wysoki rachunek za internet
: 14 kwie 2014, o 01:37
Witam. Jestem pechowym klientem sieci plus.
Mój problem pojawił się 31.03.2014 roku kiedy to otrzymałem informację o zablokowaniu mojego konta i telefonu ze względu na nadużycia finansowe. To był dla mnie szok! Ponieważ od kilku lat jestem klientem Plus i nigdy nie miałem żadnego zadłużenia. Okazało się że mimo nie posiadania internetu ( wyłączony 17 marca 2013 roku ) i wyłączonej w telefonie opcji „ przesył danych przez sieć komórkową „ o czym świadczą moje dotychczasowe rachunki i bilingi zostały pobierane przez mój telefon aktualizacje. Użytkuję ten telefon od półtora roku i nigdy nic się nie uruchamiało. Jak to się mogło stać ? Wszedłem na swoje konto one-line i zobaczyłem że zobowiązanie opiewa na kwotę 709,76zł brutto. To było kolejnym szokiem. Wchodząc w funkcję „szczegóły“ obok wysokości zadłużenia okazało się że były połączenia z GPRS, uruchomione od dnia 29.03.2014 roku o godz. 18.52 czyli w dniu i czasie kiedy sieć Plus miała wielogodzinną awarię i nawet około godziny 23.30 nie było można z nikim się połączyć z powodu braku dostępu do sieci.Więc jakim cudem były połączenia GPRS.To jakieś nieporozumienie. Co mam robić ? Czy jest możliwość rozwiązania tej sprawy przed okresem rozliczeniowym? Faktury jeszcze nie otrzymałem bo okres rozliczeniowy przypada na około 20-24 kwietnia. Telefon jest na firmę więc nie ukrywam że z powodu braku kontaktu z klientami ponoszę straty finansowe i klientów. Przez cały miesiąc nie mogę korzystać z abonamentu który opłacam. Bardzo proszę o pomoc!!!
Mój problem pojawił się 31.03.2014 roku kiedy to otrzymałem informację o zablokowaniu mojego konta i telefonu ze względu na nadużycia finansowe. To był dla mnie szok! Ponieważ od kilku lat jestem klientem Plus i nigdy nie miałem żadnego zadłużenia. Okazało się że mimo nie posiadania internetu ( wyłączony 17 marca 2013 roku ) i wyłączonej w telefonie opcji „ przesył danych przez sieć komórkową „ o czym świadczą moje dotychczasowe rachunki i bilingi zostały pobierane przez mój telefon aktualizacje. Użytkuję ten telefon od półtora roku i nigdy nic się nie uruchamiało. Jak to się mogło stać ? Wszedłem na swoje konto one-line i zobaczyłem że zobowiązanie opiewa na kwotę 709,76zł brutto. To było kolejnym szokiem. Wchodząc w funkcję „szczegóły“ obok wysokości zadłużenia okazało się że były połączenia z GPRS, uruchomione od dnia 29.03.2014 roku o godz. 18.52 czyli w dniu i czasie kiedy sieć Plus miała wielogodzinną awarię i nawet około godziny 23.30 nie było można z nikim się połączyć z powodu braku dostępu do sieci.Więc jakim cudem były połączenia GPRS.To jakieś nieporozumienie. Co mam robić ? Czy jest możliwość rozwiązania tej sprawy przed okresem rozliczeniowym? Faktury jeszcze nie otrzymałem bo okres rozliczeniowy przypada na około 20-24 kwietnia. Telefon jest na firmę więc nie ukrywam że z powodu braku kontaktu z klientami ponoszę straty finansowe i klientów. Przez cały miesiąc nie mogę korzystać z abonamentu który opłacam. Bardzo proszę o pomoc!!!