogoś do dokonywania zmian na koncie numeru.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ