karta SIM po wymianie nie działa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3140
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: karta SIM po wymianie nie działa
Hades,
możesz proszę sprawdzić, czy w temacie tego maila masz numer sprawy (taki z symbolem #)?
możesz proszę sprawdzić, czy w temacie tego maila masz numer sprawy (taki z symbolem #)?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: karta SIM po wymianie nie działa
Mam #72279
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3140
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: karta SIM po wymianie nie działa
Hades,
dziękuję za numer zgłoszenia - już przekazałam Twoją sprawę dalej.
dziękuję za numer zgłoszenia - już przekazałam Twoją sprawę dalej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Aktywacja karty sim
Witam,
W salonie Plusa zakładałam nową kartę w związku ze zgubieniem poprzedniej (25.08). Dostałam informacje że do godziny karta powinna być już atywna. Niestety nie została aktywowana. Po kolejnej wizycie w salonie pracownik poweidział że najprawdopodobniej w weekend wydłużają się takie rzeczy. Dzisiaj mamy 27.08. i karta w dalszym ciągu nie jest aktywna.
Poproszę o pomoc, nie ukrywam że zależy mi na czasie.
Pozdrawiam
W salonie Plusa zakładałam nową kartę w związku ze zgubieniem poprzedniej (25.08). Dostałam informacje że do godziny karta powinna być już atywna. Niestety nie została aktywowana. Po kolejnej wizycie w salonie pracownik poweidział że najprawdopodobniej w weekend wydłużają się takie rzeczy. Dzisiaj mamy 27.08. i karta w dalszym ciągu nie jest aktywna.
Poproszę o pomoc, nie ukrywam że zależy mi na czasie.
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 27 sie 2018, o 13:45 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączenie - przeniesienie postu do wątku z poruszonym tematem.
Powód: połączenie - przeniesienie postu do wątku z poruszonym tematem.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3140
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: karta SIM po wymianie nie działa
Witaj SubZero,
czy telefon był wyłączany i włączany? Jak obecnie wygląda sytuacja?
czy telefon był wyłączany i włączany? Jak obecnie wygląda sytuacja?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: karta SIM po wymianie nie działa
W dalszym ciągu nie działa, karta była wkładana i wyciągana z powrotem, telefon był również włączany i wyłączany.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: karta SIM po wymianie nie działa
SubZero,
podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy wraz z numerami starej i nowej karty SIM pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy wraz z numerami starej i nowej karty SIM pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: karta SIM po wymianie nie działa
Sprawa została przekazana działu technicznemu, po 20h nie ma żadnej odpowiedzi.
Czy mam sie zglosic do salonu czy co w takim wypadku mam zrobic?
Czy mam sie zglosic do salonu czy co w takim wypadku mam zrobic?
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3140
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: karta SIM po wymianie nie działa
SubZero,
już poprosiłam o przyśpieszenie rozwiązania Twojej sprawy.
już poprosiłam o przyśpieszenie rozwiązania Twojej sprawy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: karta SIM po wymianie nie działa
Po wymianie paru maili i kontaktem z działem technicznym specjalisty polecono mi wymiane po raz kolejny karty i faktycznie działa po 2h. Najwidoczniej fabrycznie była uszkodzona.
W każdym razie dziękuje za pomoc
W każdym razie dziękuje za pomoc
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3140
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: karta SIM po wymianie nie działa
SubZero,
Cieszę się, że Twoja nowa karta SIM działa - to dobra wiadomość.SubZero pisze:polecono mi wymiane po raz kolejny karty i faktycznie działa po 2h. Najwidoczniej fabrycznie była uszkodzona.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 2
- Rejestracja: 11 lut 2019, o 14:59
Re: karta SIM po wymianie nie działa
Witam mam identyczną sytuację. Czekam od soboty 9.02.19r za aktywacją karty dalej nic dzwoniłem na infolinię też nie pomaga. Pomocy
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: karta SIM po wymianie nie działa
Witaj nikodem-1995,
czy stara karta SIM nadal działa?
czy stara karta SIM nadal działa?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 2
- Rejestracja: 11 lut 2019, o 14:59
Re: karta SIM po wymianie nie działa
Stara karta również nie działa. W nowej i starej karcie wyświetla się tylko połączenia alarmowe
Re: karta SIM po wymianie nie działa
nikodem-1995,
- próbowałeś wyjąć kartę SIM i włożyć ją ponownie, albo sprawdzić działanie w innym telefonie?
Czy na infolinii przyjęto zgłoszenie do działu technicznego?
- próbowałeś wyjąć kartę SIM i włożyć ją ponownie, albo sprawdzić działanie w innym telefonie?
Czy na infolinii przyjęto zgłoszenie do działu technicznego?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ