karta SIM po wymianie nie działa

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: karta SIM po wymianie nie działa

Post autor: Marta_Plus »

Hades,

możesz proszę sprawdzić, czy w temacie tego maila masz numer sprawy (taki z symbolem #)?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Hades
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 19 maja 2018, o 21:07

Re: karta SIM po wymianie nie działa

Post autor: Hades »

Mam #72279
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: karta SIM po wymianie nie działa

Post autor: Marta_Plus »

Hades,

dziękuję za numer zgłoszenia - już przekazałam Twoją sprawę dalej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
SubZero
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 27 sie 2018, o 13:30

Aktywacja karty sim

Post autor: SubZero »

Witam,

W salonie Plusa zakładałam nową kartę w związku ze zgubieniem poprzedniej (25.08). Dostałam informacje że do godziny karta powinna być już atywna. Niestety nie została aktywowana. Po kolejnej wizycie w salonie pracownik poweidział że najprawdopodobniej w weekend wydłużają się takie rzeczy. Dzisiaj mamy 27.08. i karta w dalszym ciągu nie jest aktywna.
Poproszę o pomoc, nie ukrywam że zależy mi na czasie.

Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 27 sie 2018, o 13:45 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączenie - przeniesienie postu do wątku z poruszonym tematem.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: karta SIM po wymianie nie działa

Post autor: Marta_Plus »

Witaj SubZero,

czy telefon był wyłączany i włączany? Jak obecnie wygląda sytuacja?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
SubZero
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 27 sie 2018, o 13:30

Re: karta SIM po wymianie nie działa

Post autor: SubZero »

W dalszym ciągu nie działa, karta była wkładana i wyciągana z powrotem, telefon był również włączany i wyłączany.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: karta SIM po wymianie nie działa

Post autor: Basia_Plus »

SubZero,

podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy wraz z numerami starej i nowej karty SIM pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
SubZero
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 27 sie 2018, o 13:30

Re: karta SIM po wymianie nie działa

Post autor: SubZero »

Sprawa została przekazana działu technicznemu, po 20h nie ma żadnej odpowiedzi.
Czy mam sie zglosic do salonu czy co w takim wypadku mam zrobic?
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: karta SIM po wymianie nie działa

Post autor: Marta_Plus »

SubZero,

już poprosiłam o przyśpieszenie rozwiązania Twojej sprawy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
SubZero
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 27 sie 2018, o 13:30

Re: karta SIM po wymianie nie działa

Post autor: SubZero »

Po wymianie paru maili i kontaktem z działem technicznym specjalisty polecono mi wymiane po raz kolejny karty i faktycznie działa po 2h. Najwidoczniej fabrycznie była uszkodzona.
W każdym razie dziękuje za pomoc
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: karta SIM po wymianie nie działa

Post autor: Marta_Plus »

SubZero,
SubZero pisze:polecono mi wymiane po raz kolejny karty i faktycznie działa po 2h. Najwidoczniej fabrycznie była uszkodzona.
Cieszę się, że Twoja nowa karta SIM działa - to dobra wiadomość. :->
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
nikodem-1995
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 11 lut 2019, o 14:59

Re: karta SIM po wymianie nie działa

Post autor: nikodem-1995 »

Witam mam identyczną sytuację. Czekam od soboty 9.02.19r za aktywacją karty dalej nic dzwoniłem na infolinię też nie pomaga. Pomocy
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: karta SIM po wymianie nie działa

Post autor: Basia_Plus »

Witaj nikodem-1995,

czy stara karta SIM nadal działa?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
nikodem-1995
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 11 lut 2019, o 14:59

Re: karta SIM po wymianie nie działa

Post autor: nikodem-1995 »

Stara karta również nie działa. W nowej i starej karcie wyświetla się tylko połączenia alarmowe
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: karta SIM po wymianie nie działa

Post autor: Ewa_Plus »

nikodem-1995,
- próbowałeś wyjąć kartę SIM i włożyć ją ponownie, albo sprawdzić działanie w innym telefonie?
Czy na infolinii przyjęto zgłoszenie do działu technicznego?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ