Przekazane.Michal500 pisze:Teraz otrzymałem odpowiedź, że incydent ma numer: 140827-002336
wysoki rachunek za internet
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: wysoki rachunek za internet
Michal500,
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: wysoki rachunek za internet
Muszę przyznać po dzisiejszym telefonie, że Plus stanął na wysokości zadania i zaproponował polubowne załatwienie sprawy. Jestem zadowolony z zaproponowanego rozwiązania; może nie są najtańsi, ale to jak został załatwiony mój temat , że firmie zależy na Klientach. Dziękuję również pracownikom z tego forum za względne przyspieszenie rozpatrzenia sprawy.
-
- Nowy
- Posty: 4
- Rejestracja: 2 wrz 2014, o 13:37
Re: wysoki rachunek za internet
WIatm. Wątki o dużym rachunku są zablokowane więc chyba trzeba stworzyć nowy. Dnia 6 sierpnia przedłużałam umowe w Plusie. Wszystko super ale 8 sierpnia zadwonił do mnie pan, że mam bardzo duży rachunek i zablokował mi telefon. Jak się poźniej okazało przez 40 minut korzystania z telefonu miała napite 292 MB i rachunek 1058 zł. Masakra to jest ogromna kwota.
Napisałam reklamacje a Plus odpisał że jest rozpatrzona negatywnie, a teraz okazuje się że rekalamcje powinnam napisać po wystawieniu faktury jej jeszcze nie było a już została ona negatywnie rozpatrzona??
Okazuje się, że 100 kb kosztuje 0,49 zł
1 MB (za granicą) kosztuje 1,02 zł
To jakbym była za granicą to bym mniej zapłaciła.
Strasze tak traktować klientów.
Ja mam telefon w Plusie od chyba już 9 lat, mąż tak samo, od 5 lat korzystamy z internetu.
Stali kliencji, nie moge nawet tego na raty rozlożyć tylko wpłacić zaliczke 1050 zł. Ogromna zaliczka.
Szkoda, tak sie traci klientów.
Napisałam reklamacje a Plus odpisał że jest rozpatrzona negatywnie, a teraz okazuje się że rekalamcje powinnam napisać po wystawieniu faktury jej jeszcze nie było a już została ona negatywnie rozpatrzona??
Okazuje się, że 100 kb kosztuje 0,49 zł
1 MB (za granicą) kosztuje 1,02 zł
To jakbym była za granicą to bym mniej zapłaciła.
Strasze tak traktować klientów.
Ja mam telefon w Plusie od chyba już 9 lat, mąż tak samo, od 5 lat korzystamy z internetu.
Stali kliencji, nie moge nawet tego na raty rozlożyć tylko wpłacić zaliczke 1050 zł. Ogromna zaliczka.
Szkoda, tak sie traci klientów.
Re: wysoki rachunek za internet
nie masz wykupionego pakietu do neta? sprawdz ile danych nowy smartfon/tablet przeslal od 6 sierpnia.
-
- Nowy
- Posty: 4
- Rejestracja: 2 wrz 2014, o 13:37
Re: wysoki rachunek za internet
Dokładnie 293 MB. Włączyli mi pakiet 3,3 G ale dopiero po 12 w nocy.
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: wysoki rachunek za internet
Rozumiem martyna1987, że przed przedłużeniem umowy nie korzystałaś z żadnego pakietu internetowego?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 4
- Rejestracja: 2 wrz 2014, o 13:37
Re: wysoki rachunek za internet
Nie miałam pakietu. ZZawsze korzystałam z WiFi w domu.
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: wysoki rachunek za internet
martyna1987 wrzuć mi przez ten formularz swój numer telefon oraz imię i nazwisko.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: wysoki rachunek za internet
Witam,
Posiadam telefon służbowy w sieci Plus, firma obciążyła mnie wysokim rachunkiem za internet na kwotę powyżej 3 tys. zł.
Sieć Plus negatywnie rozpatrzyła reklamacji, pomimo braku winy z mojej strony. Chciałabym jednakże zakończyć to sprawę.
Bardzo proszę o informację czy istnieje w najgorszym przypadku możliwość częściowego umorzenia kwoty 3 tys.zł?????
Posiadam telefon służbowy w sieci Plus, firma obciążyła mnie wysokim rachunkiem za internet na kwotę powyżej 3 tys. zł.
Sieć Plus negatywnie rozpatrzyła reklamacji, pomimo braku winy z mojej strony. Chciałabym jednakże zakończyć to sprawę.
Bardzo proszę o informację czy istnieje w najgorszym przypadku możliwość częściowego umorzenia kwoty 3 tys.zł?????
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: wysoki rachunek za internet
Annabeta rozumiem, że reklamacja została złożona przez osoby, upoważnione ze strony firmy, w której pracujesz, do kontaktu z Plusem?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: wysoki rachunek za internet
reklamacja została przesłana drogą mailową do przedstawiciela Plusa, który przesłał dalej.
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: wysoki rachunek za internet
Annabeta - czyli reklamacja została złożona do opiekuna firmy?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: wysoki rachunek za internet
Annabeta prześlij mi przez ten formularz mi numer, dla którego została złożona reklamacja.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 5
- Rejestracja: 8 maja 2015, o 23:14
Re: wysoki rachunek za internet
Witam. Chciałbym prosić o pomoc w sprawie wysokiego rachunku na kwotę ponad 1200 zł. Jestem klientem plusa od bardzo dawna i nigdy wcześniej nie spotkała mnie tak przykra niespodzianka w postaci zablokowania połączeń i salda ujemnego na kwotę -1200 zł. Niedawno kupiłem telefon Nokie Lumie 535 i po fakcie dowiedziałem się że przyczyną tego nieszczęsnego debetu było włączenie aktualizacji.Nie miałem pojęcia że trzeba mieć tę funkcję wyłączoną i że pobiera takie kolosalne kwoty przez około tydzień bo w ubiegły czwartek go kupiłem. Złożyłem reklamacje do biura obsługi klienta i czekam na odpowiedź. Proszę o wskazówkę jak sieć rozwiązuje tego typu sprawy. Czy są spore szanse na polubowne załatwienie sprawy czy raczej mam się spodziewać koniecznej zapłaty ?