wysoki rachunek za internet

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
habish
Szalony PlusManiak
Posty: 5656
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 19 maja 2012, o 14:14
Lokalizacja: Polska

Re: wiadomość multimedialna

Post autor: habish »

Ten B550 to nawet nie jest smartfon, sprawdź jakie masz punkty APN w telefonie.
Elik202
Nowy
Posty: 9
Rejestracja: 20 paź 2016, o 16:52

Re: wysoki rachunek za internet

Post autor: Elik202 »

Witam.Mój problem jest następujący.01.10.2016 r byłam w Turcji i nie miałam wyłączonej opcji DANE ponieważ myślałam,że nie muszę,gdyż miesięcznie opłacam dodatkowo w abonamencie 10 zł za ochronę internetu i przy podpisywaniu umowy nikt mnie nie ostrzegł,że to działa tylko w Polsce.W tym samym dniu dostałam 3 sms-y od Plusa,które niewiele mi mówiły o jakimś przekroczeniu limitu kredytowego.Nie miałam zielonego pojęcia o co chodzi,ponieważ nigdy nie miałam kredytów,a co dopiero w telefonie,więc odblokowałam,myśląc,że nic złego się nie stanie.Po 12 godz.dostałam od Plusa sms-a o treści,że za 2 dni moje konto zostanie zablokowane,jeżeli nie wpłacę zaliczki w wys.1240 zł z tytułu przekroczenia limitu kredytowego.Moje wakacje nie były już wakacjami,moje myśli były cały czas z rachunkiem nie wiadomo za co.Do nikogo nie dzwoniłam,nigdzie nie sms-owałam,wysłałam tylko sms-a z tzw.messandera bo wiedziałam,że jest on bezpłatny.Po powrocie do kraju tj.08.10.2016 od razu udałam się do placówki Plusa,ale pani niewiele mi pomogła,bo nie widziała z racji zablokowania mojego konta,zaproponowała mi bym napisała reklamację mailowo,co też uczyniłam :Znak: OKR/MaWoź/4340566/11.10.16,odpowiedź negatywna.Czuję się oszukana jako Wasz klient od 17 bodajże lat.Jestem osobą w średnim wieku i sms-y o treści jakiś limitów kredytowych są dla mnie niezrozumiałe.W umowie mam limit danych na 244 zł,więc dlaczego Państwo nie wysłaliście mi czytelniejszego sms-a,że przekroczyłam próg 244 zł,wtedy jest jasno i rzetelnie napisane o co chodzi.Zaznaczam,ze nie "ściągam "żadnej muzyki,filmów czy gier a zajrzenie na facebooka,by wysłać informację do rodziny,by potem dowiedzieć się,że za to mam zapłacić 1240 zł netto jest dla mnie jakimś absurdem.Nie chcę wystąpić na drogę sądową,ani do UKE,liczę na Państwa pomoc i polubowne załatwienie sprawy.
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: wysoki rachunek za internet

Post autor: Ewa_Plus »

Elik202,
- przykro mi z powodu zaistniałej sytuacji. Te wiadomości SMS zostały wprowadzone właśnie po to, aby zasygnalizować Klientom, że Internet jest w użyciu, a tym samym zabezpieczenia ich przed wysokimi kosztami - stąd informacja o blokadzie.
Korzystanie z facebook'a i messengera nie jest bezpłatne. Wiąże się z używaniem Internetu.
W opisanej sytuacji możesz odczekać do wystawienia faktury i złożyć reklamację ponownie. Podaj nam tutaj później numer zgłoszenia, to przyśpieszymy rozpatrywanie. Nie mogę jednak obiecać, że wszystkie naliczenia zostaną anulowane, ale możliwe, że Departament Reklamacji znajdzie jakiś kompromis.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
habish
Szalony PlusManiak
Posty: 5656
Rejestracja: 19 maja 2012, o 14:14
Lokalizacja: Polska

Re: wysoki rachunek za internet

Post autor: habish »

Czy mimo wszystko Limiter Data nie powinien zablokować transmisji danych gdy rachunek osiągnął 250zł?
Link: http://www.plus.pl/documents/16/aeb7348 ... mencie.pdf
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: wysoki rachunek za internet

Post autor: Magda_Plus »

patryk7588 pisze:Czy mimo wszystko Limiter Data nie powinien zablokować transmisji danych gdy rachunek osiągnął 250zł?
Link: http://www.plus.pl/documents/16/aeb7348 ... mencie.pdf
Tak właśnie było i usługa zadziałała prawidłowo, ale zgodnie z tym, co napisała Elik202, usunięto blokadę i transmisja danych mogła dalej działać.
Odpowiedni zapis ilustrujący taką sytuację (punkt 5c, §3 DZIAŁANIE USŁUGI, wskazanego przez Ciebie regulaminu) cyt.: "po osiągnięciu przez Klienta transmisji danych o wartości 100% limitu, do Klienta zostanie wysłana wiadomość SMS informująca o zablokowaniu transmisji danych, transmisja danych zostanie zablokowana i uniemożliwi korzystanie z Usług DATA w roamingu do końca okresu rozliczeniowego Klienta, o ile Klient nie odblokuje limitu, zgodnie z instrukcją podaną w wiadomości SMS oraz w § 2 punkt 4 Regulaminu."
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
habish
Szalony PlusManiak
Posty: 5656
Rejestracja: 19 maja 2012, o 14:14
Lokalizacja: Polska

Re: wysoki rachunek za internet

Post autor: habish »

@Magda_Plus
Faktycznie... :oops:
Gdzieś mi umknęło że Elik202 odblokowała transmisję danych. :oops:
Elik202
Nowy
Posty: 9
Rejestracja: 20 paź 2016, o 16:52

Re: wysoki rachunek za internet

Post autor: Elik202 »

patryk7588 pisze:@Magda_Plus
Faktycznie... :oops:
Gdzieś mi umknęło że Elik202 odblokowała transmisję danych. :oops:
Dziękuję za zainteresowanie moją sprawą.Jestem osobą po 50-tce i mało tzw."techniczną".Rok temu przy podpisywaniu kolejnej umowy zapytałam się jak to jest z tym internetem,bo chyba już go rok prędzej miałam,ale nie używałam,bo się bałam,więc Konsultant Plusa,powiedział mi,że nie mam się niczego bać,bo mam tą ochronę 10 zł miesięcznie i mogę mieć włączone dane cały czas,no i miałam i rzeczywiście zaglądałam przez ten czas tylko na facebooka jak mnie nie było w domu i stamtąd wysyłałam jakieś wiadomości do znajomych czy rodziny.Dlaczego czuję się oszukana ?,dlatego,że sms-y o jakimś limicie kredytowym pierwszego dnia w Turcji nie były dla mnie jasne i czytelne,dlatego odblokowałam,bo chciałam mieć kontakt z rodziną.Gdyby sms zawierał w treści,że mój limit danych przekroczył 250 zł,to zrozumiałabym o co chodzi.Czuję się oszukana dlatego,że następny sms był już jasno i czytelnie napisany,że kwota przekroczyła 1240 zł,a nie jak prędzej,że np.300% bo dalej byłabym "zielona"O to mam żal do Plusa.Płacę rachunki regularnie,rzadko kiedy przekraczam próg abonamentu i jestem rzetelnym Waszym klientem,dlatego proszę o pomoc.

Nawet tu mam problem,bo odpisać,bo wszystko mi ginie
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: wysoki rachunek za internet

Post autor: Ewa_Plus »

Elik202,
- jak pisałam wczoraj, możliwe będzie ponowne złożenie reklamacji. My ze swojej strony postaramy się przyśpieszyć jej rozpatrzenie, o ile podasz nam tutaj numer zgłoszenia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Elik202
Nowy
Posty: 9
Rejestracja: 20 paź 2016, o 16:52

Re: wysoki rachunek za internet

Post autor: Elik202 »

Dziękuję,ale nie rozumiem jaki numer mam Pani podać.12.10.2016 r ,po rozmowie telefonicznej Pani powiedziała mi,że muszę czekać na fakturę i wtedy dopiero mam napisać do Departamentu reklamację.Ja jako takiej faktury nie dostaję,tylko sms-em wiadomość ile mam do zapłaty.Prędzej w pierwszej wiadomości podałam numer jaki dostałam z odpowiedzi negatywnej z Departamentu Reklamacji Plusa oto on Znak: OKR/MaWoź/4340566/11.10.16
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: wysoki rachunek za internet

Post autor: Ewa_Plus »

Elik202 pisze:po rozmowie telefonicznej Pani powiedziała mi,że muszę czekać na fakturę i wtedy dopiero mam napisać do Departamentu reklamację.
- o tym właśnie pisałam. Jak faktura zostanie wystawiona, to wtedy złóż ponowną reklamację.
Elik202 pisze:Ja jako takiej faktury nie dostaję,tylko sms-em wiadomość ile mam do zapłaty
- SMS-em otrzymujesz powiadomienie, fakturę masz w postaci elektronicznej na Plus online. Nie mniej jednak wiadomość SMS, świadczy o tym, że faktura została wystawiona.
Elik202 pisze:w pierwszej wiadomości podałam numer jaki dostałam z odpowiedzi negatywnej z Departamentu Reklamacji Plusa oto on Znak: OKR/MaWoź/4340566/11.10.16
- to już zamknięta sprawa. Nie można jej ponownie otworzyć. Dlatego cały czas mówimy tu o złożeniu nowej reklamacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Elik202
Nowy
Posty: 9
Rejestracja: 20 paź 2016, o 16:52

Re: wysoki rachunek za internet

Post autor: Elik202 »

Dziękuję Pani jeszcze raz,fakturę mam otrzymać po 01.11.2016 i wtedy napiszę reklamacje.Dziękuję :-)
Elik202
Nowy
Posty: 9
Rejestracja: 20 paź 2016, o 16:52

Re: wysoki rachunek za internet

Post autor: Elik202 »

Witam.
Dziś jest 06.11.2016 r. i nadal nie dostałam faktury sms-em.Znowu nie mogę dodzwonić się do Działu Obsługi Klienta i ręce mi opadają z bezradności,nie znam swojego numeru na stronie online z kodem,żeby mogła zobaczyć jaka jest wystawiona faktura.Zalogować się na stronę Plusa dla mnie graniczy z cudem,żądają ode mnie jakiś kodów,których nie znam,dziwi mnie to,że nie wystarczą moje dane i nr telefonu.Wszystko jest dla osób takich jak ja pod górę i tylko czekam na informację,ze sprawa się przedawniła.Dziś zrobię przelew na Polkomtel 70 zł za abonament,który normalnie zawsze płaciłam do 17-tego danego miesiąca,a jutro napiszę reklamację do Departamentu Reklamacji Plus.Pani Ewo może jestem nierozgarnięta,ale nie mam pojęcia o jaki numer Pani chodzi,bo moją reklamację złożę mailowo(jak mi się uda) i jedynie co będę mogła Pani podać to datę i godzinę wysłania maila.Dlaczego Plus jak do tej pory nie wystawił mi faktury sms-em ?,dlaczego w dziale klienta nic nie załatwię,bo zablokowane moje konto?,dlaczegoz nikim nie mogę się dogadać ? o co tu chodzi ????,dla mnie sprawa wygląda następująco,złapała się ryba na haczyk i ją przetrzymamy do przedawnienia,bo jakakolwiek próba zarejestrowania się w Plusie online,dla mnie jest wyższą matematyką.
Elik202
Nowy
Posty: 9
Rejestracja: 20 paź 2016, o 16:52

Re: wysoki rachunek za internet

Post autor: Elik202 »

Witam
Pani Ewo wysłałam wczoraj wieczorem o 20.20 reklamację na bok@plus.pl i dostałam taki numer Reklamacja dot.tel.609-xxx-xxx Zagadnienie: 161106-000711].Mam nadzieję,że o to chodzi .Dziękuję za pomoc.
Ostatnio zmieniony 7 lis 2016, o 09:04 przez Ewa_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Ukryłam numer telefonu.
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: wysoki rachunek za internet

Post autor: Ewa_Plus »

Elik202,
- dziękuję za podanie numeru zgłoszenia. Przekazałam prośbę o pilne zajęcie się Twoją sprawą.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Elik202
Nowy
Posty: 9
Rejestracja: 20 paź 2016, o 16:52

Re: wysoki rachunek za internet

Post autor: Elik202 »

Pani Ewo jeszcze raz serdecznie dziękuję.
ODPOWIEDZ