Teraz jest 23 lip 2018, o 10:53

Zostaw Kontakt





Przeniesienie numeru do Plusa

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
Offline
Avatar użytkownika

jurkre

Nowy

  • Posty: 3
  • Dołączył(a): 26 cze 2018, o 08:18
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Przeniesienie numeru do Plusa

Post26 cze 2018, o 11:41

Witaj, jeszcze raz ja. Nie wiem co mam robić, czekać na info tu na forum, czy otrzymam jakieś informacje od przedstawicieli operatora (telefon, SMS czy cokolwiek)
pozdrawiam
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 3175
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 286 razy

Re: Przeniesienie numeru do Plusa

Post26 cze 2018, o 11:50

Witaj jurkre,

konsultant powinien w najbliższym czasie się z Tobą skontaktować.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

MateuszZ

Nowy

  • Posty: 1
  • Dołączył(a): 9 lip 2018, o 08:37
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Brak usług po przeniesieniu numeru

Post9 lip 2018, o 08:44

Witam,
Przenosiłem do Państwa swój numer z innej sieci. 06.07.2018 poprzedni operator przestał świadczyć usługi, ale do dnia dzisiejszego telefon nie działa w waszej sieci. Wielokrotne e-maile do Państwa nie przyniosły żadnego skutku, od piątku nikt nie raczył nic odpisać, a telefon dalej nie łączy się z żadną siecią. Można prosić o przyśpieszenie sprawy?? Od 3 dni nie mam kontaktu z nikim, a potrzebuję telefonu do pracy! Numer sprawy: 156720.
Ostatnio edytowano 9 lip 2018, o 11:44 przez Basia_Plus, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Połączono wątki- podobny temat.
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 3175
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 286 razy

Re: Przeniesienie numeru do Plusa

Post9 lip 2018, o 11:53

Witaj MateuszZ,

MateuszZ napisał(a):Można prosić o przyśpieszenie sprawy??

poprosiłam o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi na podany numer zgłoszenia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Joanna azja

Nowy

  • Posty: 2
  • Dołączył(a): 19 lip 2018, o 11:23
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: abonament
  • Model telefonu: samsung j7

Re: Przeniesienie numeru do Plusa

Post19 lip 2018, o 11:29

Witam przeniosłam numer do plusa z tmobile mam numer tymczasowy ale w Tmobile juz nie działa a w plusie jescze nie działa co zrobic? pozdrawiam
Offline
Avatar użytkownika

Marta_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 769
  • Dołączył(a): 11 lip 2017, o 09:52
  • Podziękował : 7 razy
    Otrzymał podziękowań: 105 razy

Re: Przeniesienie numeru do Plusa

Post19 lip 2018, o 11:43

Witaj Joanna azja,
Joanna azja napisał(a): mam numer tymczasowy ale w Tmobile juz nie działa
Kiedy nastąpiło wyłączenie numeru u tego operatora? Czy telefon był restartowany (wył./wł.)?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Joanna azja

Nowy

  • Posty: 2
  • Dołączył(a): 19 lip 2018, o 11:23
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: abonament
  • Model telefonu: samsung j7

Re: Przeniesienie numeru do Plusa

Post19 lip 2018, o 11:49

17. 07 został zablokowany w t mobile, telefon był restartowany
Offline
Avatar użytkownika

Marta_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 769
  • Dołączył(a): 11 lip 2017, o 09:52
  • Podziękował : 7 razy
    Otrzymał podziękowań: 105 razy

Re: Przeniesienie numeru do Plusa

Post19 lip 2018, o 12:35

Joanna azja,

podeślij mi proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Poprzednia strona

Powrót do Plus Abonament - Oficjalny Dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot], Google Adsense [Bot], MarekWoj i 38 gości