wysoki rachunek za internet

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: wysoki rachunek za internet

Post autor: Magda_Plus »

michal072015 Twoją prośbę przekazałam do Departamentu Reklamacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ewcia86666
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 30 sie 2016, o 23:05

wysokie użycie internetu w abonamencie

Post autor: ewcia86666 »

Witam,
od wielu lat jestem klientką sieci Plus i do paru dni wstecz nie miałam zastrzeżeń co do jakości usług. Ponad 2 lata temu zrezygnowałam z mixa i przeszłam na abonament. W zasadzie było wszystko ok. W dniu 25.08.2016 udałam się do salonu Plusa przedłużyć umowę abonamentową z dodatkową funkcją "internet!" czego wcześniej nie miałam. Poprzednia karta została zdezaktywowana jeszcze tego samego dnia po ok.2 godzinach. Toteż użyłam nowej mini karty i w zasadzie tyle. Rano 26.08, żeby zabawić dzieci w aucie włączyłam im bajki YT, oglądali ok.3 godzin. Jakie moje zdziwienie, gdy dostałam sms o kwocie bieżącego zużycia ponad 1150 zł netto.!!! za 1,2 MB zużycia. Telefon po tak wysokim rachunku został DOPIERO zablokowany. Podpisując nową umowę określiłam się, że chcę internet 2x2,4 MB. Okres rozliczeniowy upływa mi z dniem 09.09. i do tego czasu jak później okazało się nie mogłam korzystać z internetu (informacji takiej nie podał mi bezpośrednio Pan w salonie). Pan w salonie jedynie powiedział o wyłączeniu dodatkowych usług typu: czasoumilacz, doradca biznesowy itp. po 09.09. Nawet nie przyszło mi przez myśl, że nie mogę w pełni korzystać ze wszystkich usług. Udałam się wiec do salonu i Pani zapewniła mnie, że Pan na pewno mi o tym mówił abym nie korzystała z inter. Przy podpisywaniu umowy nie byłam sama i nic takiego nie słyszeliśmy. Z salonu to tylko tyle co mogłam się dowiedzieć, Pani jedynie podała mi nr na infolinie do działu wysokiego zużycia. Niestety infolinia jest płatna i musiałam czekać na męża by użyczył mi swojego tel. Otrzymałam informację, że aby móc korzystać z tel. muszę wpłacić 1100,00 zł. Nie ma możliwości rozłożenia na raty lub chociażby anulacji części/całości tak wysokiego rachunku. Ewentualnie Pani powiedziała mi że dopiero po 16-17.09 mogę prosić o rozłożenie FV na raty (tj.TYLKO jakieś 330zł). Natomiast jeszcze w salonie Pani udzielił mi informacji abym przed wystawieniem FV poprosiła o zmniejszenie/anulację/rozłożenie na raty mojego zobowiązania bo potem będzie już za późno.
Proszę o pomoc. Rachunki płacę na bieżąco, nie mam zaległości, a tu taki prezent na koniec wakacji. PROSZĘ o POMOC.
Ostatnio zmieniony 31 sie 2016, o 09:14 przez Magda_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączenie wątków o podobnej tematyce
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: wysoki rachunek za internet

Post autor: Magda_Plus »

ewcia86666 czy w dotychczasowej ofercie jaka jest dostępna na Twoim numerze, masz pakiet internetowy?
Nowa umowa jaką podpisałaś w punkcie Plusa 25.08.2016 roku wejdzie w życie z nowym okresem rozliczeniowym. Z tego co napisałaś wynika, że Twój okres rozliczeniowy trawa od 9 dnia miesiąca do 8 dnia kolejnego miesiąca. Zatem pakiet internetowy jaki wybrałaś będzie dostępny dla Ciebie od 9 września 2016 roku wraz z nową umową.
Nowa karta SIM działa jeszcze zgodnie z obowiązującymi Cię obecnie warunkami. Jeśli pakietu internetowe nie miałaś wówczas połączenie internetowe jest płatne zgodnie z cennikiem Twojej taryfy.
Czy pracownik punktu powiedział Ci, że nowa oferta będzie Cię obowiązywać od nowego okresu rozliczeniowego?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ewcia86666
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 30 sie 2016, o 23:05

Re: wysoki rachunek za internet

Post autor: ewcia86666 »

Witam, do dnia 25.08 nie miałam pakietu internetowego. W salonie byłam z mężem i nie słyszeliśmy by pracownik mówił, że nowa oferta będzie mnie obowiązywała od nowego okresu rozliczeniowego. Napomniał jedynie bym po 09.09 wyłączyła dodatkowe usługi które powiększają ukryte koszty. Skoro tak jest, że być może celowo My Klienci jesteśmy wprowadzani w błąd i niewiedzę. czemu usługa, która jest w nowym pakiecie: tu internet jest włączona od razu, a dlaczego Pan lub w systemie nie ma blokady na takie coś. Prosiłam o zmniejszenie rachunku, podzielenie na raty, wyzerowanie salda. Niestety powiedziano mi że nie można nic takiego zrobić. Cudem Pani zgodziła się i odblokowała mi tel. Za to bardzo dziękuję. Proszę o pomoc.
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: wysoki rachunek za internet

Post autor: Magda_Plus »

ewcia86666 w aneksie jaki podpisywałaś jest informacja od kiedy zaczynają obowiązywać warunki nowej oferty.
Oczywiście pracownik punktu powinien Cię poinformować o tym fakcie.
Nie mam możliwości ustosunkowania się do zakresu udzielonych informacji przez sprzedawcę.
Jeśli uważasz, że cała sytuacja jest wynikiem zaniedbania ze strony pracownika punktu, to możesz wysłać reklamację.
Kiedy złożysz wniosek reklamacyjny, podaj mi proszę tym formularzem numer zgłoszenia. Postaram się przyspieszyć jego rozpatrzenie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ewcia86666
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 30 sie 2016, o 23:05

Re: wysoki rachunek za internet

Post autor: ewcia86666 »

Dziękuje za informację. Na pewno złoże reklamacje. Pozdrawiam
mysza13
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 10 wrz 2016, o 12:39

Re: wysoki rachunek za internet

Post autor: mysza13 »

Dzień dobry, bardzo proszę o pomoc w rozwiązaniu spornej kwestii wysokiego rachunku za połączenia telefoniczne, a dokładnie za transfer danych. Jestem abonentką sieci Polkomtel od 1999 r., obecnie korzystam z dwóch aparatów: Honor 7 (Ja+Moja Firma 49) oraz Nokii Lumia Denim (Progres Plus 29). I właśnie na tym drugim telefonie zarejestrowano transmisje pakietowe o wartości 499,12 zł, w ciągu trzech dni mojego pobytu zagranicą, w Słowacji i Macedonii, mimo że wykonałam z tego numeru jedną rozmowę w kraju, jedną w Słowacji i wysłałam kilka sms-ów. Na wystawiony rachunek 7.09.16 r. złożyłam reklamację, która już następnego dnia została rozpatrzona negatywnie. Uzasadnienie decyzji nie zawierało niczego, czego bym sama nie napisała w reklamacji: że połączenia zostały wykonane i naliczone zgodnie z cennikiem. Jedyne wyjaśnienie mieściło się w zdaniu mówiącym o tym, że „Większość obecnie dostępnych na rynku telefonów zawiera aplikacje, które uruchamiają automatyczny transfer danych poprzez funkcje łączenia się z Internetem”.
Nie od dziś używam telefonów komórkowych/smartfonów, nie raz wyjeżdżałam za granicę, nigdy jeszcze mnie taka przykra niespodzianka ze strony Plusa nie spotkała. Jak tylko 25.07.16 r. wsiadłam do samolotu w obu telefonach uruchomiłam tryb samolotowy i wyłączyłam transmisję danych. Nokia służy mi jako telefon rezerwowy i nawet w kraju Internet jest w niej wyłączony. Z lotniska w Skopje wysłałam smsa i wykonałam jeden telefon do rodziny z informacją, że zajechałam szczęśliwie. Następnego dnia wymieniłam smsy o podobnej treści z synem. Tego samego dnia otrzymałam informację, że wykorzystałam już 40% limitu w roamingu. Zdziwiło mnie to, że mam jakiś limit i że dwa, trzy smsy tak nabiły licznik. Nie chciałam pozbawiać się „zapasowej” możliwości kontaktu z rodziną, więc wysłałam smsa „ODBLOKUJ” na 8820. Nikt mnie wcześniej nie informował o usłudze Limitera DATA, nie chciałam dzwonić do Biura Obsługi Klienta z Macedonii, bo wiedziałam, że rozmowy nie są tanie, a nie miałam dostępu do komputera z Internetem i nie mogłam też od razu wejść na swoje konto w Plusonline. Tymczasem 28.07.16 r. na mój drugi telefon Plus przesłał mi informację, że bieżące użycie dla usługi opiewa na 499,42 zł. Przerażona tą kwotą wyłączyłam Nokię zupełnie. Po powrocie do kraju kilkanaście razy próbowałam się dodzwonić do BOK-u. Bezskutecznie. Zrezygnowałam, gdy czas oczekiwania na konsultanta trwał blisko 50 minut. Nic nie dały wizyty w Punkcie Plusa w Lubinie, ani wejścia na Plusonline, ponieważ nie było tam wykazu połączeń w roamingu. Jeszcze 5 września serwis „bieżące użycie” był „chwilowo niedostępny”. Tymczasem 28.08 zobaczyłam fakturę za obie faktury na łączną kwotę 810 ,47 zł. To blisko jedna trzecia moich miesięcznych dochodów.
Część faktury – w kwocie 177 zł, w tym rata za nowy telefon - opłaciłam w terminie. Nie chciałam i nie chcę kierować sprawy do sądu czy UKE. Wierzyłam, że Plus uwzględni moje wyjaśnienia i umorzy mi należność za pakiety, które hulały sobie przez telefon, na którym wyłączyłam transmisję danych (co sprawdzałam trzykrotnie ja i osoba mi towarzysząca). Miałam nadzieję, że Plus da wiarę klientce, która jest z tą Firmą od 17 lat. 12 września mija termin płatności faktury. Proszę o pomoc w polubownym załatwieniu mojej sprawy (znak: OKR/EwRe/4301260/08.09.16).
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5186
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: wysoki rachunek za internet

Post autor: Basia_Plus »

Witaj mysza13,

prośba o ponowne złożenie reklamacji w tej sprawie. Informacje jak złożyć reklamacje znajdziesz pod linkiem http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... _topview=1.
Jeśli będziesz dysponowała już numerem zgłoszenia, wówczas podaj go nam tutaj. Postaramy się przyspieszyć udzielenie Ci odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
mysza13
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 10 wrz 2016, o 12:39

Re: wysoki rachunek za internet

Post autor: mysza13 »

Dzień dobry,
ponowną reklamację wysłałam przez Plus online i wczoraj dostałam smsa od Plus Reklamacje z potwierdzeniem otrzymania zgłoszenia. Ale bez numeru. Pozdrawiam, nie ustając w nadziei...
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5186
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: wysoki rachunek za internet

Post autor: Basia_Plus »

Witaj mysza13,

podaj proszę numer telefonu, którego dotyczy reklamacja poprzez ten formularz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
bobasxx
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 21 wrz 2016, o 14:54

Re: wysoki rachunek za internet

Post autor: bobasxx »

Mam podobny problem, z tym że kwota niższa.
Na przełomie sierpnia i września byłem na wakacjach w Turcji, dane komórkowe na 1000% wyłączone, korzystałem tylko wifi hotelowego, a po powrocie zaskoczenie, telefon 16 razy łączył się z internetem, wysyłał 50kb po czym po sekundzie odbierał 50 kB, jak to możliwe ? Złożyłem reklamację ale plus jej nie uwzględnił, tłumacząc że niektóre aplikacje "same mogą łączyć się z internetem", jeszcze raz pytam, JAK TO MOŻLIWE, skoro dane komórkowe były wyłączone ?
Nigdy wcześniej nie miałem w szczegółowych rachunkach takiego transferu, tj. 50 kb wysłane i 50 kB pobrane, dla mnie jest to niezrozumiałe. Kilkanaście lat w plusie i nigdy takich cyrków nie miałem.
Sądzić się o 32 zł netto raczej nie będę, ale rozważam przejście do konkurencji, umowa kończy mi się 19 października, złożyłem już rezygnację ale dostałem ciekawe warunki z Działu utrzymania klienta, nowa umowa będzie jutro u mnie i co tu robić ???
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5186
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: wysoki rachunek za internet

Post autor: Basia_Plus »

bobasxx,

sprawdź pocztę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
bobasxx
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 21 wrz 2016, o 14:54

Re: wysoki rachunek za internet

Post autor: bobasxx »

Basia_Plus dziękuję za zainteresowanie.
Pozdrawiam.
mysza13
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 10 wrz 2016, o 12:39

Re: wysoki rachunek za internet

Post autor: mysza13 »

Hurra!!! Moje prośby i chyba modły zostały wysłuchane. Dziękuję Panu z działu reklamacji i dziękuję Basi_Plus! łatwiej żyć bez tego fatalnego obciążenia.. Teraz będę rozkminiać moje smartfony, żeby mnie w przyszłości znowu nie wpuściły w kanał pod nazwą "nieokiełznana transmisja danych". Jeśli ktoś zna sekret, to będę wdzięczna za pomoc (mowa o Honor 7 i Nokia Lumia Denim). Serdecznie pozdrawiam i jeszcze raz dziękuję!
Awatar użytkownika
Ron
V.I.P.
Posty: 1188
Rejestracja: 18 maja 2015, o 18:24
Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój

Re: wysoki rachunek za internet

Post autor: Ron »

Czyli reklamacje wychodzą na korzyść klienta ? Dobra robota @Basia_Plus :->
ODPOWIEDZ