karta SIM po wymianie nie działa

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
artimmener
Nowy
Posty: 4
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 12 lut 2017, o 13:40

Re: Problem przy wymianie karty SIM

Post autor: artimmener »

Posiadam telefon służbowy. Szef w zeszłym tygodniu podpisywał umowę i każdy pracownik otrzymywał nowy telefon, jako że wszyscy mieli stare nokie, trzeba było również zmienić kartę SIM. Od szefa otrzymałem kartę SIM która trzeba aktywować tak jak w załączonym wyżej linku, jednak nie działa, pomimo poprawności danych.
Awatar użytkownika
sl@w_es
Moderator
Posty: 4064
Rejestracja: 4 cze 2011, o 12:09
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: Problem przy wymianie karty SIM

Post autor: sl@w_es »

Zdarza się, że nie udaje się aktywować nowej karty, ale Specjaliści Plusa na FORUM czynią "cuda" - poczekaj do jutra na ich obecność lub skontaktuj się z DOK:

http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... _faqid=723
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
artimmener
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 12 lut 2017, o 13:40

Re: Problem przy wymianie karty SIM

Post autor: artimmener »

Okej, dzieki za pomoc.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5187
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: karta SIM po wymianie nie działa

Post autor: Basia_Plus »

Witaj gugala,

sprawdź pocztę.

Witaj artimmener,
artimmener pisze: Po wysłaniu wiadomości dostałem wiadomość, że numer karty, lub numer telefonu jest niepoprawny,
w treści SMS-a musi być podany 9-cio cyfrowy numer telefonu, natomiast numer seryjny karty SIM 13-cyfrowy. Czy takie dane zostały podane?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
p.szafranska
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 13 lut 2017, o 09:00

Aktywacja karty sim

Post autor: p.szafranska »

Witam,

Czekam na aktywację karty sim, co powinno już nastąpić, czy mogę prosić o pomoc w tej sprawie?
Ostatnio zmieniony 13 lut 2017, o 13:03 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączono wątki- podobny temat
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5187
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: karta SIM po wymianie nie działa

Post autor: Basia_Plus »

Witaj p.szafranska,

sprawdź pocztę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
gugala
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 12 lut 2017, o 13:25

Re: karta SIM po wymianie nie działa

Post autor: gugala »

Basia_Plus pisze:Witaj gugala,

sprawdź pocztę.
Dziękuję :-)
majaszlagowska
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 20 lut 2017, o 22:39

Problem z karta

Post autor: majaszlagowska »

Witam. Dzis przeszlam z mix plus na abonament. Zostala wymieniona karta. Dostalam wiadomosc ze karta jest juz aktywna ale nie moge dzwonic ani wysylac smsow. Polaczenia moge obierac. Internet rowniez dziala. Co jest nie tak?
Ostatnio zmieniony 21 lut 2017, o 09:43 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączono wątki- podobny temat
azotka
Nowy
Posty: 9
Rejestracja: 28 maja 2014, o 11:44

Re: karta SIM po wymianie nie działa

Post autor: azotka »

Dzień dobry. Mam problem, wczoraj załatwiłam sprawę o sim na wymianę nanosim, a nanosim nie działa, tylko stary sim działa z modem. Dostałam sms że pisze nanosim powinno działać. Już nie wiem, co mam zrobić.

EDYCJA:

Posiadam iplus, co współpracuje z modem. Kupiłam tablet co wymaga tylko nanosim. Wczoraj załatwiłam sprawę a nanosim nie działa nawet nie ma połączenia a sim stary działa tylko na modem. Próbowałam ustawić tablet, nie dało się. Będę wdzięczna za pomoc.
Ostatnio zmieniony 21 lut 2017, o 10:40 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączono posty- post pod postem
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5187
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: karta SIM po wymianie nie działa

Post autor: Basia_Plus »

Witaj majaszlagowska,

prześlij proszę numer telefonu poprzez ten formularz.

Witaj azotka ,

czy stara karta SIM jeszcze działa?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
azotka
Nowy
Posty: 9
Rejestracja: 28 maja 2014, o 11:44

Re: karta SIM po wymianie nie działa

Post autor: azotka »

stara sim działa, a nowa nie.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5187
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: karta SIM po wymianie nie działa

Post autor: Basia_Plus »

azotka,

nowa karta SIM zacznie działać kiedy stara karta przestanie być aktywna. Proszę o cierpliwość.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
azotka
Nowy
Posty: 9
Rejestracja: 28 maja 2014, o 11:44

Re: karta SIM po wymianie nie działa

Post autor: azotka »

Basia_Plus pisze:azotka,

nowa karta SIM zacznie działać kiedy stara karta przestanie być aktywna. Proszę o cierpliwość.
Dziękuję za odpowiedzi. W salonie Plusie napisali, że powinno działać po 15 minut, już minęło od wczoraj do teraz. Nie wiem, jak mam poznać się, czy stara sim działa lub nie.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5187
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: karta SIM po wymianie nie działa

Post autor: Basia_Plus »

azotka,

w momencie kiedy stara karta SIM przestanie działać, nowa będzie możliwa do użycia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
azotka
Nowy
Posty: 9
Rejestracja: 28 maja 2014, o 11:44

Re: karta SIM po wymianie nie działa

Post autor: azotka »

Basia_Plus pisze:azotka,

w momencie kiedy stara karta SIM przestanie działać, nowa będzie możliwa do użycia.
Dzień dobry!
Już minęło doba, a nanosim nie działa. Ile godzin mam czekać, aż stara sim będzie nie działać. W salonie Plusie pani napisała, że będzie działać po 15 minut. Forum Plusa pisze, że będzie działać po 24-48 h. Uważam, że w salonie Plusa pani powinno informować rzetelne.
ODPOWIEDZ