wysoki rachunek za internet

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
bobasxx
Nowy
Posty: 5
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 21 wrz 2016, o 14:54

Re: wysoki rachunek za internet

Post autor: bobasxx »

Ja również dostałem dzisiaj pismo z Departamentu Reklamacji i mimo że już przestawili swoje stanowisko w mojej sprawie i przy podanej argumentacji reklamacja powinna zostać rozpatrzona negatywnie, to "mając na uwadze naszą dotychczasową współpracę" miła Pani postanowiła wystawić fakturę korygującą :) :) :)

Wielkie podziękowania dla Basi_Plus, przywraca Pani wiarę w ludzi.

W piśmie jest też taki zapis:
W celu uniknięcia analogicznych sytuacji w przyszłości proszę o weryfikację ustawień w aparacie. Informuję, że istnieje możliwość blokady usług internetowych z pozycji aparatu telefonicznego, operatora sieci.

Czy ktoś może mi powiedzieć, gdzie i jakie to ustawienia trzeba zmienić i czy jest możliwość blokady transmisji danych u operatora np. na określony okres czasu, od... do... ? I czy przy tej blokadzie będzie możliwe korzystanie z wifi.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5186
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: wysoki rachunek za internet

Post autor: Basia_Plus »

bobasxx,

super, cieszę się, że mogłam pomóc. :->
bobasxx pisze: Informuję, że istnieje możliwość blokady usług internetowych z pozycji aparatu telefonicznego, operatora sieci.
Możesz wyłączyć transmisję danych w telefonie. Wybierz menu Ustawienia - Więcej sieci - Sieci komórkowe - Dane pakietowe, tutaj należy usługę włączyć bądź wyłączyć. Jeżeli będziesz w roamingu należy wybrać Roaming danych i też zaznaczyć włączone bądź wyłączone. Sam decydujesz kiedy usługę wyłączasz i włączasz.
bobasxx pisze: I czy przy tej blokadzie będzie możliwe korzystanie z wifi.
Tak.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
bobasxx
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 21 wrz 2016, o 14:54

Re: wysoki rachunek za internet

Post autor: bobasxx »

No i tak miałem właśnie ustawione, dane komórkowe wyłączone i dane w roamingu wyłączone,
a jednak coś tam naliczało. Najważniejsze, że sprawa zakończyła się pozytywnie.
Pozdrawiam.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5186
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: wysoki rachunek za internet

Post autor: Basia_Plus »

bobasxx,
bobasxx pisze: Najważniejsze, że sprawa zakończyła się pozytywnie.
super, to dobra wiadomość. :->
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
mefis
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 11 lip 2013, o 10:09

Re: wysoki rachunek za internet

Post autor: mefis »

Witam,
Mam podobny problem, mam w plusie 5 telefonów. 4 z nich były za granica i każdemu naliczono jakieś ( ok 1kB) minimalne dane komórkowe w roamingu. Oczywiście dane komórkowe we wszystkich wyłączone, a co lepsze 1 z tych telefonów to stara nokia z usuniętymi apnami ( która przez 2 lata nie połączyła się nigdy z internetem a teraz nagle postanowiła się połączyć i ściągnąć i wysłać po 1kb). Szczerze pewno bym się nie zorientował bo było to w unii i naliczyło w sumie jakies 50gr ale 2 miesiące wcześniej jeden z telefonów był w USA i naliczył kilkanaście razy minimalna wielkość 512kB co dało 150zl. Do numeru w który był w stanach napisałem reklamacje ale nie została uznana. Co ciekawe będąc w stanach po sprawdzeniu bilingu od razu zadzwoniłem do bok z informacja ze coś jest nie tak, ale nic nie zostało naprawione wiec wyjąłem z telefonu karte sim ( wcześniejsza zmiana apn nic nie dala ). W związku z nowymi naliczeniami na kolejnych numerach proszę o ponowne rozpatrzenie reklamacji i nie naliczanie tych dziwnych opłat. wszystkie telefony były już wcześniej za granicami i nic nie pobierały.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5186
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: wysoki rachunek za internet

Post autor: Basia_Plus »

Witaj mefis,

prośba o ponowne złożenie reklamacji w tej sprawie. Informacje jak złożyć reklamacje znajdziesz pod linkiem http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... _topview=1 .
Jeśli będziesz dysponował numerem zgłoszenia, wówczas podaj go nam tutaj. Postaramy się przyspieszyć udzielenie Ci odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
chemiqs
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 3 paź 2016, o 11:39

Re: wysoki rachunek za internet

Post autor: chemiqs »

W 28.09.2016 zostałem poinformowany, iż na moim koncie zostały naliczone opłaty w kwocie 471,20 zł.
Z informacji wynikających od konsultanta wynika, iż opłaty są wynikiem porania danych Video (multimedialnych). Dzień wcześniej jadąc autem słuchałem sobie Polskiego Radia Czwórka przez ich aplikacje. W swoim pakiecie posiadam limit danych 2,5 GB który nie został pomniejszony natomiast zostały naliczone opłaty. Konsultant poinformował mnie że może to wynikać z konfiguracji telefonu. Konfiguracja mojego telefonu odbyła się automatycznie w momencie uruchomienia karty sim w obecnym telefonie. Internet został ustawiony na APN: Plus. Z informacji jakie przekazał mi konsultant należało ustawić APN: Internet. Niestety podczas zawierania umowy nikt nie poinformował mnie o takim fakcie że dane z mojego limitu nie zostaną pomniejszone a zostaną mi doliczone opłaty. Skoro automatycznie zostały mi przydzielone ustawienia APN Plus to nie powinny one zezwolić na doliczanie dodatkowych opłat lub powinienem zostać o tym fakcie poinformowany.

Proszę o pomoc w tej sprawie. Jestem klientem już bardzo długo i nigdy nie spotkała mnie taka sytuacja.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5186
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: wysoki rachunek za internet

Post autor: Basia_Plus »

chemiqs,
chemiqs pisze:W swoim pakiecie posiadam limit danych 2,5 GB który nie został pomniejszony natomiast zostały naliczone opłaty.
niestety zgodnie z regulaminem pakiet internetowy nie obejmuje transmisji danych w ramach usług MMS, video streaming oraz innych usług, w tym usług audio, które korzystają z protokołu RTSP (Real Time Streaming Protocol), np. aplikacje obsługujące radio, które to transmisję danych rozliczają zgodnie z Cennikiem taryfy jaką posiadasz.

Złóż w tej sprawie reklamację. Informacje jak złożyć reklamację znajdziesz na: http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... _topview=1.
Podaj nam numer zgłoszenia, postaramy się przyspieszyć jego rozpatrzenie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
mefis
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 11 lip 2013, o 10:09

Re: wysoki rachunek za internet

Post autor: mefis »

Witam, reklamacje wysłałem przez plus online, ale niestety nie posiadam numeru zgłoszenia

Basia_Plus pisze:Witaj mefis,

prośba o ponowne złożenie reklamacji w tej sprawie. Informacje jak złożyć reklamacje znajdziesz pod linkiem http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... _topview=1 .
Jeśli będziesz dysponował numerem zgłoszenia, wówczas podaj go nam tutaj. Postaramy się przyspieszyć udzielenie Ci odpowiedzi.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5186
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: wysoki rachunek za internet

Post autor: Basia_Plus »

Witaj mefis,
mefis pisze: ale niestety nie posiadam numeru zgłoszenia
podaj proszę numer telefonu, którego dotyczy reklamacja poprzez ten formularz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
chemiqs
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 3 paź 2016, o 11:39

Re: wysoki rachunek za internet

Post autor: chemiqs »

Witam,

Chciałem serdecznie podziękować Pani Basi.

Dostałem pismo z Departamentu Reklamacji że otrzymam fakturę korygującą i w systemie się już pojawiła.
Mimo że już przestawili swoje stanowisko w mojej sprawie i przy podanej argumentacji reklamacja powinna zostać rozpatrzona negatywnie, to "mając na uwadze naszą dotychczasową współpracę" uznają moją reklamację.

Powiem szczerze to już pożegnałem się z tymi pieniędzmi. A tu taka miła niespodzianka. Z drżącą ręką otwierałem list od Plusa.

Pozdrawiam serdecznie.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5186
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: wysoki rachunek za internet

Post autor: Basia_Plus »

Witaj chemiqs,

super, cieszę się, że mogłam pomóc. :->
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
sky40c
Nowy
Posty: 8
Rejestracja: 21 wrz 2016, o 10:58

Re: wysoki rachunek za internet

Post autor: sky40c »

Basia_Plus pisze:
Możesz wyłączyć transmisję danych w telefonie. Wybierz menu Ustawienia - Więcej sieci - Sieci komórkowe - Dane pakietowe, tutaj należy usługę włączyć bądź wyłączyć. Jeżeli będziesz w roamingu należy wybrać Roaming danych i też zaznaczyć włączone bądź wyłączone. Sam decydujesz kiedy usługę wyłączasz i włączasz.
To jest po prostu piękne. Absurdalnie piękne! Żeby Plus nie naliczył Tobie kilkuset złotych za to co u innych jest za free (RTSP) - wyłącz transmisję danych w telefonie :lol: Drogi Plusie, nie tędy droga. Czytając to forum (myślałem o migracji do Was, ale mi na szczęście przeszło) można się nieźle ubawić - a wisienką na torcie powyższy cytat :-P

Drodzy admini - możecie banować :mrgreen:
emarti
PlusManiak
Posty: 119
Rejestracja: 16 maja 2014, o 11:58

Re: wysoki rachunek za internet

Post autor: emarti »

Ja tylko się tak zastanawiam jakie to aplikacje same mogą włączać wcześniej wyłączoną transmisję danych?? Nigdy z czymś takim się nie spotkałem.
ciacho75
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 21 paź 2016, o 23:36

Re: wiadomość multimedialna

Post autor: ciacho75 »

Jestem w plusie około 12 lat i doswiadczyłem zdzierstwa w biały dzien. Miałem wcześniej pakiet który nie obejmował stacjonarnych połączeń i nie przywiązywałem do tego uwagi ,bo rachunki przychodziły wyższe o10-30 zł co miesiąc myslałem że to te stacjonarne!! ale od 2 miesiecy ma pakiet który obejmuje i stacjonarne i rachónek 2 miesiąc jest conamniej 80zł gdzie abonament jest 49 .Złożyłem reklamacje i dostałem odpowiedz że korzystam z video striming itp amam aparat samsung b550 i profile wysylałem z plus online .Pakiet 5,5 giga nienaruszony nigdy bo nie korzystam z netu w tel.W rach szcególowym opłata jest naliczana jednorazowo 65 albo np 70 minut usługi multimedialnej jak zauważyłem na koniec dnia gdzie nastepne połglosowe ja wykonuje rano. Wykasowałem wszystkie profile transmisji gdyż służy mi do dzwonienia ,ale chciałem dobrze i wysłałem konfiguracje wcześniej. Zobacze czy teraz mi przyjdzie oplata. Jeszcze musze zobaczyc rachunki z ostatniego roku i zobaczyć ile tego było,bo wczesniej miałem aparat który nie miałnic wspólnego z netem w telefonie. Jestem ciekaw czy te praktyki to nie pensja dla kasi i tomkA??
Ostatnio zmieniony 24 paź 2016, o 10:31 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Przeniesiono temat do właściwego działu.
ODPOWIEDZ