Przeniesienie numeru do Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- PlusManiak
- Posty: 58
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 4 lut 2011, o 11:10
Re: Przeniesienie numeru do Plusa
Jak przejść do was z premium mobile?
W okienku wyboru nie ma tej opcji.
W okienku wyboru nie ma tej opcji.
Re: Przeniesienie numeru do Plusa
lunatik,
- wybierz w takim razie dowolnego operatora, a jak już będziesz miał numer zamówienia, to wyślij go pracownikom sklepu internetowego na adres: eskep@plus.pl wraz z informacją, od jakiego operatora przechodzisz. Wówczas pracownik ręcznie oznaczy już prawidłowo.
- wybierz w takim razie dowolnego operatora, a jak już będziesz miał numer zamówienia, to wyślij go pracownikom sklepu internetowego na adres: eskep@plus.pl wraz z informacją, od jakiego operatora przechodzisz. Wówczas pracownik ręcznie oznaczy już prawidłowo.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Problem po przeniesieniu numeru do Plus.
Jako że jest to mój 1szy post na tym forum, zatem witam wszystkich.
Szkoda, że w niekorzystnych dla mnie okolicznościach.
Chciałem zapytać, dlaczego nikt nie może się do mnie dodzwonić, po przeniesieniu numeru do sieci Plus?
Sytuacja wygląda bardzo dziwnie:
- można wysłać do mnie smsy i mogę je odczytać
- mogę dzwonić z mojego numeru (przeniesionego) i rozmawiać z osobami do których zadzwonię
- mogę wysyłać smsy i odbiorcy nie mają problemów z ich odczytaniem
- internet działa
Dlaczego wszystko działa, ale nikt nie może się do mnie dodzwonić? Przy próbie dzwonienia na mój numer słychać ciszę w słuchawce. Ja po chwili otrzymuję smsy z informacją, ze mój kontakt próbował się do mnie dodzwonić np. 90 raz gdy próbował 1 raz.
Ostatni dzień u byłego operatora t-mobile był wczoraj, od dziś tj. 25 listopada jestem w Plus.
Resetowałem już kilkukrotnie telefon. Telefon działa bez problemów z inną kartą sim/numerem.
Tak wiem, operator ma dobę na uruchomienie usługi po przeniesieniu numeru, ale do tej pory jak przenosiłem inne numery do Plus takich sytuacji nie miałem. Proszę o pomoc.
Gomi
Szkoda, że w niekorzystnych dla mnie okolicznościach.
Chciałem zapytać, dlaczego nikt nie może się do mnie dodzwonić, po przeniesieniu numeru do sieci Plus?
Sytuacja wygląda bardzo dziwnie:
- można wysłać do mnie smsy i mogę je odczytać
- mogę dzwonić z mojego numeru (przeniesionego) i rozmawiać z osobami do których zadzwonię
- mogę wysyłać smsy i odbiorcy nie mają problemów z ich odczytaniem
- internet działa
Dlaczego wszystko działa, ale nikt nie może się do mnie dodzwonić? Przy próbie dzwonienia na mój numer słychać ciszę w słuchawce. Ja po chwili otrzymuję smsy z informacją, ze mój kontakt próbował się do mnie dodzwonić np. 90 raz gdy próbował 1 raz.
Ostatni dzień u byłego operatora t-mobile był wczoraj, od dziś tj. 25 listopada jestem w Plus.
Resetowałem już kilkukrotnie telefon. Telefon działa bez problemów z inną kartą sim/numerem.
Tak wiem, operator ma dobę na uruchomienie usługi po przeniesieniu numeru, ale do tej pory jak przenosiłem inne numery do Plus takich sytuacji nie miałem. Proszę o pomoc.
Gomi
Ostatnio zmieniony 25 lis 2016, o 16:14 przez Ewa_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Przeniosłam do istniejącego wątku.
Powód: Przeniosłam do istniejącego wątku.
Re: Przeniesienie numeru do Plusa
gomi,
- sprawdzałeś może działanie swojej karty SIM w innym telefonie albo innej karty w Twoim telefonie?
Jeśli problem dalej się utrzymuje, to podeślij mi swój numer telefonu przez ten formularz wraz z przykładami kilku połączeń (data, godzina i numer z którego próbowano do Ciebie się dodzwonić).
- sprawdzałeś może działanie swojej karty SIM w innym telefonie albo innej karty w Twoim telefonie?
Jeśli problem dalej się utrzymuje, to podeślij mi swój numer telefonu przez ten formularz wraz z przykładami kilku połączeń (data, godzina i numer z którego próbowano do Ciebie się dodzwonić).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przeniesienie numeru do Plusa
Witam, a w drugą stronę ? Mam kartę w PLUS zarejestrowałem na siebie w salonie PLUS i chciałem przenieść do NJU, bo mam nową skutecznie simlockowaną XPERIE w Orange (SIM do zdjęcia po zmianie płyty w telefonie). Ale PLUS odmawia mi przeniesienia, bo dane niezgodne - rejestrowałem w salonie z dowodu osobistego i co pracownik coś źle wpisał. Jak to sprawdzić, znów czekać godzine w salonie PLUS ?
Re: Przeniesienie numeru do Plusa
herman00,
- w tej sytuacji najlepiej będzie, jeśli skontaktujesz się z Działem Obsługi Klienta: http://www.plus.pl/kontakt
- w tej sytuacji najlepiej będzie, jeśli skontaktujesz się z Działem Obsługi Klienta: http://www.plus.pl/kontakt
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przeniesienie numeru do Plusa
Sprawdziłem przed chwilą w drugim telefonie moją kartę sim i objaw jest taki sam.
Drugi aparat na codzien dziala z innnym numerem Plus i nie ma takiego problemu.
Zabieram się do wypełnienia formularza.
Drugi aparat na codzien dziala z innnym numerem Plus i nie ma takiego problemu.
Zabieram się do wypełnienia formularza.
Re: Przeniesienie numeru do Plusa
gomi,
- ok, to czekam na wiadomość od Ciebie.
- ok, to czekam na wiadomość od Ciebie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przeniesienie numeru do Plusa
Mam obecnie zarejestrowany u was numer na kartę, czy gdy przeniosę abonament z innej sieci i skorzytam przy tym z kodu "JA+TY" to 50 zł z kodu pójdzie na numer przenoszony?
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Przeniesienie numeru do Plusa
lunatik nie gdyż, zniżka powinna być przekazana innej osobie. Mówi o tym punkt 3 paragrafu 1 Regulamin Programu „JA PLUS TY”.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przeniesienie numeru do Plusa
nie tak.
Na który numer pójdzie ten kod. Na ten juz zarejestrowany czy na ten przenoszony.
I drugie pytanie.
Złożyłem wniosek dzisiaj koło 6, kiedy powinno przyjść potwierdzenie zgłoszenia?
Na który numer pójdzie ten kod. Na ten juz zarejestrowany czy na ten przenoszony.
I drugie pytanie.
Złożyłem wniosek dzisiaj koło 6, kiedy powinno przyjść potwierdzenie zgłoszenia?
Ostatnio zmieniony 28 lis 2016, o 13:34 przez Ewa_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Usunęłam zdublowany post z innego wątku.
Powód: Usunęłam zdublowany post z innego wątku.
Re: Przeniesienie numeru do Plusa
lunatik,
- jeśli numer na kartę zarejestrowany był 14.10.2016 lub później, to na niego powinieneś otrzymać kod.
Zamówienia składane przez sklep internetowy potwierdzane są od razu. Być może wiadomość wpadła do skrzynki spam?
- jeśli numer na kartę zarejestrowany był 14.10.2016 lub później, to na niego powinieneś otrzymać kod.
Zamówienia składane przez sklep internetowy potwierdzane są od razu. Być może wiadomość wpadła do skrzynki spam?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przeniesienie numeru do Plusa
Właśnie nie ma...
Re: Przeniesienie numeru do Plusa
Mój problem został rozwiązany. Sprawa nieaktualna. Dzięki.
Re: Przeniesienie numeru do Plusa
lunatik,
§ 1 ust. 4:
- dziękuję za informację
§ 1 ust. 4:
gomi,Kod zostanie wysłany do Abonenta poprzez wiadomość SMS w ciągu 3 dni od momentu podpisania przez Abonenta umowy/spełnienia warunku, o którym mowa w ust. 1 lit. d powyżej.
- dziękuję za informację
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ