Strona 45 z 50
Re: karta SIM po wymianie nie działa
: 24 lis 2017, o 15:34
autor: Książe Jakub.
Telefonicznie :)
Re: karta SIM po wymianie nie działa
: 24 lis 2017, o 15:48
autor: Basia_Plus
Książe Jakub,
aktywacja karty SIM jest możliwa po wpłynięciu podpisanych dokumentów do Polkomtel Sp. z o.o. (ok. 4 dni roboczych).
Jaki komunikat pojawił się po wysłaniu SMS-a? Czy dziś kurier dostarczył Ci przesyłkę?
Re: karta SIM po wymianie nie działa
: 24 lis 2017, o 15:50
autor: Książe Jakub.
Nic nie pojawiło sie po wysłaniu sms. Tak dziś około 12.
4 dni mam być bez telefonu wgl? Obydwie karty wyłączone..
Brak karty sim w nowym tel ,choć jest włożona.
Re: karta SIM po wymianie nie działa
: 24 lis 2017, o 16:22
autor: Basia_Plus
Książe Jakub,
sprawdź proszę starą kartę SIM i jaki komunikat się pojawia?
Re: karta SIM po wymianie nie działa
: 24 lis 2017, o 16:55
autor: Książe Jakub.
"Brak karty sim - Tylko połączenia alarmowe"
Re: karta SIM po wymianie nie działa
: 24 lis 2017, o 17:02
autor: Basia_Plus
Książe Jakub,
prześlij proszę poprzez ten
formularz swój numer telefonu wraz z numerami starej i nowej karty SIM.
Re: karta SIM po wymianie nie działa
: 25 lis 2017, o 17:38
autor: Książe Jakub.
Wysłałem formularz wczoraj po 16 i nadal nic ? to nieźle.
Re: karta SIM po wymianie nie działa
: 25 lis 2017, o 18:11
autor: baszta
Witam,
zakupiłem nowego smartfona Samsung Galaxy s8. Zrobiłem duplikat karty w punkcie, żeby mieć Nano SIM. Kartę włożyłem prawidłowo i mam komunikat "Brak karty SIM | Tylko połączenia alarmowe". Telefon próbowałem resetować, włączać, wyłączać, kartę SIM wkładać, wyciągać i nic. Dla pewności sprawdziłem jeszcze na drugim smartfonie Sony Xperia M2 i problem taki sam.
Po tych wszystkich "zabiegach" doszedłem do wniosku, iż problem leży po stronie operatora - Plus GSM.
Telefon jest moim narzędziem pracy a teraz jestem uziemiony
Proszę coś z tym zrobić!
//edit
Pomyliłem dział, nie mam na abonament tylko "Plus na Kartę"
Re: karta SIM po wymianie nie działa
: 25 lis 2017, o 18:15
autor: habish
W weekend tylko kontakt z BOK: 601 10 2601.
Re: karta SIM po wymianie nie działa
: 25 lis 2017, o 18:18
autor: baszta
Dzięki za odpowiedź. Dzwoniłem i tylko dostałem odpowiedź, że problem zostanie przekazany dalej bo oni się tym nie zajmują... Po prosiłem o sprawdzenie w systemie i jest wszystko ok.
Re: karta SIM po wymianie nie działa
: 27 lis 2017, o 11:26
autor: Basia_Plus
Książe Jakub, baszta,
sprawdźcie pocztę.
Re: karta SIM po wymianie nie działa
: 28 lis 2017, o 20:17
autor: Książe Jakub.
Po wymianie karty sim w punkcie plusa wszystko gra :) Dziękuje za pomoc :)
Re: karta SIM po wymianie nie działa
: 29 lis 2017, o 11:02
autor: Basia_Plus
Książe Jakub,
super.
Dziękuję za wiadomość.
Re: karta SIM po wymianie nie działa
: 29 lis 2017, o 21:06
autor: baszta
Książe Jakub. pisze:Po wymianie karty sim w punkcie plusa wszystko gra :) Dziękuje za pomoc :)
U mnie tak samo. Po wymianie karty, karty wymienionej, działa. Dzięki Plus... ale dlaczego zapłaciłem 15 zł za pierwszy duplikat i jeszcze wadliwy mimo iż był nowy?
Przy ponownej wymianie dowiedziałem się, że duplikat jest darmowy. Czyli wasz pracownik kradnie i sprzedaje wadliwe karty w waszym punkcie w centrum handlowym. Hmmm...
Dziękuję, że mogę po 3 dniach dzwonić ale nie pozdrawiam.
///edit
W czasie oczekiwania na pomoc w niedziele wieczorem włożyłem zastępczą kartę, gdyż telefon jest moim narzędziem pracy. W poniedziałek do godziny 13 było wszystko ok. Po 13 dostałem sms od was, że karta została zablokowana z uwagi na Art. 6 ust. 10 w trybie natychmiastowym... Od razu po wiadomości nie mogłem dzwonić ani nikt nie mógł się do mnie dodzwonić - brak zasięgu. O co chodzi? Do tej pory mam nr zablokowany, gdyż karta znajduję się w drugim telefonie. Przez te parę dni stworzyliście mi tyle problemów, że nie wiem co mam o firmie Plus myśleć.
Re: karta SIM po wymianie nie działa
: 30 lis 2017, o 09:03
autor: Książe Jakub.
Ja za wymiane płaciłem 12,30 :)