Teraz jest 25 cze 2018, o 12:49

Zostaw Kontakt





karta SIM po wymianie nie działa

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 3107
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 279 razy

Re: karta SIM po wymianie nie działa

Post30 lis 2017, o 10:46

baszta,

koszt wymiany karty SIM w ofercie na Kartę to 12,30 zł. Jeśli pobrana została inna opłata, możesz w tej sprawie złożyć reklamację. Informacje jak złożyć reklamację znajdziesz tutaj: http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... _topview=1.
Kwestie blokady karty SIM z tytułu naruszenia Regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych skieruj proszę do Departamentu Reklamacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

nanee

Nowy

  • Posty: 2
  • Dołączył(a): 6 gru 2017, o 14:01
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: karta SIM po wymianie nie działa

Post6 gru 2017, o 14:07

Proszę o pomoc!

Przedłużyłam wraz ze swoją mamą umowę na abonament w duecie, ona dostała nowy telefon, ja przedłużyłam bez telefonu - ze względu na to ja nie zmieniłam karty, a mama wymieniła na kartę nano. Wczoraj w punkcie Plusa, obsługujący nas Pan powiedział, że karta aktywuje się po ok. 3 h. Niestety dzisiaj nie działa ani stara, ani nowa karta mojej mamy, ani moja - stara. Generalnie nie mamy jak się z skontaktować z kimkolwiek. :-?
Offline
Avatar użytkownika

nanee

Nowy

  • Posty: 2
  • Dołączył(a): 6 gru 2017, o 14:01
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: karta SIM po wymianie nie działa

Post6 gru 2017, o 14:58

OK, już nieaktualne.
Offline
Avatar użytkownika

Marta_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 707
  • Dołączył(a): 11 lip 2017, o 09:52
  • Podziękował : 4 razy
    Otrzymał podziękowań: 97 razy

Re: karta SIM po wymianie nie działa

Post6 gru 2017, o 16:22

nanee,

cieszę się, że już wszystko OK. :->
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

agap240593

Nowy

  • Posty: 2
  • Dołączył(a): 5 sty 2018, o 17:26
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: ja +
  • Model telefonu: samsung a3

Re: karta SIM po wymianie nie działa

Post5 sty 2018, o 17:40

Witam,
wymieniłam kartę sim na nową 31.12.2017 r., jej aktywacja miała nastąpić do 24h, a po 2 dniach dalej nie działała, po zgłoszeniach na infolinii zostałam poinstruowana żeby udać się do salonu Plusa i ponownie wymienić kartę, która dalej, aż do dziś nie działa. Po ponownych kontaktach z infolinią nie ma żadnego rezultatu. Proszę o pomoc bo nie mogę korzystać z telefonu już prawie tydzień!!!
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 3107
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 279 razy

Re: karta SIM po wymianie nie działa

Post5 sty 2018, o 17:50

Witaj agap240593,

czy stara karta SIM nadal działa?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

agap240593

Nowy

  • Posty: 2
  • Dołączył(a): 5 sty 2018, o 17:26
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: ja +
  • Model telefonu: samsung a3

Re: karta SIM po wymianie nie działa

Post5 sty 2018, o 17:52

Żadna nie działa od dnia wymiany (31.12.2017 r.)
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 3107
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 279 razy

Re: karta SIM po wymianie nie działa

Post5 sty 2018, o 17:55

agap240593,

prześlij proszę poprzez ten formularz swój numer telefonu wraz z numerami starej i nowej karty SIM.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

marekdgr

Nowy

  • Posty: 1
  • Dołączył(a): 28 kwi 2018, o 10:02
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: karta SIM po wymianie nie działa

Post28 kwi 2018, o 10:08

Mam podobny problem, po wymianie karty na nano nadal działa stara karta pomimo, że w salonie wszystko jest ok, nowa karta ma status zrealizowanej.

Już wszystko jest ok.
Offline
Avatar użytkownika

Ewa_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4722
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:37
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 83 razy
    Otrzymał podziękowań: 518 razy

Re: karta SIM po wymianie nie działa

Post30 kwi 2018, o 09:01

marekdgr,
- no to super. Cieszę się, że już wymiana przeszła w systemie i wszystko działa jak trzeba :-)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Hades

Nowy

  • Posty: 5
  • Dołączył(a): 19 maja 2018, o 20:07
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: karta SIM po wymianie nie działa

Post19 maja 2018, o 20:20

W tym plusie to same problemy, ja wymieniłem kartę w salonie bo pociąłem starą po pijanemu a telefon wyrzuciłem przez okno, ale to w sumie nie istotne. płacę rachunki dzień po e-fakturze/ więc szkoda mi było z tego numeru nie korzystać.kupiłem nowy telefon i dali mi w salonie duplikat. też miał się aktywować po dwóch godzinach... już trzeci dzień nie działa. co mam teraz znowu latać po salonach? dobrze że chociaż za darmo mi dali . bo jak będzie trzeba 10 razy ten duplikat brać to jeszcze worek kasy potrzebny na każdy.
Offline
Avatar użytkownika

Marta_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 707
  • Dołączył(a): 11 lip 2017, o 09:52
  • Podziękował : 4 razy
    Otrzymał podziękowań: 97 razy

Re: karta SIM po wymianie nie działa

Post21 maja 2018, o 09:24

Hades,

jak obecnie wygląda sytuacja? Po przelogowaniu telefonu nowa karta nadal nie działa?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Hades

Nowy

  • Posty: 5
  • Dołączył(a): 19 maja 2018, o 20:07
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: karta SIM po wymianie nie działa

Post21 maja 2018, o 10:43

Dalej Nie działa, tylko połączenia alarmowe...
Offline
Avatar użytkownika

Marta_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 707
  • Dołączył(a): 11 lip 2017, o 09:52
  • Podziękował : 4 razy
    Otrzymał podziękowań: 97 razy

Re: karta SIM po wymianie nie działa

Post21 maja 2018, o 11:07

Hades,

prześlij proszę przez ten formularz https://bok.plus.pl/system/templates/se ... contact_us? następujące informacje:
- imię i nazwisko,
- numer telefonu, którego dotyczy sprawa,
- numer PESEL (NIP i nazwa firmy w przypadku, gdy numer zarejestrowany jest na firmę),
- numer starej i nowej karty SIM,
- adres punktu, w którym dokonywałeś zmiany.

Następnie podaj mi tutaj numer zagadnienia, który dotrze w wiadomości zwrotnej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Hades

Nowy

  • Posty: 5
  • Dołączył(a): 19 maja 2018, o 20:07
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: karta SIM po wymianie nie działa

Post21 maja 2018, o 11:27

Ja wczoraj przez plus online już pisałem ten formularz, ale nic nie odpisali. tylko takie coś mi na maila odesłali. "Dziękujemy za przesłanie wiadomości. Postaramy się odpowiedzieć najszybciej jak to możliwe. Jeżeli przesłany e-mail jest reklamacją - rozpatrzymy ją nie później niż w ustawowym terminie 30 dni. Zachęcamy do zapoznania się z odpowiedziami na najczęściej zadawane pytania.

Zarządzaj sam swoim kontem w Plus online i Mobilnym Plus Online! Twoje konto umożliwia podgląd bieżących wydatków i usług, zapłacenie rachunku. Można też szybko skontaktować się z nami, wybierając odpowiedni temat rozmowy w formularzu kontaktowym.

Zaloguj się do Plus online lub pobierz wersję mobilną z Google Play, App Store lub Windows Store.


Z poważaniem
Zespół Internetowej Obsługi Klienta Plusa"
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Plus Abonament - Oficjalny Dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 36 gości