wysoki rachunek za internet
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 9
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 20 paź 2016, o 16:52
Re: wysoki rachunek za internet
Jeszcze raz dziękuję Pani Ewo za telefon i za rozwiązanie problemu .Jest Pani dobrym człowiekiem.DZIĘKUJĘ !!!
Re: wysoki rachunek za internet
Elik202,
- cieszę się, że mogłam pomóc
- cieszę się, że mogłam pomóc
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: wysoki rachunek za internet
Witam ponownie Pani Ewo.
Mam tylko jedno pytanie,bo po naszej rozmowie telefonicznej,miałam otrzymać nowy rachunek,jednakże do dnia dzisiejszego nie mogę go opłacić,bo nie dostałam żadnego sms-a z Plusa,jaką kwotę mam zapłacić.Jeden jaki dostałam po naszej rozmowie,był treści,że rozpatrzono moje zgłoszenie z dnia 06.11.2016 potwierdzone rozmową telefoniczną.Chciałabym móc uregulować i zacząć móc korzystać z telefonu.Moje pytanie jest następujące,czy mam dalej czekać,,bo zawsze moje rozliczenie przypadało na 17 lub 18-ty dzień kalendarzowy.Pozdrawiam i dziekuję .
Mam tylko jedno pytanie,bo po naszej rozmowie telefonicznej,miałam otrzymać nowy rachunek,jednakże do dnia dzisiejszego nie mogę go opłacić,bo nie dostałam żadnego sms-a z Plusa,jaką kwotę mam zapłacić.Jeden jaki dostałam po naszej rozmowie,był treści,że rozpatrzono moje zgłoszenie z dnia 06.11.2016 potwierdzone rozmową telefoniczną.Chciałabym móc uregulować i zacząć móc korzystać z telefonu.Moje pytanie jest następujące,czy mam dalej czekać,,bo zawsze moje rozliczenie przypadało na 17 lub 18-ty dzień kalendarzowy.Pozdrawiam i dziekuję .
Re: wysoki rachunek za internet
Elik202,
- najlepiej będzie poczekać na faktury korygujące. Niebawem powinny być widoczne w Plus online (www.online.plus.pl).
- najlepiej będzie poczekać na faktury korygujące. Niebawem powinny być widoczne w Plus online (www.online.plus.pl).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: wysoki rachunek za internet
Witam,
Mój problem również dotyczy transmisji danych w roamingu i ogromnego rachunku naliczonego w skutek nieświadomego niewyłączenia jej w telefonie. Wygląda na to, że w moim przypadku nie zadziałała jednak usługa Limiter DATA, gdyż dostałam jedynie jednego SMS'a informującego o zużyciu 40 % limitu. Nie wiedząc jeszcze wtedy co on dokładnie oznacza nie odpowiedziałam na wiadomość. Pozostałe dwie wiadomości jak i automatyczna blokada po 5 MB transferu ( przebywałam wtedy w Szwajcarii) nie zadziałały. Dwa dni później dostałam telefon z biura Plusa informujący mnie o rachunku na kwotę 13 tys złotych. Dodam jeszcze ze jestem osobą straszą, a usługa transferu danych była przeze mnie nieświadomie włączona w telefonie. Telefonu używałam jedynie do kontaktu z rodziną przez Skyp'a i wykonałam co najwyżej dwie krótkie rozmowy telefoniczne.
Bardzo proszę o potwierdzenie informacji, że usługa Limiter DATA faktycznie powinna zadziałać w tej sytuacji? Czy zdarzały się już podobne wypadki, że limit został przekroczony a blokada nie zadziałała mimo to? Ciężko jest mi zrozumieć dlaczego Plus nie skontaktował się ze mną wcześniej..? Czyż dyrektywa unijna zobowiązująca dostawców usług telekomunikacyjnych nie miała na celu zapobiegać takim przypadkom i chronić użytkowników przed wysokimi kosztami transferów???
Mam również pytanie dotyczące postępowania reklamacyjnego: Czy w obecnej sytuacji mam czekać cierpliwie na rachunek czy złożyć ją już teraz?
Z góry dziękuję za pomoc w tej sprawie.
Mój problem również dotyczy transmisji danych w roamingu i ogromnego rachunku naliczonego w skutek nieświadomego niewyłączenia jej w telefonie. Wygląda na to, że w moim przypadku nie zadziałała jednak usługa Limiter DATA, gdyż dostałam jedynie jednego SMS'a informującego o zużyciu 40 % limitu. Nie wiedząc jeszcze wtedy co on dokładnie oznacza nie odpowiedziałam na wiadomość. Pozostałe dwie wiadomości jak i automatyczna blokada po 5 MB transferu ( przebywałam wtedy w Szwajcarii) nie zadziałały. Dwa dni później dostałam telefon z biura Plusa informujący mnie o rachunku na kwotę 13 tys złotych. Dodam jeszcze ze jestem osobą straszą, a usługa transferu danych była przeze mnie nieświadomie włączona w telefonie. Telefonu używałam jedynie do kontaktu z rodziną przez Skyp'a i wykonałam co najwyżej dwie krótkie rozmowy telefoniczne.
Bardzo proszę o potwierdzenie informacji, że usługa Limiter DATA faktycznie powinna zadziałać w tej sytuacji? Czy zdarzały się już podobne wypadki, że limit został przekroczony a blokada nie zadziałała mimo to? Ciężko jest mi zrozumieć dlaczego Plus nie skontaktował się ze mną wcześniej..? Czyż dyrektywa unijna zobowiązująca dostawców usług telekomunikacyjnych nie miała na celu zapobiegać takim przypadkom i chronić użytkowników przed wysokimi kosztami transferów???
Mam również pytanie dotyczące postępowania reklamacyjnego: Czy w obecnej sytuacji mam czekać cierpliwie na rachunek czy złożyć ją już teraz?
Z góry dziękuję za pomoc w tej sprawie.
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: wysoki rachunek za internet
kasia13, usługa LIMITER DATA została stworzona właśnie po to, żeby opisana przez Ciebie sytuacja nie miała miejsca. Z Twojego postu wynika, że działała. Trudno mi powiedzieć, dlaczego jej działanie zostało zablokowane.
Proszę Cię o złożenie reklamacji dopiero po wystawieniu faktury.
Proszę Cię o złożenie reklamacji dopiero po wystawieniu faktury.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: wysoki rachunek za internet
Witam, mam pytanie odnośnie odblokowania " Limiter Date", mianowicie czy odbywa się to tylko za pomocą smsa bez weryfikacji danych biorąc pod uwagę że jest to telefon na abonament? Szczerze powiem że to jakaś bzdura. Ostatnio moja córka była w Chorwacji i nie działał jej internet, zadzwoniłam do BOK i dowiedziałam się że wszystko ok i "pakiet internetowy" powinien działać a za niespełna dwa dni dostaje sms z prośbą o pilny kontakt. Oczywiście parę razy łączę się z BOK bo nikt nic nie wie a w końcu dowiaduję się że za internet jest kwota 3,800 zł.. Zaniemówiłam... Jakiś dzieciak dorwał się do jej telefonu i chyba odblokował "Limiter Date" ale to dla mnie jest szokiem przecież telefon jest na abonament jak dzwonię po byle pierdołę to weryfikacja trwa kilka minut a tak poważne zmiany na koncie odbywają się bez niczego? Czyli sprawa jest jasna sieć PLUS w taki sposób kradnie nasze pieniądze. I jak tu czytam to kwoty są ogromne. Złożyłam oczywiście reklamację i w BOK i UKE tak być nie może. Proszę o odpowiedź jak odbywa się takie odblokowanie?
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5177
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: wysoki rachunek za internet
Witaj wodnik,
informacje na temat odblokowania usługi Limiter Data znajdziesz tutaj http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... _topview=1.
informacje na temat odblokowania usługi Limiter Data znajdziesz tutaj http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... _topview=1.
Podaj proszę numer reklamacji. Postaramy się przyspieszyć rozpatrzenie zgłoszenia.wodnik pisze:Złożyłam oczywiście reklamację i w BOK
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: wysoki rachunek za internet
To za wiele mi Pani nie wyjaśniła.. Czyli każdy może odblokować to bez mojej wiedzy jesli telefon wpadnie choćby na chwilę w niepowołane ręce ? To jeszcze jedno pytanie skoro posiadam dwa abonamenty i ten drugi który został w kraju od ponad 10 lat dlaczego nie dostałam sms o zmianie na moim koncie? Dlaczego nikt do mnie nie zadzwonił z BOK , przecież widoczne było że dzieje się coś co nie powinno? Macie nagrywane rozmowy ktoś powinien odsłuchać i już by wiedział że przed wyjazdem córki po to dzwoniłam żeby wszystko było jasne i nie generowały się żadne koszty. Na pierwszym miejscu dotyczyło to internetu, po co Wy nagrywacie te rozmowy? Piszecie do mnie sms jak rachunek wynosi prawie 4,000 zł? Gdzie byliście wcześniej? To jawna nieuczciwość. Pomijając to wszystko uważam że powinnam dostać na swój główny numer telefon natychmiast po wprowadzeniu zmiany na koncie. Mam rację?
NUMER REKLAMACJI 170505-001072.
NUMER REKLAMACJI 170505-001072.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5177
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: wysoki rachunek za internet
wodnik,
jeśli określony limit 250 zł zostanie przekroczony transmisja danych zostanie zablokowana i na telefon wysłana wiadomość SMS informująca o przekroczeniu tego progu oraz o możliwości odblokowania limitu zgodnie z instrukcją podaną w wiadomości SMS.
jeśli określony limit 250 zł zostanie przekroczony transmisja danych zostanie zablokowana i na telefon wysłana wiadomość SMS informująca o przekroczeniu tego progu oraz o możliwości odblokowania limitu zgodnie z instrukcją podaną w wiadomości SMS.
Poprosiłam o przyspieszenie rozpatrzenia zgłoszenia.wodnik pisze:NUMER REKLAMACJI 170505-001072.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: wysoki rachunek za internet
Widzę że odpowiada Pani na zasadzie kopiuj- wklej a tak w rzeczywistości na żadne pytanie odpowiedź nie padła.
Regulamin i zasady działania "LIMITER DATE" zgłębiłam w całości jak i wszystkie fora na temat oszustw i naciągania w sieci plus. Zadałam konkretne pytanie i takiej oczekiwałam odpowiedzi.
Myślałam że to forum działa rzeczywiście pomagając rozwiązywać problemy z siecią PLUS a nie na zasadzie kopiuj- wklej z regulaminów i tym podobnych, no cóż dziękuję za poświęcony czas...
Regulamin i zasady działania "LIMITER DATE" zgłębiłam w całości jak i wszystkie fora na temat oszustw i naciągania w sieci plus. Zadałam konkretne pytanie i takiej oczekiwałam odpowiedzi.
Myślałam że to forum działa rzeczywiście pomagając rozwiązywać problemy z siecią PLUS a nie na zasadzie kopiuj- wklej z regulaminów i tym podobnych, no cóż dziękuję za poświęcony czas...
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5177
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: wysoki rachunek za internet
wodnik,
Zgodnie z regulaminem usługi http://www.plus.pl/documents/16/aeb7348 ... mencie.pdf
cyt.: "po osiągnięciu przez Klienta transmisji danych o wartości 100% limitu, do Klienta zostanie wysłana wiadomość SMS informująca o zablokowaniu transmisji danych, transmisja danych zostanie zablokowana i uniemożliwi korzystanie z Usług DATA w roamingu do końca okresu rozliczeniowego Klienta, o ile Klient nie odblokuje limitu, zgodnie z instrukcją podaną w wiadomości SMS oraz w § 2 punkt 4 Regulaminu."
Decyzję w kwestii naliczonej opłaty podejmie Departament Reklamacji.
Zgodnie z regulaminem usługi http://www.plus.pl/documents/16/aeb7348 ... mencie.pdf
cyt.: "po osiągnięciu przez Klienta transmisji danych o wartości 100% limitu, do Klienta zostanie wysłana wiadomość SMS informująca o zablokowaniu transmisji danych, transmisja danych zostanie zablokowana i uniemożliwi korzystanie z Usług DATA w roamingu do końca okresu rozliczeniowego Klienta, o ile Klient nie odblokuje limitu, zgodnie z instrukcją podaną w wiadomości SMS oraz w § 2 punkt 4 Regulaminu."
Jeśli usunięto blokadę transmisja danych mogła dalej działać.wodnik pisze: Jakiś dzieciak dorwał się do jej telefonu i chyba odblokował "Limiter Date"
Decyzję w kwestii naliczonej opłaty podejmie Departament Reklamacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: wysoki rachunek za internet
Dziękuję ... To teraz pozostało czekać...
Pozdrawiam...
Pozdrawiam...
wysoki rachunek za internet
Witam,
jestem Państwa klientem od września 2016 roku i jakoś nie było problemów, posiadał u was 2 nr telefoniczne oraz internet. Ostatnio byłem dzień na terenie Bułgarii i otrzymałem sms że mój numer zostanie zablokowany jak nie wpłace 7000 tys zł za przekroczony limit damych lub wpłacę zaliczkę w wysokości 1160 zł. Po wielu dzisiejszych rozmowach w Państwa konsultantami i wieloma sprzecznymi informacjami i totalna bzdurą o nie możności zobaczeniu bilingu przez zapłaceniem faktury, stwierdzam, że wnoszę skargę na sieć Plus do UOKiK oraz pozywam sieć Plus do sądu. Z Państwa strony nie uzyskałem żadnej pomocy w rozstrzygnięciu przedmiotowej sprawy. Zapłacę oczywiście fakturę w podanej kwocie i będę równocześnie składała reklamację i skargę do UOKiK oraz pozew. Niestety zawiodłem sie na Państwa firmie, myślałem że po 14 latach współsprawca z T-Mobile, przenosząc numery do waszej sieci w końcu trafiłem na uczciwą firmą ale jednak to była pomyłka.
jestem Państwa klientem od września 2016 roku i jakoś nie było problemów, posiadał u was 2 nr telefoniczne oraz internet. Ostatnio byłem dzień na terenie Bułgarii i otrzymałem sms że mój numer zostanie zablokowany jak nie wpłace 7000 tys zł za przekroczony limit damych lub wpłacę zaliczkę w wysokości 1160 zł. Po wielu dzisiejszych rozmowach w Państwa konsultantami i wieloma sprzecznymi informacjami i totalna bzdurą o nie możności zobaczeniu bilingu przez zapłaceniem faktury, stwierdzam, że wnoszę skargę na sieć Plus do UOKiK oraz pozywam sieć Plus do sądu. Z Państwa strony nie uzyskałem żadnej pomocy w rozstrzygnięciu przedmiotowej sprawy. Zapłacę oczywiście fakturę w podanej kwocie i będę równocześnie składała reklamację i skargę do UOKiK oraz pozew. Niestety zawiodłem sie na Państwa firmie, myślałem że po 14 latach współsprawca z T-Mobile, przenosząc numery do waszej sieci w końcu trafiłem na uczciwą firmą ale jednak to była pomyłka.
Re: wysoki rachunek za internet
Dostałeś SMS-y ostrzegawcze z usługi Limiter Data: http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... faqid=3997 ?