Teraz jest 16 lip 2018, o 07:52

Zostaw Kontakt





karta SIM po wymianie nie działa

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 3175
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 286 razy

Re: karta SIM po wymianie nie działa

Post13 lis 2017, o 10:12

Witaj bas2196,

bas2196 napisał(a): Nr.zgłoszenia 1444262

poprosiłam już dział techniczny o przyspieszenie realizacji tego zgłoszenia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

bas2196

Nowy

  • Posty: 6
  • Dołączył(a): 12 lis 2017, o 00:37
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Abonament
  • Model telefonu: Samsung

Re: karta SIM po wymianie nie działa

Post13 lis 2017, o 10:36

I nic więcej Państwo nie mogą pomóc klientowi. To ja słyszę na infolinię,Ze interwencją zrobiona,I czekać. I tak od czwartku czekamy. Rozumiem że tak przez tydzień nawet jedyne co Plus może mi powiedzieć to czekac. Masakra. Proszę o kontakt w sprawie ponieważ tak dalej być nie może.
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 3175
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 286 razy

Re: karta SIM po wymianie nie działa

Post13 lis 2017, o 10:54

bas2196,

przepraszam za czas oczekiwania. Przekazałam do działu technicznego prośbę o pilne zajęcie się Twoim zgłoszeniem.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

bas2196

Nowy

  • Posty: 6
  • Dołączył(a): 12 lis 2017, o 00:37
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Abonament
  • Model telefonu: Samsung

Re: karta SIM po wymianie nie działa

Post13 lis 2017, o 12:29

Dziękuję. Ale pomimo tego problem dalej nie rozwiązany. Proszę ostatecznie o podjęcie tematu i rozwiązania. Zaznaczam iż wszyscy mi tak odpowiadają i nic z tym się nie dzieje. A sytuacja jest nie do zniesienia.
Offline
Avatar użytkownika

Ewa_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4743
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:37
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 84 razy
    Otrzymał podziękowań: 521 razy

Re: karta SIM po wymianie nie działa

Post13 lis 2017, o 16:30

bas2196,
- sprawa jest w trakcie analizy. Prośba o cierpliwość.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

bas2196

Nowy

  • Posty: 6
  • Dołączył(a): 12 lis 2017, o 00:37
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Abonament
  • Model telefonu: Samsung

Re: karta SIM po wymianie nie działa

Post14 lis 2017, o 09:35

Dziś mija następny dzień i tak dalej bez zmian. Zero kontaktu z numer z mojego zgłoszenia. Czy to jest w porządku wobec klienta? Cierpliwa Jestem,Ale żeby to od czwartku tak trwało???? Dział techniczny to oddział zamknięty, ja jako wasz klient od kilku lat jestem pozostawiona sama. Nic się nie zmieniło z moim zgłoszeniem.
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 3175
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 286 razy

Re: karta SIM po wymianie nie działa

Post14 lis 2017, o 10:17

bas2196,

przepraszam za czas oczekiwania. Ponowiłam interwencję do działu technicznego.

Edycja:
Wyłącz i włącz telefon, spróbuj ręcznie zalogować telefon do jednego z dostępnych operatorów i daj nam znać.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

bas2196

Nowy

  • Posty: 6
  • Dołączył(a): 12 lis 2017, o 00:37
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Abonament
  • Model telefonu: Samsung

Re: karta SIM po wymianie nie działa

Post14 lis 2017, o 11:11

Skoro karta sim jest nie widoczna to jakim cudem mają być inne sieci dostępne?

EDYCJA:
Karta sim w innym telefonie też jest nie widoczna. Brak karty sim.I tak jest od momentu przejścia z Mix na abonament. Numer był i jest za granicą. Roaming właczony.
Ostatnio edytowano 14 lis 2017, o 11:18 przez Basia_Plus, łącznie edytowano 1 raz
Powód: połączono posty- post pod postem
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 3175
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 286 razy

Re: karta SIM po wymianie nie działa

Post14 lis 2017, o 13:39

bas2196,

bas2196 napisał(a):Karta sim w innym telefonie też jest nie widoczna.

bas2196 napisał(a): Brak karty sim.

jeśli po przełożenie karty do innego aparatu, problem nadal występuje, oraz pojawia się informacja „Brak Karty SIM” jest to problem z kartą SIM i konieczna będzie jej wymiana.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

bas2196

Nowy

  • Posty: 6
  • Dołączył(a): 12 lis 2017, o 00:37
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Abonament
  • Model telefonu: Samsung

Re: karta SIM po wymianie nie działa

Post14 lis 2017, o 14:38

A czy jest jakaś możliwość odzyskania kontaktów które są zapisane na karcie Sim?
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 3175
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 286 razy

Re: karta SIM po wymianie nie działa

Post15 lis 2017, o 10:15

bas2196,

niestety, wymiana karty SIM powoduje utratę wszystkich danych na niej zapisanych (np. wpisy w książce telefonicznej).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Książe Jakub.

Nowy

  • Posty: 8
  • Dołączył(a): 24 lis 2017, o 13:47
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Ja + Mix
  • Model telefonu: Lg k8 Dual Sim

Re: karta SIM po wymianie nie działa

Post24 lis 2017, o 13:52

Witam. Dziś przedłużyłem umowe z Plusem i po wysłaniu sms w celu aktywacji nowej karty z tym samym numerem wyłączono mi starą karte a nowa nadal jest nie aktywna i aktualnie jestem bez telefonu.. Da sie coś z tym zrobic zeby to działo sie jakoś szybciej ?
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 3175
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 286 razy

Re: karta SIM po wymianie nie działa

Post24 lis 2017, o 14:20

Witam Książe Jakub,

Książe Jakub. napisał(a):Dziś przedłużyłem umowe z Plusem

w jakim kanale sprzedaży umowa została przedłużona?
Czy telefon był wyłączany i włączany?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Książe Jakub.

Nowy

  • Posty: 8
  • Dołączył(a): 24 lis 2017, o 13:47
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Ja + Mix
  • Model telefonu: Lg k8 Dual Sim

Re: karta SIM po wymianie nie działa

Post24 lis 2017, o 14:25

Kanał sprzedaży ? mozna jasniej , zielony jestem
Tak , był kilka razy
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 3175
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 286 razy

Re: karta SIM po wymianie nie działa

Post24 lis 2017, o 14:33

Książe Jakub,

umowa została zawarta telefonicznie czy podczas wizyty w punkcie?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Plus Abonament - Oficjalny Dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: TomPL i 22 gości