Teraz jest 19 cze 2018, o 13:15

Zostaw Kontakt





karta SIM po wymianie nie działa

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
Offline
Avatar użytkownika

michalzasadowski

Nowy

  • Posty: 4
  • Dołączył(a): 11 sie 2017, o 13:14
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: karta SIM po wymianie nie działa

Post11 sie 2017, o 13:22

Witam,
Przedłużałem umowę, prawie 2 tygodnie temu kurier przywiózł nowy telefon, kartę SIM i umowę. OD tego czasu karta nie działa. Byłem dwa razy w punkcie obsługi klienta. Za pierwszym razem powiedzieli, że karta jest nie sprawna i wcisnęli nową (za którą oczywiście będę musiał zapłacić - doliczą do następnej faktury). Karta miała ruszyć za 15 min. oczywiście nie zadziałała. Musiałem znowu stać w kolejce 30min. Po czym stwierdzili, że karta ruszy po godzinie. Oczywiście nie zadziałała. Za drugim razem powiedzieli, że telefon jest wadliwy. Codziennie dzwonię na infolinię. (dzisiaj czekałem na linii ponad 30 min. Nie wiedzą co jest nie tak. Podają, że: jest globalny problem, następnie, że problemu nie ma ale karta jest zablokowana lub, że za 15min zacznie działać itd itd.
Nikt nie chce lub nie potrafi pomóc.
Offline
Avatar użytkownika

Ewa_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4711
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:37
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 83 razy
    Otrzymał podziękowań: 516 razy

Re: karta SIM po wymianie nie działa

Post11 sie 2017, o 15:01

Witaj michalzasadowski,
- tę kartę, którą otrzymałeś od kuriera wraz z umową aktywuje się samodzielnie sposobem podanym np. tutaj.

Jeśli tego nie zrobiłeś, to karta sama się nie aktywuje.

W kwestii tej wymiany karty w punkcie Plusa, to pisałeś, to czy mógłbyś podesłać mi przez ten formularz swój numer telefonu wraz z numerami starej i nowej karty SIM?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

michalzasadowski

Nowy

  • Posty: 4
  • Dołączył(a): 11 sie 2017, o 13:14
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: karta SIM po wymianie nie działa

Post11 sie 2017, o 17:43

teraz jeszcze zablokowaliście mi starą kartę.
Nie mogę dzwonić ani ze starego ani z nowego.
To jest Wasza pomoc?
Offline
Avatar użytkownika

Ewa_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4711
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:37
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 83 razy
    Otrzymał podziękowań: 516 razy

Re: karta SIM po wymianie nie działa

Post14 sie 2017, o 09:37

michalzasadowski,
- po wymianie karty SIM stara przestaje działać.
Jeśli chodzi o nową kartę SIM to sprawa jest jeszcze w toku. Wysłałam jeszcze jedną interwencję.

EDIT:
- wyłącz teraz telefon i uruchom ponownie. Powinno już być wszystko OK.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

michalzasadowski

Nowy

  • Posty: 4
  • Dołączył(a): 11 sie 2017, o 13:14
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: karta SIM po wymianie nie działa

Post14 sie 2017, o 15:43

telefon jak nie działał tak nie działa,
to jest kpina z waszej strony,
zamierzacie coś z tym zrobić?
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 3093
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 276 razy

Re: karta SIM po wymianie nie działa

Post14 sie 2017, o 15:46

michalzasadowski,

czy telefon był wyłączony i włączony ponownie?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

michalzasadowski

Nowy

  • Posty: 4
  • Dołączył(a): 11 sie 2017, o 13:14
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: karta SIM po wymianie nie działa

Post14 sie 2017, o 16:11

tak był,
przed chwilą dzwoniłem na infolinię i jak zwykle zgłaszacie do działu technicznego,
zamierzacie coś z tym zrobić?
gdzie można złożyć na was skargę?czy UOiK się zajmuje sprawami tego typu?
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 3093
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 276 razy

Re: karta SIM po wymianie nie działa

Post14 sie 2017, o 16:50

michalzasadowski,

- czy karta SIM była sprawdzana w innym urządzeniu? Jakie komunikaty się pojawiają?
Możesz złożyć pisemną reklamację w tej sprawie. Informacje jak złożyć reklamację znajdziesz tutaj: http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... _topview=1.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

amaryl556

PlusManiak

  • Posty: 142
  • Dołączył(a): 12 wrz 2013, o 14:50
  • Podziękował : 16 razy
    Otrzymał podziękowań: 1 raz
  • Moja taryfa: abonament
  • Model telefonu: Samsung Galaxy A5 (2017)

Re: Przedłużenie umowy

Post18 sie 2017, o 11:40

Witam. Mam pytanie z innej beczki. Przedłożyłem umowę w esklepie Plus a dziś wymieniłem kartę sim z micro na nano. Wymiana nastąpiła w salonie. Karta ma być aktywowana w ciągu 24 godzin. Teraz tak: na "starym" telefonie szuka sygnału na nowym szuka sygnału i czekaj tatka zmiłowania. Abonament płacę nawet za brak możliwości połaczeń. Dwa lata temu na aktywację karty prawie wcale nie czekałem.
Ostatnio edytowano 18 sie 2017, o 12:27 przez Basia_Plus, łącznie edytowano 1 raz
Powód: przeniesienie do odpowiedniego wątku
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 3093
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 276 razy

Re: karta SIM po wymianie nie działa

Post18 sie 2017, o 12:36

Witaj amaryl556,

czy telefon był wyłączany i włączany?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

amaryl556

PlusManiak

  • Posty: 142
  • Dołączył(a): 12 wrz 2013, o 14:50
  • Podziękował : 16 razy
    Otrzymał podziękowań: 1 raz
  • Moja taryfa: abonament
  • Model telefonu: Samsung Galaxy A5 (2017)

Re: karta SIM po wymianie nie działa

Post18 sie 2017, o 18:19

Karta była zakładana przez pracownika punktu Już wszystko jest ok. Czekałem trzy godziny.
Offline
Avatar użytkownika

bquote

PlusManiak

  • Posty: 62
  • Dołączył(a): 24 wrz 2014, o 11:34
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 1 raz

Re: karta SIM po wymianie nie działa

Post23 sie 2017, o 11:29

Witam serdecznie,
w poniedziałek włożyłem nową kartę sim - nowa z przedłużenia umowy. Co jakiś czas uruchamiam ponownie telefon ale nowa karta wciąż do dziś nie działa, wymieniana w salonie jeśli to ma jakieś znaczenie i standardowy tekst "będzie aktywna do 24 godzin". Można prosić o zgłoszenie sprawy do działu technicznego ? Piszę w imieniu starszej osoby, która nie ogarnia tematu a ja nie mam upoważnienia, żeby bluzgać obsługę.
Offline
Avatar użytkownika

Marta_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 706
  • Dołączył(a): 11 lip 2017, o 09:52
  • Podziękował : 4 razy
    Otrzymał podziękowań: 96 razy

Re: karta SIM po wymianie nie działa

Post23 sie 2017, o 12:07

Witaj bquote,
czy stara karta SIM nadal działa?
bquote napisał(a):Można prosić o zgłoszenie sprawy do działu technicznego ?
podeślij mi proszę numer telefonu, o który chodzi przez ten formularz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

bquote

PlusManiak

  • Posty: 62
  • Dołączył(a): 24 wrz 2014, o 11:34
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 1 raz

Re: karta SIM po wymianie nie działa

Post23 sie 2017, o 12:41

Marta_Plus napisał(a):Witaj bquote,
czy stara karta SIM nadal działa?

Tak, stara karta wciąż działa - stan na godziny poranne, nie wiem jak teraz ponieważ jestem w pracy. Prawdopodobnie dalej nie działa. Przesłałem nr formularzem
Offline
Avatar użytkownika

Marta_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 706
  • Dołączył(a): 11 lip 2017, o 09:52
  • Podziękował : 4 razy
    Otrzymał podziękowań: 96 razy

Re: karta SIM po wymianie nie działa

Post23 sie 2017, o 13:35

bquote,
ok - sprawdź pocztę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Plus Abonament - Oficjalny Dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 45 gości