karta SIM po wymianie nie działa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 2
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 16 maja 2016, o 14:40
Re: karta SIM po wymianie nie działa
co do karty sim starej to nie wiem bo nie działa..
ale mógłby być miły a nie krzyczeć na cały salon :)
EDIT:dodam że telefon wyszukuje sieć plus ale nie może się z nią połączyć
ale mógłby być miły a nie krzyczeć na cały salon :)
EDIT:dodam że telefon wyszukuje sieć plus ale nie może się z nią połączyć
Ostatnio zmieniony 16 maja 2016, o 15:37 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączono posty.
Powód: połączono posty.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5187
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: karta SIM po wymianie nie działa
zjeben,
czy telefon był wyłączany i włączany?
czy telefon był wyłączany i włączany?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Brak połączeń wychodzących- natychmiastowe rozłączenie
Stało się to nagle, 24 maja, gdy wybieram jakikolwiek numer telefonu i naciskam "Połącz" natychmiast pojawia się napis "Zakończono", działa Internet, działają sms, wszyscy mogą się do mnie dodzwonić tylko ja nie mogę. W tym samym dniu udałem się do salonu Plusa z tym przeświadczeniem iż to awaria telefonu, Pan który mnie obsługiwał powiedział że nie może mi pomóc w sprawdzeniu telefonu ale może mi wymienić kartę sim za około 25 zł nie zgodziłem się ale nie mając innego telefonu na karty sim nano zakupiłem u niego przejściówkę na mikro którą i tak potrzebowałem. Jakie było moje zdziwienie gdy w innym telefonie raczej telefonach było tak samo dokładnie w 6. Jedyną rzeczą która mi przyszła do głowy to awaria karty sim, więc w środę udałem się do salonu Plusa i otrzymałem nową kartę sim z obietnicą że za godzinę ją uaktywnią, nastąpiło to niestety dopiero następnego dnia koło południa i tu się zdziwiłem po raz drugi, bo sytuacja była identyczna nadal mogę wysyłać sms-y i mms-y, nadal mogę ściągać i wysyłać z netu ale nie mogę dzwonić, inne karty włożone do telefonu działają i z plusa i innych sieci tylko nie moja. W piątek zgłosiłem to do BOK, Pani przyjęła zgłoszenie i obiecywała że maksymalnie usterkę usuną w trzy dni, wczoraj dzwoniłem i powiedzieli mi że Plus ma 30 dni żeby coś z tym zrobić. Szlak mnie trafił i pomyśleć że ja jeszcze będę musiał abonament za ten miesiąc zapłacić ? Obecnie wychodzę na barana wysyłając sms-y o treści „zadzwoń do mnie”.
Czy ktoś już miał podobny problem, od niedzieli przeszukuje internet w poszukiwaniu rozwiązania jak na razie bezskutecznie, uaktualniając telefony itp.
Czy ktoś już miał podobny problem, od niedzieli przeszukuje internet w poszukiwaniu rozwiązania jak na razie bezskutecznie, uaktualniając telefony itp.
Ostatnio zmieniony 1 cze 2016, o 08:47 przez Magda_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączenie wątków
Powód: połączenie wątków
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: karta SIM po wymianie nie działa
marjack podaj mi numer zgłoszenia technicznego.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: karta SIM po wymianie nie działa
C00000001258003 - proszę
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: karta SIM po wymianie nie działa
marjack przesłałam prośbę o przyspieszenie jego rozwiązania.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: karta SIM po wymianie nie działa
Dziękuję i czekam dalej, fajny byłby to prezent na dzień dziecka raczej dla starego baranaMagda_Plus pisze:marjack przesłałam prośbę o przyspieszenie jego rozwiązania.
Re: Brak połączeń wychodzących- natychmiastowe rozłączenie
marjack pisze:Stało się to nagle, 24 maja, gdy wybieram jakikolwiek numer telefonu i naciskam "Połącz" natychmiast pojawia się napis "Zakończono", działa Internet, działają sms, wszyscy mogą się do mnie dodzwonić tylko ja nie mogę. W tym samym dniu udałem się do salonu Plusa z tym przeświadczeniem iż to awaria telefonu, Pan który mnie obsługiwał powiedział że nie może mi pomóc w sprawdzeniu telefonu ale może mi wymienić kartę sim za około 25 zł nie zgodziłem się ale nie mając innego telefonu na karty sim nano zakupiłem u niego przejściówkę na mikro którą i tak potrzebowałem. Jakie było moje zdziwienie gdy w innym telefonie raczej telefonach było tak samo dokładnie w 6. Jedyną rzeczą która mi przyszła do głowy to awaria karty sim, więc w środę udałem się do salonu Plusa i otrzymałem nową kartę sim z obietnicą że za godzinę ją uaktywnią, nastąpiło to niestety dopiero następnego dnia koło południa i tu się zdziwiłem po raz drugi, bo sytuacja była identyczna nadal mogę wysyłać sms-y i mms-y, nadal mogę ściągać i wysyłać z netu ale nie mogę dzwonić, inne karty włożone do telefonu działają i z plusa i innych sieci tylko nie moja. W piątek zgłosiłem to do BOK, Pani przyjęła zgłoszenie i obiecywała że maksymalnie usterkę usuną w trzy dni, wczoraj dzwoniłem i powiedzieli mi że Plus ma 30 dni żeby coś z tym zrobić. Szlak mnie trafił i pomyśleć że ja jeszcze będę musiał abonament za ten miesiąc zapłacić ? Obecnie wychodzę na barana wysyłając sms-y o treści „zadzwoń do mnie”.
Czy ktoś już miał podobny problem, od niedzieli przeszukuje internet w poszukiwaniu rozwiązania jak na razie bezskutecznie, uaktualniając telefony itp.
Niestety w środę o 8.01 dostał wiadomość iż zgłoszenie nr. C00000001258003 zostało zamknięte, ale niestety nadal nie mogę dzwonić, więc ponownie zadzwoniłem do BOK znów jakiś sympatyczny pan starał się mi pomóc, nadal bezskutecznie i ponownie założył zlecenie na które znów mają 30 dni na realizację. Kpina, zastanawiam się nad zmianą operatora tylko po to żeby pozostać przy tym numerze. Ręce opadają i jeszcze muszę za to płacić
Nowy numer zgłoszenia: C00000001261469
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5187
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: karta SIM po wymianie nie działa
marjack ,
wysłałam interwencję w Twojej sprawie.marjack pisze:Nowy numer zgłoszenia: C00000001261469
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: karta SIM po wymianie nie działa
Dziękuję i czekam dalejBasia_Plus pisze:marjack ,
wysłałam interwencję w Twojej sprawie.marjack pisze:Nowy numer zgłoszenia: C00000001261469
Re: karta SIM po wymianie nie działa
możliwe że styki zaśniedziały i nie łączy spróbować trzeba przeczyścić :)
Ostatnio zmieniony 13 cze 2016, o 20:09 przez sl@w_es, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Reg. PF pkt 17
Powód: Reg. PF pkt 17
Re: zmiana karty sim
Witam
Czy wymiana karty sim możliwa jest tylko w oddziale? I co znaczy, że może zrobić to tylko właściciel lub osoba z pełnomocnictwem notarialnym? Co w przypadku gdy w telefon należy do firmy i tych numerów jest kilka?
Czy wymiana karty sim możliwa jest tylko w oddziale? I co znaczy, że może zrobić to tylko właściciel lub osoba z pełnomocnictwem notarialnym? Co w przypadku gdy w telefon należy do firmy i tych numerów jest kilka?
Ostatnio zmieniony 12 lip 2016, o 14:13 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Przeniesiono temat do właściwego działu.
Powód: Przeniesiono temat do właściwego działu.
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: karta SIM po wymianie nie działa
akala wymiana kart może zostać zrealizowana w punkcie sprzedaży Plusa. Może jej dokonać właściciel firmy lub osoby upoważnione do zmiana na kontach, których dane są widoczne w naszych systemach. Chyba, że dana firma ma opiekuna z ramienia Plusa, wówczas to do niego należy kierować swoją prośbę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: karta SIM po wymianie nie działa
Dziękuję, a jak wyznaczyć osoby upoważnione do zmian?
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: karta SIM po wymianie nie działa
akala jesteś właścicielem firmy?
Na tej stronie znajdziesz informację jak upoważnić kogoś do dokonywania zmian na koncie numeru.
Na tej stronie znajdziesz informację jak upoważnić kogoś do dokonywania zmian na koncie numeru.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ