wysoki rachunek za internet
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 7
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 7 wrz 2017, o 17:11
Re: wysoki rachunek za internet
Witam.
Po trzech reklamacjach i negocjacjach Polkomtel umorzył mi połowę rachunku.
Jestem zadowolony z takiego rozwiązania.
Pozdrawiam
Dariusz
Po trzech reklamacjach i negocjacjach Polkomtel umorzył mi połowę rachunku.
Jestem zadowolony z takiego rozwiązania.
Pozdrawiam
Dariusz
Re: wysoki rachunek za internet
Witaj Miki6464,
- to bardzo dobra wiadomość. Cieszę się, że udało się w końcu dojść do porozumienia
- to bardzo dobra wiadomość. Cieszę się, że udało się w końcu dojść do porozumienia
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Internet za granicą za ponad 700zł pomimo pakietów
Witam
Zgłosiłem przed chwilą reklamację o poniższej treści. Czy myślicie, że jest szansa na pozytywne rozpatrzenie? Reklamację musiałem wysłać w dwóch zgłoszeniach, ponieważ był limit 2400 znaków na jedną reklamację, a mnie zajęła ona ok. 4000 znaków.
Treść:
Witam. Piszę do Państwa w sprawie opłat naliczonych za użytkowanie sieci Internet w roamingu w USA. Chyba najłatwiej będzie jak przedstawię Państwu chronologicznie przebieg wydarzeń jakie miały miejsce kilka dni temu:
22 listopada, środa 22:38 - kontroluję ilość danych, minęło prawie 2 tygodnie jak jestem w USA i korzystam z pakietu, wykorzystałem 80%, do końca pobytu jeszcze 4 dni, z czego 2 na terytorium USA i do wykorzystania 20% - jest ok
czwartek ok. 00:40 - jestem blisko granicy USA - Kanada; w Kanadzie nie zamierzam korzystać z Internetu, ponieważ pakiet Atlantycki nie obejmuje tego kraju
czwartek 00:49 - wciąż jestem na terenie USA; dostaję sms: wykorzystano 40% limitu w ramach usługi Limiter DATA w roamingu
czwartek 00:50 - dostaję sms: wykorzystano 80% limitu w ramach usługi Limiter DATA w roamingu
czwartek 00:51 - dostaję sms: wykorzystano 100% limitu w ramach usługi Limiter DATA w roamingu; transmisja danych zostaje zablokowana
czwartek 00:51 - odczytuję 3 smsy i domyślam się, że złapała mnie kanadyjska antena i do mojego rachunku zostaje doliczona astronomiczna kwota, ale nie mogę tego sprawdzić
czwartek ok 01 - przekraczam granicę, wjeżdżam z USA do Kanady
czwartek 01:13 - dostaję sms od Plus z informacją, że jestem na terenie Kanady oraz informację o cenach za połączenia, transfer danych, itd - trochę za późno na taką informację :(
czwartek i piątek - w Kanadzie korzystam tylko z wifi - sprawdzam stan rachunku Plus i widzę, że doliczono mi ok 250 zł (raz 226 zł i za chwilę jeszcze 30 zł), czyli tyle ile jest domyślnie w Limiter DATA dla abonamentu; 250 zł za pobranie 4MB
piątek wieczór - powrót z Kanady do USA; pakiet Atlantycki zgodnie z oczekiwaniami wciąż działa - wciąż miałem do dyspozycji ok. 10% czyli 100MB z pakietu Atlantyckiego; korzystam więc
sobota 1:50 - dostaję sms: Pakiet Atlantycki 1GB został wykorzystany; przestaję korzystać z internetu, ale nie blokuję transmisji danych pakietowych, ponieważ wiem, że z 3 dni wcześniej transmisja danych została zablokowana, po naliczeniu bardzo dużej kwoty 250zł w czwartek
sobota 2:10 - dostaję sms: blokada połączeń w związku z wysoką kwotą wykorzystanych usług
sobota później - przy najbliższej okazji na wifi sprawdzam stan rachunku Plus i przeżywam kolejne załamanie - do rachunku dopisano jeszcze większą kwotę (ok. 515 zł, za 10MB)
niedziela 12:27 - jestem już w Polsce; dostaję sms: blokada transmisji danych, dodatkowo jeśli nie wpłacę kwoty 630 zł w ciągu 2 dni roboczych, to zostaną mi zablokowane również połączenia
Uważam, że obie kwoty zostały mi doliczone niesłusznie do mojego rachunku. Pierwsza - ponieważ wciąż byłem na terytorium USA, choć czekając w samochodzie w kolejce przy przejściu granicznym, nie miałem wiedzy o tym jakie anteny mnie łapią, a wszystkie 3 smsy przyszły w przeciągu 2 minut i zanim je odczytałem, było już po sprawie :(. Druga - transmisja danych była wciąż zablokowana, więc po wyczerpaniu się pakietu Atlantyckiego oczekiwałem, że transmisja wciąż będzie zablokowana - nie otrzymałem przecież żadnej informacji, że została odblokowana. Jest mi dodatkowo przykro, ponieważ jestem Państwa klientem nieprzerwanie od kilkunastu lat, najpierw na kartę, a ostatnie lata abonament. Dodatkowo cała rodzina jest wciągnieta w Plusa, żona, córka, dalsza rodzina. Proszę o anulowanie / umorzenie obu w/w opłat doliczonych do mojego rachunku Plus oraz o odblokowanie transmisji danych (jestem już w Polsce i choć mam jeszcze sporo danych do wykorzystania bez ponoszenia dodatkowych opłat, nie mogę z nich korzystać). Proszę również o nieblokowanie mi pozostałych podstawowych usług, czyli rozmów i sms.
Pozdrawiam,
Klient wciąż żywiący nadzieję -
Rafał Hawrylak
Zgłosiłem przed chwilą reklamację o poniższej treści. Czy myślicie, że jest szansa na pozytywne rozpatrzenie? Reklamację musiałem wysłać w dwóch zgłoszeniach, ponieważ był limit 2400 znaków na jedną reklamację, a mnie zajęła ona ok. 4000 znaków.
Treść:
Witam. Piszę do Państwa w sprawie opłat naliczonych za użytkowanie sieci Internet w roamingu w USA. Chyba najłatwiej będzie jak przedstawię Państwu chronologicznie przebieg wydarzeń jakie miały miejsce kilka dni temu:
22 listopada, środa 22:38 - kontroluję ilość danych, minęło prawie 2 tygodnie jak jestem w USA i korzystam z pakietu, wykorzystałem 80%, do końca pobytu jeszcze 4 dni, z czego 2 na terytorium USA i do wykorzystania 20% - jest ok
czwartek ok. 00:40 - jestem blisko granicy USA - Kanada; w Kanadzie nie zamierzam korzystać z Internetu, ponieważ pakiet Atlantycki nie obejmuje tego kraju
czwartek 00:49 - wciąż jestem na terenie USA; dostaję sms: wykorzystano 40% limitu w ramach usługi Limiter DATA w roamingu
czwartek 00:50 - dostaję sms: wykorzystano 80% limitu w ramach usługi Limiter DATA w roamingu
czwartek 00:51 - dostaję sms: wykorzystano 100% limitu w ramach usługi Limiter DATA w roamingu; transmisja danych zostaje zablokowana
czwartek 00:51 - odczytuję 3 smsy i domyślam się, że złapała mnie kanadyjska antena i do mojego rachunku zostaje doliczona astronomiczna kwota, ale nie mogę tego sprawdzić
czwartek ok 01 - przekraczam granicę, wjeżdżam z USA do Kanady
czwartek 01:13 - dostaję sms od Plus z informacją, że jestem na terenie Kanady oraz informację o cenach za połączenia, transfer danych, itd - trochę za późno na taką informację :(
czwartek i piątek - w Kanadzie korzystam tylko z wifi - sprawdzam stan rachunku Plus i widzę, że doliczono mi ok 250 zł (raz 226 zł i za chwilę jeszcze 30 zł), czyli tyle ile jest domyślnie w Limiter DATA dla abonamentu; 250 zł za pobranie 4MB
piątek wieczór - powrót z Kanady do USA; pakiet Atlantycki zgodnie z oczekiwaniami wciąż działa - wciąż miałem do dyspozycji ok. 10% czyli 100MB z pakietu Atlantyckiego; korzystam więc
sobota 1:50 - dostaję sms: Pakiet Atlantycki 1GB został wykorzystany; przestaję korzystać z internetu, ale nie blokuję transmisji danych pakietowych, ponieważ wiem, że z 3 dni wcześniej transmisja danych została zablokowana, po naliczeniu bardzo dużej kwoty 250zł w czwartek
sobota 2:10 - dostaję sms: blokada połączeń w związku z wysoką kwotą wykorzystanych usług
sobota później - przy najbliższej okazji na wifi sprawdzam stan rachunku Plus i przeżywam kolejne załamanie - do rachunku dopisano jeszcze większą kwotę (ok. 515 zł, za 10MB)
niedziela 12:27 - jestem już w Polsce; dostaję sms: blokada transmisji danych, dodatkowo jeśli nie wpłacę kwoty 630 zł w ciągu 2 dni roboczych, to zostaną mi zablokowane również połączenia
Uważam, że obie kwoty zostały mi doliczone niesłusznie do mojego rachunku. Pierwsza - ponieważ wciąż byłem na terytorium USA, choć czekając w samochodzie w kolejce przy przejściu granicznym, nie miałem wiedzy o tym jakie anteny mnie łapią, a wszystkie 3 smsy przyszły w przeciągu 2 minut i zanim je odczytałem, było już po sprawie :(. Druga - transmisja danych była wciąż zablokowana, więc po wyczerpaniu się pakietu Atlantyckiego oczekiwałem, że transmisja wciąż będzie zablokowana - nie otrzymałem przecież żadnej informacji, że została odblokowana. Jest mi dodatkowo przykro, ponieważ jestem Państwa klientem nieprzerwanie od kilkunastu lat, najpierw na kartę, a ostatnie lata abonament. Dodatkowo cała rodzina jest wciągnieta w Plusa, żona, córka, dalsza rodzina. Proszę o anulowanie / umorzenie obu w/w opłat doliczonych do mojego rachunku Plus oraz o odblokowanie transmisji danych (jestem już w Polsce i choć mam jeszcze sporo danych do wykorzystania bez ponoszenia dodatkowych opłat, nie mogę z nich korzystać). Proszę również o nieblokowanie mi pozostałych podstawowych usług, czyli rozmów i sms.
Pozdrawiam,
Klient wciąż żywiący nadzieję -
Rafał Hawrylak
Ostatnio zmieniony 28 lis 2017, o 10:24 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączono wątki- podobny temat
Powód: połączono wątki- podobny temat
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: wysoki rachunek za internet
Witaj rafal.h,
podeślij proszę numer zgłoszonej reklamacji lub numer telefonu, którego ta sprawa dotyczy poprzez ten formularz postaram się przyspieszyć jej rozpatrzenie.rafal.h pisze:Zgłosiłem przed chwilą reklamację
Decyzję w tej sprawie podejmie Departament Reklamacji.rafal.h pisze:Czy myślicie, że jest szansa na pozytywne rozpatrzenie?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: wysoki rachunek za internet
Witam. nr telefonu poszedł na priv. Reklamację zgłaszałem przez portal i nie ma nadanego numeru.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: wysoki rachunek za internet
Witaj rafal.h,
sprawdź pocztę.
sprawdź pocztę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: wysoki rachunek za internet
Witam
Rozpatrzono moją reklamacje negatywnie. Jednak w mojej opinii uzasadnienie jest niezasadne :). Pomimo zapewnienia o uważnym zapoznaniu się z treścią mojej reklamacji, w uzasadnieniu w ogóle się do treści reklamacji nie odniesiono. Po kilkunastu wspólnych latach przyszedł czas na zmianę operatora. Reklamowane przeze mnie 700 zł Plus po moim odejściu z sieci (i mojej najbliższej rodziny) straci w pół roku. Nie chodzi o złośliwość, ale o poczucie niesprawiedliwości i złe traktowanie klienta, zwłaszcza długoletniego.
W załączeniu odpowiedź Plusa.
Rozpatrzono moją reklamacje negatywnie. Jednak w mojej opinii uzasadnienie jest niezasadne :). Pomimo zapewnienia o uważnym zapoznaniu się z treścią mojej reklamacji, w uzasadnieniu w ogóle się do treści reklamacji nie odniesiono. Po kilkunastu wspólnych latach przyszedł czas na zmianę operatora. Reklamowane przeze mnie 700 zł Plus po moim odejściu z sieci (i mojej najbliższej rodziny) straci w pół roku. Nie chodzi o złośliwość, ale o poczucie niesprawiedliwości i złe traktowanie klienta, zwłaszcza długoletniego.
W załączeniu odpowiedź Plusa.
Re: wysoki rachunek za internet
O ile powoływanie się na zbyt późne sms-y jest moim zdaniem niepoważne (tego nie ma w żadnym regulaminie i trzeba samemu przy granicy uważać), to nie rozumiem, dlaczego po zablokowaniu transmisji danych, przez Plusa, nadal transmisja się odbywała i potrącono kolejne opłaty? Czy odblokowywałeś transmisję sms-em na 8802? jeśli tak to twoja wina, jeśli nie, to powinieneś zapłacić te 250 a resztą niech Plus obciąża swój wadliwie działający system.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: wysoki rachunek za internet
Witaj rafal.h,
reklamacja została złożona po zamknięciu okresu rozliczeniowego?
Czy tylko taką odpowiedź otrzymałeś z Departamentu Reklamacji, nie było dalszej części?
reklamacja została złożona po zamknięciu okresu rozliczeniowego?
Czy tylko taką odpowiedź otrzymałeś z Departamentu Reklamacji, nie było dalszej części?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: wysoki rachunek za internet
@Basia_Plus
Rzeczywiście na drugiej stronie jest jeszcze część odpowiedzi. Reklamacja została złożona przed zakończeniem okresu rozliczeniowego. Jednak zdań z pierwszej strony: "Biorąc pod uwagę powyższe brak jest podstaw do pozytywnego rozpatrzenia reklamacji. Informuję o zakończeniu postępowania reklamacyjnego w powyższej sprawie" trudno uznać za cokolwiek innego niż zakończenie postępowania reklamacyjnego z negatywnym skutkiem.
@TomPL
To, że czegoś nie ma regulaminie nie oznacza, że klient nie jest poszkodowany. Inaczej niepotrzebne byłyby takie instytucje jak UKE czy UOKiK. Nie uważam, że moje argumenty są niepoważne. Nie mam wpływu na to do jakich anten się łączę. Plus natomiast wie gdzie jestem podłączony.
@all
Uzasadnienie tylko częściowo odnosi się do moich argumentów. Niepoważne jest dodatkowo to, że napisano, że powinienem wpłacić zaliczkę, w przeciwnym wypadku zostanie nałożona blokada połączeń. A przecież jest to kwestia sporna i nie będę wpłacał żadnej zaliczki, ponieważ prawdopodobnie po wpłacie byłoby pozamiatane i nie mógłbym zgłaszać roszczeń. Jak dla mnie jest to jawne szantażowanie (blokada) i kpina (nieodniesienie się do moich argumentów). Jeśli Plus postawi na swoim, to wpłacę tę kasę, ale tak jak napisałem, dociągnę do końca okresu abonamentu i to będzie koniec wieloletniego związku.
Rzeczywiście na drugiej stronie jest jeszcze część odpowiedzi. Reklamacja została złożona przed zakończeniem okresu rozliczeniowego. Jednak zdań z pierwszej strony: "Biorąc pod uwagę powyższe brak jest podstaw do pozytywnego rozpatrzenia reklamacji. Informuję o zakończeniu postępowania reklamacyjnego w powyższej sprawie" trudno uznać za cokolwiek innego niż zakończenie postępowania reklamacyjnego z negatywnym skutkiem.
@TomPL
To, że czegoś nie ma regulaminie nie oznacza, że klient nie jest poszkodowany. Inaczej niepotrzebne byłyby takie instytucje jak UKE czy UOKiK. Nie uważam, że moje argumenty są niepoważne. Nie mam wpływu na to do jakich anten się łączę. Plus natomiast wie gdzie jestem podłączony.
@all
Uzasadnienie tylko częściowo odnosi się do moich argumentów. Niepoważne jest dodatkowo to, że napisano, że powinienem wpłacić zaliczkę, w przeciwnym wypadku zostanie nałożona blokada połączeń. A przecież jest to kwestia sporna i nie będę wpłacał żadnej zaliczki, ponieważ prawdopodobnie po wpłacie byłoby pozamiatane i nie mógłbym zgłaszać roszczeń. Jak dla mnie jest to jawne szantażowanie (blokada) i kpina (nieodniesienie się do moich argumentów). Jeśli Plus postawi na swoim, to wpłacę tę kasę, ale tak jak napisałem, dociągnę do końca okresu abonamentu i to będzie koniec wieloletniego związku.
Re: wysoki rachunek za internet
Rozumiem twoje rozgoryczenie i czuję się trochę jak adwokat diabła, ale...rafal.h pisze: @TomPL
To, że czegoś nie ma regulaminie nie oznacza, że klient nie jest poszkodowany. Inaczej niepotrzebne byłyby takie instytucje jak UKE czy UOKiK. Nie uważam, że moje argumenty są niepoważne. Nie mam wpływu na to do jakich anten się łączę. Plus natomiast wie gdzie jestem podłączony.
Plus nie ma wpływu na to, gdzie pojedziesz z włączonym telefonem i z którymi nadajnikami chcesz się łączyć, nie ma wpływu jak ustawisz w telefonie zezwolenia na transfer danych mobilnych. I wreszcie to ty decydujesz czy roaming ma działać.
Natomiast nadal nie wiem, za co Plus naliczył te opłaty powyżej limitu 250zł i o wyjaśnienie tej sprawy koniecznie wnioskowałbym po otrzymaniu faktury.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: wysoki rachunek za internet
rafal.h,
zatem zgodnie z odpowiedzią z Działu Reklamacji, proszę o ponowne złożenie reklamacji, po zakończeniu okresu rozliczeniowego.
Jeśli podasz nam później numer zagadnienia to postaramy się przyspieszyć jego rozpatrzenie.
zatem zgodnie z odpowiedzią z Działu Reklamacji, proszę o ponowne złożenie reklamacji, po zakończeniu okresu rozliczeniowego.
Jeśli podasz nam później numer zagadnienia to postaramy się przyspieszyć jego rozpatrzenie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: wysoki rachunek za internet
@TomPL
Ja nie widzę tutaj w ogóle mojej winy. W całej tej sprawie nie chodzi mi o pieniądze, ale o poczucie niesprawiedliwości. Dodatkowo boli mnie takie traktowanie wieloletniego klienta. Rozumiem, że to automat naliczył opłaty, wysyłał sms, zablokował internet, itd. Ale już na reklamację odpowiadał człowiek - pracownik Plus. Pomijając uwzględnienie długoletniej współpracy. Pracownik ten nie odniósł się w ogóle do moich argumentów i zakończył postępowanie.
@Basia_Plus
Dziękuję za sugestię, złożę raz jeszcze taką samą reklamację za kilka dni, kiedy zostanie wystawiona faktura za feralny okres rozliczeniowy. Chociaż wg mnie odpowiedź na reklamację powinna wyglądać mniej więcej tak:
"Reklamację uznaje się za niezasadną ponieważ nie została złożona po reklamowanym okresie rozliczeniowym.". I tyle, bez jakiejkolwiek "próby" ustosunkowania się do moich argumentów. Oraz bez szantażowego informowania o blokadzie połączeń. Rozumiem, że taka forma ma zniechęcić część reklamujących do podjęcia dalszych kroków.
Dziękuję też za chęć pomocy.
- jasna sprawa. Byłem na terytorium kraju, w którym obowiązuje Pakiet AtlantyckiPlus nie ma wpływu na to, gdzie pojedziesz z włączonym telefonem ...
- ja nie chcę się z nimi łączyć - to się odbywa poza moją wiedzą i decyzją.... i z którymi nadajnikami chcesz się łączyć
- muszę mieć włączony roaming i transmisję danych, aby korzystać z Pakietu Atlantyckiego.nie ma wpływu jak ustawisz w telefonie zezwolenia na transfer danych mobilnych. I wreszcie to ty decydujesz czy roaming ma działać.
Ja nie widzę tutaj w ogóle mojej winy. W całej tej sprawie nie chodzi mi o pieniądze, ale o poczucie niesprawiedliwości. Dodatkowo boli mnie takie traktowanie wieloletniego klienta. Rozumiem, że to automat naliczył opłaty, wysyłał sms, zablokował internet, itd. Ale już na reklamację odpowiadał człowiek - pracownik Plus. Pomijając uwzględnienie długoletniej współpracy. Pracownik ten nie odniósł się w ogóle do moich argumentów i zakończył postępowanie.
@Basia_Plus
Dziękuję za sugestię, złożę raz jeszcze taką samą reklamację za kilka dni, kiedy zostanie wystawiona faktura za feralny okres rozliczeniowy. Chociaż wg mnie odpowiedź na reklamację powinna wyglądać mniej więcej tak:
"Reklamację uznaje się za niezasadną ponieważ nie została złożona po reklamowanym okresie rozliczeniowym.". I tyle, bez jakiejkolwiek "próby" ustosunkowania się do moich argumentów. Oraz bez szantażowego informowania o blokadzie połączeń. Rozumiem, że taka forma ma zniechęcić część reklamujących do podjęcia dalszych kroków.
Dziękuję też za chęć pomocy.
Re: wysoki rachunek za internet
Plus też nie ma na to wpływu.rafal.h pisze:@TomPL- jasna sprawa. Byłem na terytorium kraju, w którym obowiązuje Pakiet AtlantyckiPlus nie ma wpływu na to, gdzie pojedziesz z włączonym telefonem ...- ja nie chcę się z nimi łączyć - to się odbywa poza moją wiedzą i decyzją.... i z którymi nadajnikami chcesz się łączyć
Jeśli decydujesz się na włączony roaming i transmisję nikt za ciebie nie będzie tego pilnował.rafal.h pisze:- muszę mieć włączony roaming i transmisję danych, aby korzystać z Pakietu Atlantyckiego.nie ma wpływu jak ustawisz w telefonie zezwolenia na transfer danych mobilnych. I wreszcie to ty decydujesz czy roaming ma działać.
Na forum Orange jest opisany podobny przypadek (Szwajcaria) i w końcu: Przy 3cim odwołaniu i powołaniu się na wymagania UKE (operator jest ZOBOWIĄZANY do podania ceny usług NIEZWŁOCZNIE po zalogowaniu się klienta do sieci), uznano moją reklamację.
Może i Plus da radę, powodzenia
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: wysoki rachunek za internet
rafal.h,
jak złożysz reklamację, daj nam znać tutaj na forum, postaramy się przyspieszyć jej rozpatrzenie.rafal.h pisze:złożę raz jeszcze taką samą reklamację za kilka dni, kiedy zostanie wystawiona faktura za feralny okres rozliczeniowy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ