Teraz jest 24 cze 2018, o 08:19

Zostaw Kontakt





wysoki rachunek za internet

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
Offline
Avatar użytkownika

miko2014

Nowy

  • Posty: 7
  • Dołączył(a): 13 kwi 2014, o 23:20
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Rozmowa dla Firm 55
  • Model telefonu: sony ericsson xperia neo v

wysoki rachunek za internet

Post14 kwi 2014, o 00:37

Witam. Jestem pechowym klientem sieci plus.
Mój problem pojawił się 31.03.2014 roku kiedy to otrzymałem informację o zablokowaniu mojego konta i telefonu ze względu na nadużycia finansowe. To był dla mnie szok! Ponieważ od kilku lat jestem klientem Plus i nigdy nie miałem żadnego zadłużenia. Okazało się że mimo nie posiadania internetu ( wyłączony 17 marca 2013 roku ) i wyłączonej w telefonie opcji „ przesył danych przez sieć komórkową „ o czym świadczą moje dotychczasowe rachunki i bilingi zostały pobierane przez mój telefon aktualizacje. Użytkuję ten telefon od półtora roku i nigdy nic się nie uruchamiało. Jak to się mogło stać ? Wszedłem na swoje konto one-line i zobaczyłem że zobowiązanie opiewa na kwotę 709,76zł brutto. To było kolejnym szokiem. Wchodząc w funkcję „szczegóły“ obok wysokości zadłużenia okazało się że były połączenia z GPRS, uruchomione od dnia 29.03.2014 roku o godz. 18.52 czyli w dniu i czasie kiedy sieć Plus miała wielogodzinną awarię i nawet około godziny 23.30 nie było można z nikim się połączyć z powodu braku dostępu do sieci.Więc jakim cudem były połączenia GPRS.To jakieś nieporozumienie. Co mam robić ? Czy jest możliwość rozwiązania tej sprawy przed okresem rozliczeniowym? Faktury jeszcze nie otrzymałem bo okres rozliczeniowy przypada na około 20-24 kwietnia. Telefon jest na firmę więc nie ukrywam że z powodu braku kontaktu z klientami ponoszę straty finansowe i klientów. Przez cały miesiąc nie mogę korzystać z abonamentu który opłacam. Bardzo proszę o pomoc!!!
Offline
Avatar użytkownika

Krzysiek_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 17730
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 16:58
  • Podziękował : 39 razy
    Otrzymał podziękowań: 1672 razy

Re: wysoki rachunek za internet

Post14 kwi 2014, o 13:02

miko2014, niestety złożenie reklamacji w tej sprawie będzie możliwe najwcześniej po wystawieniu faktury.

Jak złożyć reklamacje
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

miko2014

Nowy

  • Posty: 7
  • Dołączył(a): 13 kwi 2014, o 23:20
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Rozmowa dla Firm 55
  • Model telefonu: sony ericsson xperia neo v

Re: wysoki rachunek za internet

Post14 kwi 2014, o 22:06

Czekam więc z niecierpliwością na fakturę.Proszę jeszcze o informację co dzieje się po rozpatrzeniu reklamacji z wcześniej wpłaconą przez abonenta zaliczką ,oraz czy po otrzymaniu faktury mogę liczyć na Waszą pomoc. Pozdrawiam
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 19164
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 48 razy
    Otrzymał podziękowań: 1572 razy

Re: wysoki rachunek za internet

Post15 kwi 2014, o 10:03

miko2014,

po wystawieniu faktury i złożeniu reklamacji daj proszę znać.
miko2014 napisał(a):Proszę jeszcze o informację co dzieje się po rozpatrzeniu reklamacji z wcześniej wpłaconą przez abonenta zaliczką

W tej kwestii musimy poczekać oczywiście na decyzję Departamentu Reklamacji. Informacje na temat nadpłaty na koncie, znajdziesz w naszym FAQ.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Krzysiek_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 17730
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 16:58
  • Podziękował : 39 razy
    Otrzymał podziękowań: 1672 razy

Re: wysoki rachunek za internet

Post15 kwi 2014, o 10:05

miko2014, jeśli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie to kwota zostanie przekazana na poczet następnych rachunków, lub może być również zwrócona np.: przelewem lub przekazem pocztowym.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

miko2014

Nowy

  • Posty: 7
  • Dołączył(a): 13 kwi 2014, o 23:20
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Rozmowa dla Firm 55
  • Model telefonu: sony ericsson xperia neo v

Re: wysoki rachunek za internet

Post15 kwi 2014, o 21:21

Bardzo dziękuję za szybkie i treściwe udzielenie informacji.
Mam nadzieję że nie będę musiał korzystać z pomocy specjalistów ale jeśli się tak nie stanie to na pewno się odezwę. Pozdrawiam
Offline
Avatar użytkownika

miko2014

Nowy

  • Posty: 7
  • Dołączył(a): 13 kwi 2014, o 23:20
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Rozmowa dla Firm 55
  • Model telefonu: sony ericsson xperia neo v

Re: wysoki rachunek za internet

Post27 kwi 2014, o 23:50

Witam serdecznie po długich oczekiwaniach na rachunek telefoniczny. Nie ukrywam że były to bardzo dłuuuuuuuuugie dni!!!
Moje pytanie brzmi: Jaką drogą najlepiej i najpewniej wysłać reklamację- listem za potwierdzeniem odbioru, listem poleconym, one-line czy fax? Pozdrawiam
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 19164
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 48 razy
    Otrzymał podziękowań: 1572 razy

Re: wysoki rachunek za internet

Post28 kwi 2014, o 10:49

Witaj miko2014,

proponuję najszybsza drogę czyli przez aplikację Plus online (Zakładka Konto i formalności – Ogólne – Zgłoszenie reklamacji) lub przesłanie jej na adres e-mail bok@plus.pl.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

miko2014

Nowy

  • Posty: 7
  • Dołączył(a): 13 kwi 2014, o 23:20
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Rozmowa dla Firm 55
  • Model telefonu: sony ericsson xperia neo v

Re: wysoki rachunek za internet

Post28 kwi 2014, o 15:24

Droga Joanno_Plus właśnie o godzinie 15.57 wysłałem e-mail na bok@plus.pl ze swoją reklamacją. Czekam i drżę z przerażenia. Jeśli jesteście w stanie mi pomóc to będę bardzo wdzięczny. Pozdrawiam i czekam na informację. Z wyrazami szacunku klient sieci Plus.
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 19164
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 48 razy
    Otrzymał podziękowań: 1572 razy

Re: wysoki rachunek za internet

Post28 kwi 2014, o 15:31

miko2014,

podaj proszę numer zagadnienia otrzymany w informacji zwrotnej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

miko2014

Nowy

  • Posty: 7
  • Dołączył(a): 13 kwi 2014, o 23:20
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Rozmowa dla Firm 55
  • Model telefonu: sony ericsson xperia neo v

Re: wysoki rachunek za internet

Post28 kwi 2014, o 18:07

Joanno_Plus przepraszam, ale przez pomyłkę wysłałem dwa razy e-mail z reklamacją i otrzymałem dwa numery zagadnienia pierwszy to 140428-001646 a drugi 140428-001735 . Czy to jest duży problem? Czy muszę to jakoś sprostować?
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 19164
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 48 razy
    Otrzymał podziękowań: 1572 razy

Re: wysoki rachunek za internet

Post29 kwi 2014, o 09:12

miko2014,

nie, to żaden problem. Przekazuję sprawę dalej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

miko2014

Nowy

  • Posty: 7
  • Dołączył(a): 13 kwi 2014, o 23:20
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Rozmowa dla Firm 55
  • Model telefonu: sony ericsson xperia neo v

Re: wysoki rachunek za internet

Post15 maja 2014, o 20:22

Witam serdecznie. Dwa dni temu otrzymałem fakturę korygującą. Nie muszę nikomu opisywać jak jestem z tego powodu szczęśliwy. Powrócił mi uśmiech na twarz oraz wiara w ludzi i ich bezinteresowną pomoc. Bardzo, bardzo dziękuję specjalistom z forum Plus i osobom które przyczyniły się do mojej radości. Pozdrawiam
Offline
Avatar użytkownika

achim

Nowy

  • Posty: 4
  • Dołączył(a): 16 maja 2014, o 20:12
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: wysoki rachunek za internet

Post16 maja 2014, o 20:59

Niedawno otrzymalem wiadomosc SMS o zablokowaniu polaczen w zwiazku z wysoka kwota wykorzystanych uslug . Zadzwonilem pod numer ktory byl podany i w rozmowie z konsultantem dowiedzialem sie ze korzystalem uslug internetowych na kwote 14.000 PLN netto . Laczylem sie z internetem jednego dnia , polaczenie trwalo okolo poltorej godziny , bylem zszokowany . Zlozylem reklamacje do BOK . Po okolo trzech tygodniach otrzymalem odpowiedz listem poleconym , ze Polkomtel nie widzi podstaw do pozytywnego rozpatrzenia mojej reklamacji . Nie wiem co robic . Nie jestem w stanie zaplacic tak ogromnej sumy . Prosze o pomoc w tej sprawie . Bede bardzo wdzieczny .
Offline
Avatar użytkownika

Krzysiek_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 17730
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 16:58
  • Podziękował : 39 razy
    Otrzymał podziękowań: 1672 razy

Re: wysoki rachunek za internet

Post19 maja 2014, o 10:58

achim, niestety tylko Departament Reklamacji możesz anulować taką opłatę :-( , jeśli składałeś już reklamacje i otrzymałeś negatywną odpowiedź niestety nie jestem w stanie już nic więcej zrobić.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Następna strona

Powrót do Plus Abonament - Oficjalny Dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 23 gości