Przeniesienie numeru do Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 3
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 26 cze 2018, o 09:18
Re: Przeniesienie numeru do Plusa
Witaj, jeszcze raz ja. Nie wiem co mam robić, czekać na info tu na forum, czy otrzymam jakieś informacje od przedstawicieli operatora (telefon, SMS czy cokolwiek)
pozdrawiam
pozdrawiam
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przeniesienie numeru do Plusa
Witaj jurkre,
konsultant powinien w najbliższym czasie się z Tobą skontaktować.
konsultant powinien w najbliższym czasie się z Tobą skontaktować.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Brak usług po przeniesieniu numeru
Witam,
Przenosiłem do Państwa swój numer z innej sieci. 06.07.2018 poprzedni operator przestał świadczyć usługi, ale do dnia dzisiejszego telefon nie działa w waszej sieci. Wielokrotne e-maile do Państwa nie przyniosły żadnego skutku, od piątku nikt nie raczył nic odpisać, a telefon dalej nie łączy się z żadną siecią. Można prosić o przyśpieszenie sprawy?? Od 3 dni nie mam kontaktu z nikim, a potrzebuję telefonu do pracy! Numer sprawy: 156720.
Przenosiłem do Państwa swój numer z innej sieci. 06.07.2018 poprzedni operator przestał świadczyć usługi, ale do dnia dzisiejszego telefon nie działa w waszej sieci. Wielokrotne e-maile do Państwa nie przyniosły żadnego skutku, od piątku nikt nie raczył nic odpisać, a telefon dalej nie łączy się z żadną siecią. Można prosić o przyśpieszenie sprawy?? Od 3 dni nie mam kontaktu z nikim, a potrzebuję telefonu do pracy! Numer sprawy: 156720.
Ostatnio zmieniony 9 lip 2018, o 12:44 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki- podobny temat.
Powód: Połączono wątki- podobny temat.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przeniesienie numeru do Plusa
Witaj MateuszZ,
poprosiłam o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi na podany numer zgłoszenia.MateuszZ pisze:Można prosić o przyśpieszenie sprawy??
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 2
- Rejestracja: 19 lip 2018, o 12:23
Re: Przeniesienie numeru do Plusa
Witam przeniosłam numer do plusa z tmobile mam numer tymczasowy ale w Tmobile juz nie działa a w plusie jescze nie działa co zrobic? pozdrawiam
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3137
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Przeniesienie numeru do Plusa
Witaj Joanna azja,
Kiedy nastąpiło wyłączenie numeru u tego operatora? Czy telefon był restartowany (wył./wł.)?Joanna azja pisze: mam numer tymczasowy ale w Tmobile juz nie działa
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 2
- Rejestracja: 19 lip 2018, o 12:23
Re: Przeniesienie numeru do Plusa
17. 07 został zablokowany w t mobile, telefon był restartowany
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3137
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Przeniesienie numeru do Plusa
Joanna azja,
podeślij mi proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
podeślij mi proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Przeniesienie numeru
Dzień dobry,
jakiś czas temu zaczęłam proces przeniesienia numeru z Orange do Plush. Dostałam nowy telefon, umowę z Plush podpisałam. Dziś dostałam sms "dotychczasowy operator odmówił wydania numeru. Przyczyną jest niezgodność danych". I zaczęłam grzebać i doszłam do wniosku, że zawaliłam przy przenoszeniu, bo do tej pory właścicielem numeru była moja mama, a ja chciałam przenieść go na siebie i wprowadziłam swoje dane. Czy tą sytuację da się jakoś rozwiązać i uratować?
jakiś czas temu zaczęłam proces przeniesienia numeru z Orange do Plush. Dostałam nowy telefon, umowę z Plush podpisałam. Dziś dostałam sms "dotychczasowy operator odmówił wydania numeru. Przyczyną jest niezgodność danych". I zaczęłam grzebać i doszłam do wniosku, że zawaliłam przy przenoszeniu, bo do tej pory właścicielem numeru była moja mama, a ja chciałam przenieść go na siebie i wprowadziłam swoje dane. Czy tą sytuację da się jakoś rozwiązać i uratować?
Ostatnio zmieniony 23 lip 2018, o 21:06 przez sl@w_es, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Przeniesienie do oficjalnego działu
Powód: Przeniesienie do oficjalnego działu
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Przeniesienie numeru do Plusa
Witaj Lynn,
jaki tryb przeniesienia numeru został wybrany? Kiedy ta umowa została zawarta? Dostarczona była przez kuriera? U obecnego operatora ten numer aktualnie jest w ofercie na kartę czy abonament?
jaki tryb przeniesienia numeru został wybrany? Kiedy ta umowa została zawarta? Dostarczona była przez kuriera? U obecnego operatora ten numer aktualnie jest w ofercie na kartę czy abonament?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Brak akceptacji odstapienia od umowy zawartej na odległosc
Witam 30.07.2018 odesłałem telefon wra z z odstąpieniem od umowy bez podania przyczyny na które mam 14 dni i na które zaakceptowanie ma 14 dni Plus, przesyłka odebrana w plusie na drugi dzień, umowa nadal aktywna, brak jakiejkolwiek informacji ze odstąpienie zaakceptowane dziś wykonany telefon na infolinie przyjęta reklamacja czas oczekiwania miesiąc!??? Zrezygnowałem tylko dlatego ze dostałem przestrzelonego s 8 z różowym ekranem i chce nadal numer przenieść do was ale już w punkcie stacjonarnym myślałem ze załatwimy to w tydzień a zaczyna się "bicie" chyba jednak zostanę w play bo z tamtej sieci chce się do was przenieść a tu już na dzień dobry nie mały problem ,proszę więc o szybkie załatwienie sprawy puki jeszcze mam jakąś chęć do was przejść no chyba ze wam nie zależy pozdrawiam numer przenoszony 79XXXXXXX
Ostatnio zmieniony 14 sie 2018, o 13:03 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączenie - przeniesienie postu do wątku z poruszonym tematem i ukrycie numeru.
Powód: połączenie - przeniesienie postu do wątku z poruszonym tematem i ukrycie numeru.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3137
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Przeniesienie numeru do Plusa
Witaj mlodxxx,
Już poprosiłam o przyśpieszenie rozwiązania Twojej sprawy.mlodxxx pisze:umowa nadal aktywna, brak jakiejkolwiek informacji ze odstąpienie zaakceptowane dziś wykonany telefon na infolinie przyjęta reklamacja czas oczekiwania miesiąc!???
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przeniesienie numeru do Plusa
Witam dzwonili do mnie we wtorek z reklamacji ale nie zdążyłem odebrać oddzwaniałem na numer z którego dzwonili nikt nie odbierał dziś cały dzień nikt nie oddzwonił kiedy mogę się spodziewać ponownego telefonu :(((???
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przeniesienie numeru do Plusa
Witaj mlodxxx,
status rozpatrzonej reklamacji uzyskasz kontaktując się z Działem Obsługi Klienta: https://bok.plus.pl/system/templates/se ... ta-Kontakt.
status rozpatrzonej reklamacji uzyskasz kontaktując się z Działem Obsługi Klienta: https://bok.plus.pl/system/templates/se ... ta-Kontakt.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przeniesienie numeru do Plusa
Ok na infolinii powiedzieli że umowa anulowana i cała reszta z nią z wiązana też za co dziękuję bo przyśpieszyliscie to znacznie mam tylko nadzieje ze szybko odeślą na konto 100 zł które zapłaciłem na start za telefon i mam jeszcze jedno pytanie czy automatycznie zostaje anulowane przeniesienie z Play bo od nich był przenoszony numer a nic konsultant na infolinii o tym nie wspomniał jednak z ekscytacji ze udało się w końcu anulować nie dopytałem o tą kwestie jednak istotną dla mnie proszę o odpowiedz i temat zamykam zadowolony z waszej pomocy na forum co daje dalszą chęć do przeniesienia do was numeru pozdrawiam