Teraz jest 18 cze 2018, o 06:19

Zostaw Kontakt





karta SIM po wymianie nie działa

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
Offline
Avatar użytkownika

paulina.czub

Nowy

  • Posty: 2
  • Dołączył(a): 14 wrz 2017, o 15:27
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: karta SIM po wymianie nie działa

Post14 wrz 2017, o 15:31

Witam, wczoraj wymieniałam starą kartę SIM na nową ( w związku z kupnem nowego lepszego telefonu), niestety obydwie karty nie są aktywne i mam problem jak wyżej a nie ukrywam, że telefon jest mi niezbędny. Z góry dziękuję za pomoc :)
Pozdrawiam
Offline
Avatar użytkownika

Ewa_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4704
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:37
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 82 razy
    Otrzymał podziękowań: 516 razy

Re: karta SIM po wymianie nie działa

Post14 wrz 2017, o 16:00

paulina.czub,
- czy wyłączałaś/włączałaś niedawno telefon, w którym znajduje się nowa karta SIM? Jaki komunikat się pojawia?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

paulina.czub

Nowy

  • Posty: 2
  • Dołączył(a): 14 wrz 2017, o 15:27
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: karta SIM po wymianie nie działa

Post14 wrz 2017, o 16:01

tak, przed chwilą. jest cały czas komunikat - Brak karty SIM. Tylko połączenia alarmowe.. :(
Offline
Avatar użytkownika

Marta_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 706
  • Dołączył(a): 11 lip 2017, o 09:52
  • Podziękował : 4 razy
    Otrzymał podziękowań: 96 razy

Re: karta SIM po wymianie nie działa

Post14 wrz 2017, o 16:20

paulina.czub,
podeślij mi proszę swój numer przez ten formularz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

mysz123

Nowy

  • Posty: 9
  • Dołączył(a): 10 sie 2017, o 19:54
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: abonament

Re: karta SIM po wymianie nie działa

Post18 wrz 2017, o 13:06

Witam,
nie jestem pewny czy to tutaj powinienem napisac. Ale mianowicie wymieniałem kartę sim, pani w punkcie popelnila blad i karta nie byla aktywowana, udalem sie do punktu zostalo to naprawione. Problem polega na tym, że gdy otrzymałem e-fakturę widnieje na niej dwa razy policzona kwota za wymianę karty sim pomimo, że karta została wymieniona raz, a błąd aktywacji byl popełniony przez pracownika punktu. Co w takim razie mam zrobić? Czy zostanie naniesiona korekta? Ponieważ termin oplaty abonamentowej mam do 25 września. proszę o szybką odpowiedź
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 3090
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 276 razy

Re: karta SIM po wymianie nie działa

Post18 wrz 2017, o 13:37

Witaj mysz123,

w zaistniałej sytuacji proponuję Ci złożenie reklamacji. Informacje jak złożyć reklamację znajdziesz tutaj http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... _topview=1. Podaj nam później numer zgłoszenia postaramy się przyspieszyć jego rozpatrzenie.
Do czasu rozpatrzenia zgłoszonej reklamacji, obowiązek zapłaty kwestionowanej kwoty zostaje zawieszony.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

mysz123

Nowy

  • Posty: 9
  • Dołączył(a): 10 sie 2017, o 19:54
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: abonament

Re: karta SIM po wymianie nie działa

Post18 wrz 2017, o 13:57

Czy w takim razie mogę zgłosić reklamację przez plus online? czy musi to być reklamacja pisemna? i numer zgloszenia podac tutaj na forum czy w jakis inny sposob?
Offline
Avatar użytkownika

Ewa_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4704
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:37
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 82 razy
    Otrzymał podziękowań: 516 razy

Re: karta SIM po wymianie nie działa

Post18 wrz 2017, o 15:17

mysz123,
- nie ma znaczenia, jakim kanałem zgłosisz reklamację. Możesz wysłać ją przez Plus online.
Jak już to zrobisz, daj nam znać tutaj na Forum. Wtedy zaczniemy działać, żebyś jak najszybciej dostał odpowiedź :)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Kamilkamilkamil

Nowy

  • Posty: 3
  • Dołączył(a): 8 lis 2017, o 14:07
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: karta SIM po wymianie nie działa

Post8 lis 2017, o 14:43

Witam, w zeszlym tygodniu podpisalem umowe na Plush abo, przeszedlem z Orange, niestety od poczatku nowa karta SIM nie jest wykrywana w telefonie, wczoraj dzwonilem na infolinie, zgloszenie nr: C00000001443119 - dzisiaj przyszla wiadomosc ze sprawa jest zamknieta, karta nadal nie jest wykrywana wogole przez telefon, dodatkowo znalazlem gdzies na bok plus informacje ze mozna wyslac sms pod numer 2601 - AKTYWUJ nrkarty nrtelefonu - i dostaje informacje ze usluga jest chwilowo niedostepna- takze od wczoraj od samego rana czyli juz ponad 30 godzin moj numer jest nieaktywny -
prosze o pomoc.
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 3090
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 276 razy

Re: karta SIM po wymianie nie działa

Post8 lis 2017, o 14:56

Witaj Kamilkamilkamil ,

czy telefon był wyłączany i włączany?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Kamilkamilkamil

Nowy

  • Posty: 3
  • Dołączył(a): 8 lis 2017, o 14:07
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: karta SIM po wymianie nie działa

Post8 lis 2017, o 15:03

Witam, tak, telefon byl wlaczany i wylaczany wielokrotnie, mam w telefonie dwa sloty pod karty SIM, druga karta ktora posiadam dziala w obu- ta ktorej dotyczy zgloszenie niestety nie. za kazdym razem przy uruchomieniu telefonu pojawia sie informacja: Brak karty SIM.
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 3090
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 276 razy

Re: karta SIM po wymianie nie działa

Post8 lis 2017, o 15:13

Kamilkamilkamil,

czy ta karta SIM była sprawdzana w innym urządzeniu?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Kamilkamilkamil

Nowy

  • Posty: 3
  • Dołączył(a): 8 lis 2017, o 14:07
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: karta SIM po wymianie nie działa

Post8 lis 2017, o 15:29

Witam, tak, na drugim urzadzeniu dziala ale na obecnym mam tez druga karte z Plush ale na karte i ta na karte dziala a ta na abonament juz niestety nie. Wyglada to tak teraz ze w jednym telefonie mam dwie karty jedna plush abonament, druga plush na karte- plush na karte dziala w obu slotach, plush na abonament w zadnym, Wiec nie jest to problem telefonu.
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 3090
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 276 razy

Re: karta SIM po wymianie nie działa

Post8 lis 2017, o 15:56

Kamilkamilkamil,

Kamilkamilkamil napisał(a):tak, na drugim urzadzeniu dziala

jeśli karta SIM działa prawidłowo w innym telefonie potwierdza to, że nie jest to problem po stronie sieci.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

bas2196

Nowy

  • Posty: 6
  • Dołączył(a): 12 lis 2017, o 00:37
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Abonament
  • Model telefonu: Samsung

Re: karta SIM po wymianie nie działa

Post12 lis 2017, o 01:04

Witam. Po przejściu z taryfy Mix na abonament (numer w momencie przejścia był i jest za granicą),pomimo aktywacji już po przejściu Roamingu (przez waszą infolinię) Po pierwszym dniu jest normalne połączenie (sygnał),można się dodzwonić i zadzwonić, następny dzień wyskakują info na telefonie brak karty sim ,ale po włączeniu i wyłączeniu telefonu problem znika do następnego dnia. Od czwartku od godz.20 brak karty sim. Pomimo zgłoszenia na infolinię do dziś nic się nie dzieje. Otrzymałam numer zgłoszenie, i interwencje o rozwiązanie.Karta była spr.w innym tel. I też jest brak karty sim. Dodam tylko iż w Mix wszystko rewelacyjnie działało. Po 100-tnej rozmowie z konsultantem i moich prośbach zostało sprawdzone z waszej strony iż faktycznie jest to wina po stronie operatora ponieważ jest sygnał zalogowania się do sieci. Niestety jedyne co słyszę na infolinię to ze czekac-zlecenie jest w trakcie realizacji. Bardzo długo to trwa ,proszę o pomoc. Nr.zgłoszenia 1444262
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Plus Abonament - Oficjalny Dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 31 gości