Teraz jest 22 cze 2018, o 23:48

Zostaw Kontakt





wysoki rachunek za internet

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
Offline
Avatar użytkownika

patryk7588

Szalony PlusManiak

  • Posty: 5300
  • Dołączył(a): 19 maja 2012, o 13:14
  • Lokalizacja: Wielkopolska
  • Podziękował : 346 razy
    Otrzymał podziękowań: 457 razy
  • Ostrzeżenia: 1
  • Moja taryfa: Plus Abonament
  • Model telefonu: Samsung Galaxy S9

Re: wysoki rachunek za internet

Post1 lut 2018, o 10:15

@frank123,
W sprawie ponownej reklamacji się nie wypowiem, ale zapoznaj się z tym: https://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow ... faqid=3997
Proponuję abyś sobie zmienił limit z 250zł na 50zł, w przypadku kolejnej takiej przygody, zawsze będziesz stratny kilka stówek mniej.

Za ten post autor patryk7588 otrzymał podziękowanie od
frank123(1 lut 2018, o 18:55)
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 3107
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 278 razy

Re: wysoki rachunek za internet

Post1 lut 2018, o 11:30

Witaj frank123,

frank123 napisał(a):Według tego ja rozumiem, że faktura będzie skorygowana przy opłacie powyżej 250 zł ? a opłata naliczona jest w kwocie 251 zł ? więc tylko o 1zł mniej ? to jakiś non sens....

z podanych informacji wynika, iż Limiter Data masz ustawiony na koncie na kwotę 250 zł. Zgodnie z decyzją Departamentu Reklamacji, opłaty za pakietową transmisję danych zostaną anulowane powyżej wskazanej kwoty.
Zgodnie z sugestią Patryka7588, możesz złożyć ponowną reklamację w tej sprawie. Jeśli podasz nam jej numer postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

frank123

Nowy

  • Posty: 2
  • Dołączył(a): 1 lut 2018, o 09:28
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: wysoki rachunek za internet

Post1 lut 2018, o 19:13

Patryk7588 - wielkie dzięki za podpowiedź, już to zrobiłem, pewnie, że lepiej być stratnym na taką kwotę to jeszcze bym zrozumiał, to PLUS nie może ustawić takiego limitu domyślnego ? nie zrozumiałe, z góry naciągają na koszty ...

Basia_Plus, dziękuję za odpowiedź i pomoc, tak jak poleciłaś wysłałem kolejną reklamację,
Numer referencyjny pytania: 180201-001844.
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 3107
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 278 razy

Re: wysoki rachunek za internet

Post2 lut 2018, o 10:10

frank123,

frank123 napisał(a):Numer referencyjny pytania: 180201-001844.

dziękuję za numer zgłoszenia.
Poprosiłam o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi na reklamację.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

TomPL

PlusManiak

  • Posty: 88
  • Dołączył(a): 12 cze 2013, o 08:59
  • Lokalizacja: Warmia
  • Podziękował : 7 razy
    Otrzymał podziękowań: 1 raz
  • Model telefonu: NOKIA 700 Symbian Belle

Re: wysoki rachunek za internet

Post2 lut 2018, o 11:09

No jak to - przecież zwrócą ci tę niezasłużenie (bo ponad DATA Limiter) obciążoną złotówkę :) Wszystko zgodnie z regulaminem, niestety...
Offline
Avatar użytkownika

ktm950

Nowy

  • Posty: 1
  • Dołączył(a): 7 lut 2018, o 04:05
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: wysoki rachunek za internet

Post7 lut 2018, o 15:28

Dzień dobry,
W zeszłym miesiącu udałem się na Cypr. Tuż po przylocie otrzymałem sms o obowiązujących stawkach (zdjęcie w załączniku). Zapoznałem się z nim uważnie.
Następnie udałem się na północną część wyspy i już po niedługim czasie otrzymałem informację o tym, że saldo mojego rachunku telefonicznego dobiło do niemal 5680 zł netto. Zostałem tym szczerze zaskoczony ponieważ nie otrzymałem żadnej informacji o zmianie cen roamingu po przekroczeniu granicy na północy. Nie miałem podstaw domniemywać, że ceny te mogły ulec zmianie. Wczoraj dostałem billing na kwotę ostateczną ok. 9100 zł (186 MB danych)

Czy ze względu na brak informacji o zmienionych cenach - mam podstawy, żeby wnioskować o anulowanie/obniżenie rachunku?

Będę wdzięczny za wszelkie porady.
Offline
Avatar użytkownika

Marta_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 707
  • Dołączył(a): 11 lip 2017, o 09:52
  • Podziękował : 4 razy
    Otrzymał podziękowań: 97 razy

Re: wysoki rachunek za internet

Post7 lut 2018, o 16:36

Witaj ktm950,

opisana sytuacja mogła być następstwem samoczynnej zmiany operatora sieci komórkowej i zalogowania telefonu w sieci innego operatora w czasie Twojego pobytu za granicą.

ktm950 napisał(a):Czy ze względu na brak informacji o zmienionych cenach - mam podstawy, żeby wnioskować o anulowanie/obniżenie rachunku?
Podstawą do anulowania opłat jest to, czy były one prawidłowo naliczone. Sprawa wymaga wglądu na konto. Wobec tego wyślij proszę maila na adres: bok@plus.pl i podaj mi tutaj numer zgłoszenia. Postaram się przyśpieszyć rozwiązanie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Magdalena1987

Nowy

  • Posty: 3
  • Dołączył(a): 20 lut 2018, o 22:26
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: wysoki rachunek za internet

Post20 lut 2018, o 22:39

Również mam problem z plusem. Ostatni rachunek zamiast 9.99 za abonament to 150 zł. Z telefonu korzysta syn. W ofercie ma 180 minut wymiennych na SMS nie ma internetu. Krótko po podpisaniu umowy wyłączyłam pakiet internetu i inne płatne opcje. Okazuje się że w plusie też trzeba wyłączyć transmisję danych. Nie wiedziałam o tym więc gdy syn połączył się z internetem mógł to zrobić. W momencie zauważenia wysokiego rachunku kontakt z infolinia i zablokowanie internetu. Przed rozmową na na plus online pokazało się bieżące zużycie 156 zł . Reklamacja złożona, rozpatrzona negatywnie. Dzisiaj następna faktura i kolejne 150 zł do zapłaty. Przez dokladnie 6 dni tyle nabiło. Nie rozumie w ogóle. Skoro bieżące zużycie pokazywało kwotę 156 za internet to skąd się wzięła kwota z faktury za internet ok 135? Może jest tu ktoś kto wytłumaczyłby mi co oznacza bieżące zużycie w plus online? Czy jest to zużycie w bieżącym okresie rozliczeniowym? Czy w danym miesiącu czy jak to się liczy?
Offline
Avatar użytkownika

patryk7588

Szalony PlusManiak

  • Posty: 5300
  • Dołączył(a): 19 maja 2012, o 13:14
  • Lokalizacja: Wielkopolska
  • Podziękował : 346 razy
    Otrzymał podziękowań: 457 razy
  • Ostrzeżenia: 1
  • Moja taryfa: Plus Abonament
  • Model telefonu: Samsung Galaxy S9

Re: wysoki rachunek za internet

Post20 lut 2018, o 22:41

W Plus Online masz podgląd na bieżący okres rozliczeniowy.

Za ten post autor patryk7588 otrzymał podziękowanie od
Magdalena1987(20 lut 2018, o 22:52)
Offline
Avatar użytkownika

Magdalena1987

Nowy

  • Posty: 3
  • Dołączył(a): 20 lut 2018, o 22:26
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: wysoki rachunek za internet

Post20 lut 2018, o 22:51

No właśnie i tam pokazała mi się kwotą 156 zł, nabita w 6 dni ,a na fakturze jest kwota ok140 zł i tego nie bardzo rozumie. Skąd się wzięła ta rozbieżność? Czy przyjdzie jeszcze jakiś rachunek wyrównujący tę kwotę? Nie wiem czego się spodziewać?
Offline
Avatar użytkownika

patryk7588

Szalony PlusManiak

  • Posty: 5300
  • Dołączył(a): 19 maja 2012, o 13:14
  • Lokalizacja: Wielkopolska
  • Podziękował : 346 razy
    Otrzymał podziękowań: 457 razy
  • Ostrzeżenia: 1
  • Moja taryfa: Plus Abonament
  • Model telefonu: Samsung Galaxy S9

Re: wysoki rachunek za internet

Post20 lut 2018, o 22:53

W tej chwili jaką kwotę masz w Plus Online?
Offline
Avatar użytkownika

Magdalena1987

Nowy

  • Posty: 3
  • Dołączył(a): 20 lut 2018, o 22:26
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: wysoki rachunek za internet

Post20 lut 2018, o 23:00

W tej chwili już nie pokazuje mi się bieżące zużycie internetu. Podejrzewam że z tego względu że wyłączyłam transmisję danych. Tydzień temu pokazywało mi jeszcze kwotę 156. Dzisiaj po otrzymaniu informacji o kwocie faktury już nie mam wglądu na bieżące zużycie internetu
Offline
Avatar użytkownika

Ewa_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4721
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:37
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 83 razy
    Otrzymał podziękowań: 517 razy

Re: wysoki rachunek za internet

Post21 lut 2018, o 10:15

Witaj Magdalena1987,
- okres rozliczeniowy najczęściej nie zaczyna się 1 dnia miesiąca i kończy ostatniego. Zwykle jest to gdzieś w środku miesiąca. W naszej sieci jest takich cykli 6.
W Wykazie Bieżącego Użycia widzisz kwotę naliczoną od pierwszego dnia okresu rozliczeniowego, który właśnie trwa. Na fakturze widzisz kwotę naliczoną za poprzedni okres rozliczeniowy. Inaczej mówiąc są to naliczenia za zupełnie inne przedziały czasowe dlatego też są inne wartości.

Magdalena1987 napisał(a):Tydzień temu pokazywało mi jeszcze kwotę 156

- tydzień temu najpewniej byłaś w trakcie poprzedniego okresu rozliczeniowego, stąd inne dane w Wykazie Bieżącego Użycia.
Magdalena1987 napisał(a):W tej chwili już nie pokazuje mi się bieżące zużycie internetu.

- jest to stan od początku bieżącego okresu rozliczeniowego, zatem jeśli GPRS został wyłączony, to nie masz już żadnych połączeń z Internetem.

Magdalena1987 napisał(a):No właśnie i tam pokazała mi się kwotą 156 zł, nabita w 6 dni ,a na fakturze jest kwota ok140 zł

- tam (w Wykazie Bieżącego Użycia) pokazuje się kwota od początku okresu rozliczeniowego, a nie od początku miesiąca, ani nie od momentu opłaty poprzedniej faktury. Upewnij się czy faktura, o której piszesz dotyczy tego samego okresu, czy patrzysz na fakturę za poprzedni cykl.

Pamiętaj też, że Wykaz Bieżącego Użycia ma charakter orientacyjny i później na fakturze może być nieco inaczej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Poprzednia strona

Powrót do Plus Abonament - Oficjalny Dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 25 gości