Przeniesienie numeru do Plusa

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
ajszaaa
Nowy
Posty: 4
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 21 lip 2017, o 10:03

Nieaktywny numer

Post autor: ajszaaa »

Witam,


Dnia 14.06.2017 podpisaliśmy umowę z Plus na przeniesienie numerów z Orange. Dostaliśmy oczywiście numery tymczasowe z których oczywiście nie korzystaliśmy do dnia zakończenia umowy z Orange tj do 18.07.02017. rano z mężem dnia 18.07.2017 wymieniliśmy karty na Plus i moj stary numer się aktywował od razu , a męża NAJWAŻNIEJSZY FIRMOWY do dnia dzisiejszego tylko ma numer tymczasowy. Oczywiscie zgłosiliśmy i nadal zgłaszamy i dostajemy takie o to odpowiedzi:

Chciałbym wyjaśnić, że przesłane zgłoszenie jest jeszcze w trakcie analizy przez nasz dział techniczny. Niestety nie jestem w stanie precyzyjnie określić daty rozwiązania problemu.

Proszę o cierpliwość w oczekiwaniu na odpowiedź.


Jesteśmy załamani bo jest to numer ,który mąż ma ponad 15 lat i jest nadal nieaktywny. Nie możemy sobie na to pozwolić bo wszyscy nasi kontrachęci mają numer męża,a Plus go nieaktywował i nie wiemy co mamy robic.
Jak długo czekać, do kogo się w tej sprawie zwrócić.Chcieliśmy sobie polepszyć zmieniając operatora,a tu taki zonk. Zamienił stryjek siekierkę na kijek. Porażka.

Co dalej robić? :evil: :evil: :evil:
Ostatnio zmieniony 21 lip 2017, o 10:32 przez Ewa_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Przeniosłam do istniejącego wątku.
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Przeniesienie numeru do Plusa

Post autor: Ewa_Plus »

Witaj ajszaaa,
- posiadasz może numer tego zgłoszenia?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ajszaaa
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 21 lip 2017, o 10:03

Re: Przeniesienie numeru do Plusa

Post autor: ajszaaa »

Zagadnienie: 170720-000401, sms dostałam taki numer 00000001394146. Pierwsze zgłoszenie telefoniczne było o godz.23 dnia 18.07.2017, dnia 19 wydzwaniałam od rana, a zarejestrowali nam tą usterke dopiero przed godziną 20 dnia 19.07.2017.

Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Przeniesienie numeru do Plusa

Post autor: Ewa_Plus »

ajszaaa,
- dziękuję za numery zgłoszeń. Przekazałam do weryfikacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ajszaaa
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 21 lip 2017, o 10:03

Re: Przeniesienie numeru do Plusa

Post autor: ajszaaa »

I tak jak myślałam, zero odpowiedzi i numeru który mamy od ponad 15 lat nadal nie ma.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Przeniesienie numeru do Plusa

Post autor: Joanna_Plus »

ajszaaa,

sprawa jeszcze w toku. Jak tylko będziemy wiedzieć coś więcej - damy znać.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ajszaaa
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 21 lip 2017, o 10:03

Re: Przeniesienie numeru do Plusa

Post autor: ajszaaa »

Witam, Ponawiam zapytanie co z numerem 500XXXXXX, jest to numer firmowy,tracimy kontrahentów bo nie mogą się z nami skontaktować. Mamy ogłoszenia na ten numer,nie mozemy zrobić przelewu bo też przychodzą kody. Ile to jeszcze będzie trwac! Za każdym razem jak dzwonimy to przesuwacie Państwo dzień zgłoszenia. Żenada. Pierwsze zgłoszenie było dnia 18.07.2017 przed godz 23. Dnia 19.,07,2017 od rana wydzwanialiśmy i zapewniano nas ze technicy nad tym pracują po czym dnia 20.07.2017 na infolini dowiedziałam się zgłoszenie zarejestrowano dnia 19.07.2017 ok godz. 20 . Dziś znowu dowiedziałam się ,że zgłoszenie zostało przyjęte dnia 20.07.2017. Prosze o informację kiedy bedzie aktywny numer 500XXXXXX i kiedy zgłoszenie zostało przyjęte.
Ostatnio zmieniony 21 lip 2017, o 17:56 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Ukrycie numeru telefonu - na forum nie podajemy takich danych.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Przeniesienie numeru do Plusa

Post autor: Joanna_Plus »

ajszaaa,

najmocniej przepraszam za wszelkie utrudnienia :oops:. Wysłałam interwencję w tej sprawie. Mam nadzieję, że na szczęśliwe rozwiązanie, nie będziemy musieli już długo czekać.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
demondko
Nowy
Posty: 9
Rejestracja: 6 lip 2017, o 08:31

Re: Przeniesienie numeru do Plusa

Post autor: demondko »

Jak już zdążyłem się zorientować to mogę złożyć wniosek o przeniesienie numeru 120 dni przed końcem umowy z innym operatorem. Z tego co wiem operator dawca przekazuje wam informację o terminie zakończenia umowy. Zastanawiam się jak wygląda ta procedura w przypadku przeniesienia nr z mix play. Mianowicie ostatnie doładowanie mam do wykonania w listopadzie czyli teoretycznie na 1 grudnia mogę ustalić datę przeniesienia numeru, jednak z tego co wiem to play przekazuje wam datę zakończenia umowy, która nie uwzglednia tego ze doładowania zostały dokonane przed terminem. Jak podchodzicie do takich sytuacji, czy termin podany przez Play ma dla was jakies znaczenie? Są jakieś problemy z przenoszeniem numerów z mix play?
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Przeniesienie numeru do Plusa

Post autor: Ewa_Plus »

demondko,
- myślę, że najlepiej byłoby o to spytać Twojego obecnego operatora, jaką datę wyznacza w takich przypadkach.
Najprościej jest jednak zrealizować wszystkie kontraktowe zasilenia i wówczas rozpocząć przeniesienie wybierając tryb "DAY".
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
demondko
Nowy
Posty: 9
Rejestracja: 6 lip 2017, o 08:31

Re: Przeniesienie numeru do Plusa

Post autor: demondko »

Ale ja chce wiedzieć czy dla was ma znaczenie termin zakończenia umowy podany przez operatora dawce przy podpisywaniu z wami umowy z przeniesieniem numeru czy to jest wyłącznie moja sprawa ze podam taki a nie inny termin przeniesienia numeru.
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Przeniesienie numeru do Plusa

Post autor: Ewa_Plus »

demondko,
- Ty podczas przeniesienia numeru wybierasz tryb, a termin wyznacza operator "dawca". Jeśli termin ten przekroczy 120 dni wówczas wniosek (o wydanie numeru) straci ważność i musiałby zostać ponowiony.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
demondko
Nowy
Posty: 9
Rejestracja: 6 lip 2017, o 08:31

Re: Przeniesienie numeru do Plusa

Post autor: demondko »

Czy jeśli wybiorę opcję przeniesienia nr w trybie "day" wyznaczając dziś datę przeniesienia nr np na 15 listopada, a umowa z obecnym operatorem kończy mi sie w lutym to czy będę mógł w ogóle podpisać z Plusem umowę z taką opcją przeniesienia nr? Oczywiście jestem świadomy ewentualnych kar nałożonych przez poprzedniego operatora.
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Przeniesienie numeru do Plusa

Post autor: Ewa_Plus »

demondko,
- tryb "DAY" nie może być dłuższy niż wynikałoby to z okresu wypowiedzenia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
banand
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 31 lip 2017, o 17:21

Re: Przeniesienie numeru do Plusa

Post autor: banand »

Witam wszystkich serdecznie.

Może ktoś mi pomoże.
W czerwcu wypowiedziałem umowę w Orange która wygasła 28.07.2017, jednocześnie z braku dobrej oferty wybrałem Plush AboL, umowę podpisałem 07.07.2017 myślałem że wystarczy termin wypowiedzenia umowy aby bez problemu przenieść numer.
Dziś się jednak dowiedziałem(od Plusa), że Orange wyznaczył termin przeniesienia na 28.08.2017 jednocześnie serwując mi abonament na ten okres pomimo wygaśnięcia umowy o świadczenie usług (napisałem już do nich reklamację na ten temat i czekam na odpowiedź).
Dlaczego numer nie został przeniesiony pomimo zakończenia umowy?
ODPOWIEDZ