Pakiety internetowe w abonamencie
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 2
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 20 sie 2014, o 19:13
Pakiety internetowe w abonamencie
Przeszłam z MIXa na abonament 39,99zł, który normalnie nie obejmuje pakietu internetowego, ale chciałabym się dowiedzieć czy mimo to mogę sama aktywować pakiet internetowy np. 300Mb za 7zł miesięcznie, czy też nie mam wcale możliwości posiadania pakietu internetowego przy tym abonamencie? :))
Re: Pakiety internetowe w abonamencie
Wlasnie o te pakiety mi chodzilo, ale chcialam sie upewnic, ze moge ktorys aktywowac
Re: Pakiety internetowe w abonamencie
Czy w abonamencie w taryfach LTE bez limitu można dokupić pakiet internetowy? Bo są podane na stronie pakiety ale z regulaminu wnioskuję, że są to tylko pakiety do taryf wymiennych. Czy źle interpretuje regulamin i są to również pakiety dla bez limitu?
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Pakiety internetowe w abonamencie
Cchudaa czy Ty w ramach swojej umowy nie masz pakietu internetowego Non stop?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
OMG 29 bez limitu a zmiana pakietu internetowego
Witam
Mam następujące zapytanie.
W sierpniu 2014 zacząłem korzystać z oferty "OMG 29 Gadasz bez limitu" (oferta z utrzymania, którą załatwiłem tutaj przez forum). Obecnie umowa jest już na czas nieokreślony. W ofercie był pakiet internetowy 1 GB przez pierwszy miesiąc za darmo, później 10 zł miesięcznie. Jako, że miałem wtedy stary telefon i nie potrzebowałem aż tak dużego pakietu, po bezpłatnym pierwszym miesiącu wyłączyłem ten pakiet i uruchomiłem sobie pakiet 300 MB za 7 zł ze standardowej oferty.
Obecnie potrzebuję więcej transferu, więc chciałbym powrócić do tamtego pakietu (1GB za 10 zł miesięcznie). Dzwoniłem na infolinię, żeby się upewnić czy nic się nie zmieniło i czy mogę włączyć ten pakiet, ale powiedziano mi, że dostępne są tylko pakiety ze standardowej oferty (czyli 1 GB kosztuje 15 zł). Czy faktycznie coś się zmieniło czy też konsultant pobłądził? Odszukałem papiery z mojej promocji i tam mam wyraźnie informację o pakiecie 1GB za 10zł, który mogę dowolnie aktywować i wyłączać za pomocą smsa, nie ma tam ani słowa że jest on ograniczony terminowo (np. tylko przez pierwsze 18 miesięcy).
I druga sprawa, zakładając że wspomniany pakiet jest dostępny jak to wygląda jeśli chciałbym dokonać zmiany w trakcie okresu rozliczeniowego? Okres rozliczeniowy mam od 5-go do 4-go, więc jestem właściwie dopiero na jego początku. Jak to się rozliczy jeśli dzisiaj zleciłbym wyłączenie obecnego pakietu 300 MB za 7 zł (wiem o opłacie 2 zł za wyłączenie) i jednocześnie zlecił włączenie pakietu 1 GB za 10 zł z mojej promocji? Czy obecny pakiet wyłączy się od razu czy dopiero na koniec okresu rozliczeniowego? Czy pakiety nie 'pogryzą się' wzajemnie (ponoć nie można mieć 2 pakietów non stop jednocześnie)?
Z góry dziękuję za pomoc!
Mam następujące zapytanie.
W sierpniu 2014 zacząłem korzystać z oferty "OMG 29 Gadasz bez limitu" (oferta z utrzymania, którą załatwiłem tutaj przez forum). Obecnie umowa jest już na czas nieokreślony. W ofercie był pakiet internetowy 1 GB przez pierwszy miesiąc za darmo, później 10 zł miesięcznie. Jako, że miałem wtedy stary telefon i nie potrzebowałem aż tak dużego pakietu, po bezpłatnym pierwszym miesiącu wyłączyłem ten pakiet i uruchomiłem sobie pakiet 300 MB za 7 zł ze standardowej oferty.
Obecnie potrzebuję więcej transferu, więc chciałbym powrócić do tamtego pakietu (1GB za 10 zł miesięcznie). Dzwoniłem na infolinię, żeby się upewnić czy nic się nie zmieniło i czy mogę włączyć ten pakiet, ale powiedziano mi, że dostępne są tylko pakiety ze standardowej oferty (czyli 1 GB kosztuje 15 zł). Czy faktycznie coś się zmieniło czy też konsultant pobłądził? Odszukałem papiery z mojej promocji i tam mam wyraźnie informację o pakiecie 1GB za 10zł, który mogę dowolnie aktywować i wyłączać za pomocą smsa, nie ma tam ani słowa że jest on ograniczony terminowo (np. tylko przez pierwsze 18 miesięcy).
I druga sprawa, zakładając że wspomniany pakiet jest dostępny jak to wygląda jeśli chciałbym dokonać zmiany w trakcie okresu rozliczeniowego? Okres rozliczeniowy mam od 5-go do 4-go, więc jestem właściwie dopiero na jego początku. Jak to się rozliczy jeśli dzisiaj zleciłbym wyłączenie obecnego pakietu 300 MB za 7 zł (wiem o opłacie 2 zł za wyłączenie) i jednocześnie zlecił włączenie pakietu 1 GB za 10 zł z mojej promocji? Czy obecny pakiet wyłączy się od razu czy dopiero na koniec okresu rozliczeniowego? Czy pakiety nie 'pogryzą się' wzajemnie (ponoć nie można mieć 2 pakietów non stop jednocześnie)?
Z góry dziękuję za pomoc!
Ostatnio zmieniony 12 paź 2016, o 13:23 przez Magda_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połaczenie wątków.
Powód: połaczenie wątków.
Re: OMG 29 bez limitu a zmiana pakietu internetowego
A nie myślałeś aby znów poprosić o kontakt z DUK i dostać ofertę w najnowszej taryfie?
Re: OMG 29 bez limitu a zmiana pakietu internetowego
Nie potrzebuję kontaktu z DUK, bo oferta mi odpowiada, a umowa jest na czas nieokreślony. Chce jedynie zwiększyć pakiet z 300 MB na 1 GB płacąc 3 zł więcej.
Mam nadzieję, że wypowie się ktoś z Plusa w kwestii zmiany pakietu w trakcie okresu rozliczeniowego.
Mam nadzieję, że wypowie się ktoś z Plusa w kwestii zmiany pakietu w trakcie okresu rozliczeniowego.
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Pakiety internetowe w abonamencie
Kolejoman podaj mi, nazwę promocji z jakiej skorzystałeś, albo kod promocji z umowy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Pakiety internetowe w abonamencie
Kodu promocji nie mam, umowę potwierdzałem smsem i dostałem tylko potwierdzenie wraz z regulaminami.
Promocja to tak jak pisałem wyżej OMG bez limitu 29 (tak widnieje w Plus Online).
Promocja to tak jak pisałem wyżej OMG bez limitu 29 (tak widnieje w Plus Online).
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Pakiety internetowe w abonamencie
Kolejoman zgodnie z informacją, jaka udało mi się znaleźć dotyczącą oferty, z której korzystasz, to możesz włączyć pakiet promocyjny, jakie Cię obowiązywał. Jego koszt to 10 zł miesięcznie a aktywujesz go wysyłając SMS na bezpłatny numer 2601 o treści AKT OMIP.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Pakiety internetowe w abonamencie
Pani Magdo a co z drugą kwestią o którą pytałem czyli zmianę pakietu w trakcie okresu rozliczeniowego?
Okres rozliczeniowy mam od 5-go do 4-go, więc jestem właściwie dopiero na jego początku. Jak to się rozliczy jeśli dzisiaj zleciłbym wyłączenie obecnego pakietu 300 MB za 7 zł (wiem o opłacie 2 zł za wyłączenie) i jednocześnie zlecił włączenie pakietu 1 GB za 10 zł z mojej promocji? Czy obecny pakiet wyłączy się od razu czy dopiero na koniec okresu rozliczeniowego? Czy pakiety nie 'pogryzą się' wzajemnie (ponoć nie można mieć 2 pakietów non stop jednocześnie)?
Okres rozliczeniowy mam od 5-go do 4-go, więc jestem właściwie dopiero na jego początku. Jak to się rozliczy jeśli dzisiaj zleciłbym wyłączenie obecnego pakietu 300 MB za 7 zł (wiem o opłacie 2 zł za wyłączenie) i jednocześnie zlecił włączenie pakietu 1 GB za 10 zł z mojej promocji? Czy obecny pakiet wyłączy się od razu czy dopiero na koniec okresu rozliczeniowego? Czy pakiety nie 'pogryzą się' wzajemnie (ponoć nie można mieć 2 pakietów non stop jednocześnie)?
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Pakiety internetowe w abonamencie
Kolejoman możesz dezaktywować pakiet, jaki teraz masz i aktywować ten za 10 złotych. Niemniej proponuję włączyć go z początkiem nowego okresu rozliczeniowego. Wówczas zostanie pobrana opłata na cały okres rozliczeniowy z góry. W innym wypadku, jeśli aktywacja pakietu internetowego nastąpi w trakcie cyklu billingowego, wówczas opłata będzie naliczona proporcjonalnie do ilości dni pozostałych do jego końca i dodatkowo doliczona będzie pełna kwota opłaty za kolejny okres rozliczeniowy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Pakiety internetowe w abonamencie
Wysłałem sms na 2601 o treści AKT OMIP i dostałem wiadomość "Nie możesz dodać tej usługi. Sprawdź w regulaminie" A w regulaminie właśnie jest że mogę zgodnie z tym co pisała Magda_Plus. Co robić? :( Mam cały czas aktywny pakiet non stop za 7 zł, czy jego wyłaczenie coś by tu pomoglo? Nie chce ryzykować że zostanę w ogóle bez pakietu...
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Pakiety internetowe w abonamencie
Kolejoman,
problem z aktywacją pakietu 1GB może wynikać z tego, że na koncie jest aktywny pakiet Non Stop. Spróbuj wyłączyć ten pakiet wysyłając SMS o treści DEAKT300 pod numer 2601. Pakiet zostanie wyłączony po północy. Następnie wyślij SMS-a aktywującego pakiet 1GB. W przypadku problemów proszę o kontakt poprzez kanał autoryzowany http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... faqid=4006 z pracownikiem Internetowej Obsługi Klienta.
problem z aktywacją pakietu 1GB może wynikać z tego, że na koncie jest aktywny pakiet Non Stop. Spróbuj wyłączyć ten pakiet wysyłając SMS o treści DEAKT300 pod numer 2601. Pakiet zostanie wyłączony po północy. Następnie wyślij SMS-a aktywującego pakiet 1GB. W przypadku problemów proszę o kontakt poprzez kanał autoryzowany http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... faqid=4006 z pracownikiem Internetowej Obsługi Klienta.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ